Ik ben de tel kwijt.quote:Op maandag 24 september 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg het anders in pandapunten ijs!
Ik heb gewoon op 'open nieuw deel' gedrukt, dan telt ie toch automatisch door?quote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Trix heeft de teller weer uit de OP gesloopt
Niet als je hem eruit haaltquote:Op maandag 24 september 2012 19:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op 'open nieuw deel' gedrukt, dan telt ie toch automatisch door?
quote:Op maandag 24 september 2012 19:54 schreef Diconnected het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY SEXY LADY!
Hop. Hop. Hop. GANGNAM STYLEEE
Mjah en op een van onze drukste verbindingen. Dubbel raak dus. Ik hoorde van mensen die via Den Bosch gingen omreizen dat die uiteindelijk vast zaten daar omdat daar iets met een bovenleiding was.quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Incantrix het volgende:
Nouja, van een boom kan ik me nog wel een soort van voorstellen dat ze er last van hebben. Het klinkt alweer anders als een paar blaadjes
Dat is extra kut jaquote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah en op een van onze drukste verbindingen. Dubbel raak dus. Ik hoorde van mensen die via Den Bosch gingen omreizen dat die uiteindelijk vast zaten daar omdat daar iets met een bovenleiding was.
Die is wel origineel!quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is extra kut jaEn altijd leuk dat het nooit eens bij één ding kan blijven.. Ze hebben af en toe ook van die absurde dingen
Ik had een keer een examen in Schiedam en toen was het dak van het station afgewaaid.. Lekker dan.
Was wel een mooie voor op de NS-bingokaart jaquote:
Oja das waar ookquote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is extra kut jaEn altijd leuk dat het nooit eens bij één ding kan blijven.. Ze hebben af en toe ook van die absurde dingen
Ik had een keer een examen in Schiedam en toen was het dak van het station afgewaaid.. Lekker dan.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Incantrix het volgende:
Ik haat de trein. Ik haat OV.
Dan fiets ik door de regen naar mijn werk (ik heb een supergoed regenpak) en dan kijken al die sardientjes in de tram míj met medelijden aan terwijl het vocht van de beslagen ramen druipt en de halve tram loopt te rochelen van verkoudheid. Medelijden met míj!
Iedere eerste en laatste zin van de alinea's overnemen en dan nog eens proberen. Als het een goed geschreven tekst is, heb je de essentie van het stuk al te pakken.quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Diconnected het volgende:
Van een stuk tekst van 709 woorden reduceren naar 10%. En het gaat over de economie. Snap der geen kut van
Ja zoiets was ik al van plan idd. Maar zoals jij het zegt klopt het een stuk meerquote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedere eerste en laatste zin van de alinea's overnemen en dan nog eens proberen. Als het een goed geschreven tekst is, heb je de essentie van het stuk al te pakken.
Altijd handig bij artikelen, eerste zin geeft het topic aan, laatste zin staan conclusies.quote:Op maandag 24 september 2012 20:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zoiets was ik al van plan idd. Maar zoals jij het zegt klopt het een stuk meer
Best hendigquote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd handig bij artikelen, eerste zin geeft het topic aan, laatste zin staan conclusies.![]()
Tekstschrijfwetenschap.
IJsdraakje, voor al uw vragen over teksten schrijvenquote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd handig bij artikelen, eerste zin geeft het topic aan, laatste zin staan conclusies.![]()
Tekstschrijfwetenschap.
Ik ben altijd vrij op maandagen en donderdagenquote:Op maandag 24 september 2012 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Inca, stel dat ik langs wil komen wanneer jij en Stef er zijn, welke weekdagen kan dat?
Neuh, maar gratis reizen, dus als ik een vrije dag heb... Maar die heb ik alleen om de vrijdag. Dus dan moet ik even wachten tot je verlof hebt.quote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij op maandagen en donderdagen![]()
Ben je binnenkort een keer in DH?
Ah, dat is dan nog eventjes (vanaf 19 november)quote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
De wind doet woei hier, terwijl m'n raam gewoon dicht zit.
[..]
Neuh, maar gratis reizen, dus als ik een vrije dag heb... Maar die heb ik alleen om de vrijdag. Dus dan moet ik even wachten tot je verlof hebt.
alice and jo, enchantraquote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef princess-a het volgende:
Dames, even een snel vraagje hoor, ik wil namelijk keihard falenWaar kopen jullie Sleek make up?
Hoe is het afgelopen met die vriend van wie jullie afhankelijk zijn? Hebben jullie een andere oplossing bedacht?quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef Incantrix het volgende:
Nog een weekje werken, dan ben ik 2 weken vrij.. Ik kan echt niet wachten, so much to do!
Of in die weken.quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef Incantrix het volgende:
Nog een weekje werken, dan ben ik 2 weken vrij.. Ik kan echt niet wachten, so much to do!
thanksquote:
misslipgloss shop?quote:Op maandag 24 september 2012 21:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
thanksAlice and Jo heeft de blush niet die ik wil (Rose Gold) en Enchantra ligt offline
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik was al verbaasd dat hij nog genoemd werd hier, ik dacht dat de complete SHJN een Enchantra-haat had ontwikkeld.quote:Op maandag 24 september 2012 21:53 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb niet zulke goede ervaringen met Enchantra helaas.
quote:Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat hij nog genoemd werd hier, ik dacht dat de complete SHJN een Enchantra-haat had ontwikkeld.
Ik heb er nooit besteld, dus ik kan er geen haat jegens hebben. In ieder geval niet uit eigen ervaring.quote:Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat hij nog genoemd werd hier, ik dacht dat de complete SHJN een Enchantra-haat had ontwikkeld.
Het klinkt me wel bekend in de oren maar ik weet niet meer wat er precies was?quote:Op maandag 24 september 2012 21:53 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb niet zulke goede ervaringen met Enchantra helaas.
Bij mij bleek dat ze op vakantie ging vlak nadat ik een bestelling had gedaan en daar werden vragen over gesteld op haar twitter door andere klanten (want het stond verder nergens) en toen had ze gezegd dat mensen maar op haar blog hadden moeten kijken ofzo. Zoiets.quote:Op maandag 24 september 2012 21:56 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het klinkt me wel bekend in de oren maar ik weet niet meer wat er precies was?
Ooooooh ja, dat was dat!quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij mij bleek dat ze op vakantie ging vlak nadat ik een bestelling had gedaan en daar werden vragen over gesteld op haar twitter door andere klanten (want het stond verder nergens) en toen had ze gezegd dat mensen maar op haar blog hadden moeten kijken ofzo. Zoiets.
Jaa, nu je het zegt weet ik het weer.quote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja en dan zit je dus ineens ruim een week op je bestelling te wachten.
Ja dat zeker. Ik snap best dat ze op vakantie gaat maar zet dat dan op je webshop. Ik heb van me leven haar blog nog niet lezen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jaa, nu je het zegt weet ik het weer.
Rare actie van een webshop.
Ja, wat boeit mij d'r blog.quote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Ik snap best dat ze op vakantie gaat maar zet dat dan op je webshop. Ik heb van me leven haar blog nog niet lezen.
Ja precies. Ik vond het gewoon geen stijl en ik ga er ook niet weer bestellen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wat boeit mij d'r blog.En het is nou niet dat het veel moeite kost om een berichtje erop te zetten ofzo.
Ja maar je klanten moeten je natuurlijk wel aan je webshop aanpassenquote:Op maandag 24 september 2012 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, wat boeit mij d'r blog.En het is nou niet dat het veel moeite kost om een berichtje erop te zetten ofzo.
O god ja dat was het!quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij mij bleek dat ze op vakantie ging vlak nadat ik een bestelling had gedaan en daar werden vragen over gesteld op haar twitter door andere klanten (want het stond verder nergens) en toen had ze gezegd dat mensen maar op haar blog hadden moeten kijken ofzo. Zoiets.
Oh ja, natuurlijk. Zou ik toch bijna een inflexibel, onaangepast persoon wezen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar je klanten moeten je natuurlijk wel aan je webshop aanpassen
Ja echt wel.quote:Op maandag 24 september 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar je klanten moeten je natuurlijk wel aan je webshop aanpassen
We hebben deels andere mensen gevraagd en deels de plannen aangepast, waardoor er minder gesloopt hoeft te worden en dus ook minder gebouwdquote:Op maandag 24 september 2012 21:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met die vriend van wie jullie afhankelijk zijn? Hebben jullie een andere oplossing bedacht?
welkon?quote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef Dwyn het volgende:
Mijn winterjas is verzonden.![]()
Gelukkig ben ik morgen de hele dag aan het werk.
Gezond en gevarieerd.quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dafuq is het met dat boek dat je twee verschillende kleuren fruit per dag moet eten?![]()
http://www.esprit.nl/nl/style/I21880_206?referrer=searchquote:
Nee, dat was ergens anders vandaan. Danica oid?quote:Op maandag 24 september 2012 22:05 schreef Incantrix het volgende:
En had niet iemand daar ook een keer een kapot lakjesrek vandaan dat ze weigerde te vervangen omdat diegene standaard verzending had gekozen?
Ik meestal wel. Ik heb vandaag een pruim op en een halve kilo druiven.quote:Op maandag 24 september 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb gisteren met Fred geconstateerd dat hij 2 stuks fruit per dag niet red... Per jaar, dat misschien wel
o jaquote:Op maandag 24 september 2012 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat was ergens anders vandaan. Danica oid?
Rek was van Sjaan, dat weet ik nog wel.quote:
nicequote:Op maandag 24 september 2012 22:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://www.esprit.nl/nl/style/I21880_206?referrer=search
Dezen, in het zwart (staat er niet meer bij?) en zonderbontje
en 30 euro goedkoper want korting.
Ik vind bontjes nooit zo fijn, maar we zullen het zienquote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
nice![]()
(ik vind dat bontje wel mooi)
IK LURKquote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef Dwyn het volgende:
Waarom heb ik ineens zo veel views? Ik vind het eng
Nope, zo uniek ben ik niet.quote:
Iets minder?quote:Val ik af van het Eet je Mooi dieet?
Van Eet je Mooi zul je in principe niet afvallen. Je moet immers voldoende eten van alle voedingsstoffendie bijdragen aan een mooier uiterlijk – en dat zijn er heel wat! De ervaring leert wel dat je daardoor veel minder zin krijgt om tussendoor wat te eten ofte snaaien. Per dag krijg je ongeveer 1700 calorien binnen en dat is iets minder dan de hoeveelheid energie die je dagelijks nodig hebt.
Mjah, maar 1700 kcal hou ik op een normale dag ook ongeveer aan.quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iets minder?![]()
Ja als je de hele dag geen kut uitvoert, dan is het iets minder ja
Mwah, voor kantoorslaven is dat niet extreem weinig toch.quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iets minder?![]()
1500 is volgens mij al een crash-dieetquote:Op maandag 24 september 2012 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, voor kantoorslaven is dat niet extreem weinig toch.
Wel fijn dat jullie op die manier er een soort van omheen kunnen werken, weet niet goed hoe ik het moet zeggen.Maar volgens mij wordt de kamer helemaal geweldig! De mario kamer was ook echt topquote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We hebben deels andere mensen gevraagd en deels de plannen aangepast, waardoor er minder gesloopt hoeft te worden en dus ook minder gebouwder bleek een gelukje in de muur verstopt te zitten (een extra deurpost die ze met schrootjes hadden weggewerkt), dus door de muur ergens anders te plaatsen en die deur weer in gebruik te nemen scheelt dat ongeveer 1 a 2 weekenden werk
Stef krijgt nu wel een kleinere kamer als gepland, maar nouja..
Bambi, wat ben jij toch een schatje![]()
Ooow, dat weten jullie nog goed zegquote:Op maandag 24 september 2012 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat was ergens anders vandaan. Danica oid?
Als je maar elke dag een andere kleur eetquote:Op maandag 24 september 2012 22:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooow, dat weten jullie nog goed zeg
En fruit schmuit, pfff, ik kom aan de 1 stuks fruit per week, als ik mijn best doe
Toen ik echt aan mijn eetpatroon werkte at ik wel elke dag 1 fruitje, vond ik echt zķ cool van mezelf!
Ik vind het ook vrijwel allemaal lekker.quote:Op maandag 24 september 2012 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Fruit
Maar ik vind het ook gewoon echt lekker, dat helpt vast enorm.
Ik krijg toch vanzelf wel trek en ze liggen in het zicht.quote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het ook lekker, maar dan denk ik in de supermarkt "hmm appels" en dan denk ik twee weken later "o ja ik had appels"
quote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We hebben deels andere mensen gevraagd en deels de plannen aangepast, waardoor er minder gesloopt hoeft te worden en dus ook minder gebouwder bleek een gelukje in de muur verstopt te zitten (een extra deurpost die ze met schrootjes hadden weggewerkt), dus door de muur ergens anders te plaatsen en die deur weer in gebruik te nemen scheelt dat ongeveer 1 a 2 weekenden werk
Stef krijgt nu wel een kleinere kamer als gepland, maar nouja..
Bambi, wat ben jij toch een schatje![]()
Dat.quote:Op maandag 24 september 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het ook lekker, maar dan denk ik in de supermarkt "hmm appels" en dan denk ik twee weken later "o ja ik had appels"
Je zegt het goed hoorquote:Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wel fijn dat jullie op die manier er een soort van omheen kunnen werken, weet niet goed hoe ik het moet zeggen.Maar volgens mij wordt de kamer helemaal geweldig! De mario kamer was ook echt topHoe veel weken moet je nog?
Gezellig!!quote:Op maandag 24 september 2012 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel fijn dat het zo geregeld kon! Maar echt hoor, ik kan best je tweede vrije vrijdag langskomen. Want volgende week heb ik les, maar die vrijdag daarna niet.
De ene dag witte, de andere dag bruine chocola. Zoiets?quote:Op maandag 24 september 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je maar elke dag een andere kleur eet
Nom nom nom!quote:Op maandag 24 september 2012 22:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De ene dag witte, de andere dag bruine chocola. Zoiets?
Ja preciesquote:Op maandag 24 september 2012 22:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De ene dag witte, de andere dag bruine chocola. Zoiets?
Er lacht iemand om mequote:Op maandag 24 september 2012 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nagelbabe
ik moest garpen om je post. autistenposts
Ohja! Goeden nieuwe OCD welquote:Op maandag 24 september 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Maar dus niet karamel en kruidnootjes achter elkaar, want zelfde kleur. Daar moet dus chocola tussenin zitten
jij op de busbaan blijft een klassiekerquote:
IK BEN HEUL GEEN BUSquote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij op de busbaan blijft een klassieker![]()
![]()
Je mag trek hebben, als het maar trek in een andere kleur is dan gisterenquote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb geen trek, ik heb geen trek, ik heb geen trek.
Bruin brood? Oh nee, kut ik heb bruine bonensoep gehad.quote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag trek hebben, als het maar trek in een andere kleur is dan gisteren![]()
Dat is ook zo handig van winegums, of zo'n bak met allemaal verschillende soorten snoepjes
Tja, dan moet je witbrood etenquote:Op maandag 24 september 2012 22:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bruin brood? Oh nee, kut ik heb bruine bonensoep gehad.
Witbrood!quote:Op maandag 24 september 2012 22:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tja, dan moet je witbrood eten
DAT MOET VAN DAT BOEKquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 22:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gezellig!!dat is dan de 12e toch?
Als je dat leuk vindquote:Op maandag 24 september 2012 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zal ik die reserveren voor jou in mijn agenda dan?
Jaa snap ik! En weet je, het is geen once in a lifetime iets. Als je ooit weer bedenkt dat je kinders (quote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je zegt het goed hooren ja pfff, je wil niet weten hoe opgelucht we vandeweek waren toen we die deurpost ontdekten! Eerst zou Stef het grootste deel van de zolder krijgen, nu krijgt hij ongeveer de helft. Plan isnu om de baby, als ze groter is, de andere helft te geven en van de mariokamer een gezamenlijke hobby/werk/speelkamer temaken. Dan is het ook niet zo erg meer dat ze maar een kleine slaapkamer hebben, hopen we
en ik moet nog een week of 13ik begin 'm alweer lekker te knijpen voor de bevalling, whehe!
Alles ook ok met jou liefje?
Natuurlijk vind ik dat leuk.quote:Op maandag 24 september 2012 22:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind![]()
blijf je eten?
JA MAAR KLEUREN!quote:
Dat hadden wij ook al bedachtquote:Op maandag 24 september 2012 22:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa snap ik! En weet je, het is geen once in a lifetime iets. Als je ooit weer bedenkt dat je kinders () weer andere kamers moeten hebben, kun je zo de boel weer omgooien. Voor nu heb je minder stress en dat is het belangrijkste.. en 13 weken is ganz schnell ja! Bwoaah! 3 maandjes nog en dan heb je een beeb drbij
![]()
Het gaat ook ok met mij jaHeb gefaald bij Boozyshop
Staat genoteerdquote:Op maandag 24 september 2012 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat leuk.En als het kan, graag.
*schrijft op in agenda* Yeuy.quote:Op maandag 24 september 2012 22:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Staat genoteerdtot snel!
En dan ga ik nu echt tukken hoor!![]()
Ik heb toch geen witbrood in huis! Ik eet alleen maar boulogne en grof volkoren!quote:Op maandag 24 september 2012 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
CONSEQUENT DOORVOEREN, GEEN HALF WERK!
EN NU ETEN DAT WITBROOD!
Rijstwafels kan trouwens ook, is ook wit.
Of chips, dat is oranje![]()
Of smurfensnoep, dat is blauw![]()
echt nietquote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iets minder?![]()
ook nietquote:Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
1500 is volgens mij al een crash-dieet.
Ik vind 300kc niet "iets minder"quote:
dat zijn 2 boterhammen met kaas, daarbij is die 2000 ook niet echt een voorschrift hequote:Op maandag 24 september 2012 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind 300kc niet "iets minder"
Ik zie dat Crash inderdaad vanaf 1300 is.quote:
ALS DE KLEUR MAAR KLOPT!quote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef Dwyn het volgende:
Ach, ik beslis altijd nog zelf hoeveel ik eet.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ALS DE KLEUR MAAR KLOPT!
sorry inkoppertje
Ik doe te weinig voor 2000quote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn 2 boterhammen met kaas, daarbij is die 2000 ook niet echt een voorschrift he
Het gaat goed ja?quote:Op maandag 24 september 2012 22:48 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben zo blij dat ik voor weight watchers heb gekozen, dat is kennelijk echt hét probate afvalmiddel voor mij![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nu vijf weken bezig, 5,3 kilo eraf
super!quote:Op maandag 24 september 2012 22:48 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben zo blij dat ik voor weight watchers heb gekozen, dat is kennelijk echt hét probate afvalmiddel voor mij![]()
Daar heb ik inderdaad nog een opmerking over gemaakt en de cursusdame was het wel met me eensquote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
super!
Alleen hun fruitfilosofie is zo raar
mooi. Zou toch zonde zijn, mensen die goed hun best doen maar dan tien bananen gaan eten en niks afvallenquote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad nog een opmerking over gemaakt en de cursusdame was het wel met me eens
Wat is er met hun fruit filosofie?quote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Daar heb ik inderdaad nog een opmerking over gemaakt en de cursusdame was het wel met me eens
Ik zou eigenlijk eens moeten uitrekenen hoeveel ik normaal binnenkrijg, maar meh.quote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook, ik mag max 1500 van mezelf.
Onbeperkt ofzo toch?quote:
Fruit is 0 punten, dus technisch gezien mag je dat ongelimiteerd eten. Wat je dus ook gaat doen, want 'YES ZOMG NUL PUNTON SCHRANZEN#@@@$#3$@'quote:
Oh okay. Ja precies. En vooral bananen inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Fruit is 0 punten, dus technisch gezien mag je dat ongelimiteerd eten. Wat je dus ook gaat doen, want 'YES ZOMG NUL PUNTON SCHRANZEN#@@@$#3$@'
Maar da's dus niet zo handig want er zitten veel suikers in fruit, dus ook met mate
bananen, mango, ananas, druiven....quote:Op maandag 24 september 2012 22:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh okay. Ja precies. En vooral bananen inderdaad.
tsja, de gemiddelde dikzak eet weinig fruit, beter fruit dan chips zal de filosofie wel zijnquote:
Mja...quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, de gemiddelde dikzak eet weinig fruit, beter fruit dan chips zal de filosofie wel zijn
naja, ze verbieden niks. Alleen als je dat taartje pakt mag je 's avonds geen gehaktbal.quote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat WW 1 van de betere dieetmethodes is, voor zover ik er kennis van heb (weet het fijne er ook niet van namelijk)
In die zin zeker wel, aangezien het een verandering van je leef- en eetpatroon is, en je denken. Je wordt je heel erg bewust van wat je naar binnen zit te duwen, en maakt al heel snel uit jezelf betere keuzes omdat het ook zo inzichtelijk is.quote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat WW 1 van de betere dieetmethodes is, voor zover ik er kennis van heb (weet het fijne er ook niet van namelijk)
vooral witte druiven, suikerbom tot en met. Wel stukken beter dan chipsquote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Druiven? Ook?Ik dacht dat witte druiven nog wel mee viel.
Het goed ervan vind ik vooral dat je niet allemaal recepten hoeft te doen die toch niet bij je passen, dat je zelf je weg mag vinden om je eigen gewoontes zo aan te passen dat het gezond wordt.quote:Op maandag 24 september 2012 22:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
In die zin zeker wel, aangezien het een verandering van je leef- en eetpatroon is, en je denken. Je wordt je heel erg bewust van wat je naar binnen zit te duwen, en maakt al heel snel uit jezelf betere keuzes omdat het ook zo inzichtelijk is.
Of je het je hele leven blijft volhouden is een tweede, maar da's met alles zo
En als je pizza eet, leef je de rest van de dag gewoon op groentequote:Op maandag 24 september 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ze verbieden niks. Alleen als je dat taartje pakt mag je 's avonds geen gehaktbal.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vooral witte druiven, suikerbom tot en met. Wel stukken beter dan chips
Serieus?quote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als je pizza eet, leef je de rest van de dag gewoon op groente![]()
![]()
(dat deed lipglans)
Ja, dat is ook de kracht denk ik. Alles is heel concreet een aantal punten, en jij maakt zelf je keus hoe je dat verdeelt over de dag. Er is dus niks dat niet mag, en dat helpt ook wel om ongecontroleerde snaaibuien tegen te gaan die je krijgt als je echt niks mag^. Je leert ook veel over eten enzo vind ik.quote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het goed ervan vind ik vooral dat je niet allemaal recepten hoeft te doen die toch niet bij je passen, dat je zelf je weg mag vinden om je eigen gewoontes zo aan te passen dat het gezond wordt.
En ik hoor er algemeen veel goede verhalen over
pizza IS groentequote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
(dat deed lipglans)
Failquote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
(dat deed lipglans)
Ja, pizza was evenveel als haar aantal dagpunten (of 2 punten minder ofzo), maar dat was heul niet erg, want dan leefde ze de hele dag op groentequote:
zolang je geen kilo druiven per dag eet loopt dat wel losquote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En haha, ja, ligt er maar aan waarmee je het vergelijkt natuurlijk.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, pizza was evenveel als haar aantal dagpunten (of 2 punten minder ofzo), maar dat was heul niet erg, want dan leefde ze de hele dag op groente![]()
Het is iig beter dan de chocola die ik nu eet.quote:Op maandag 24 september 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zolang je geen kilo druiven per dag eet loopt dat wel los
Ja? Van een heul zakje suikervrije drop ookquote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Van een kilo druiven ga je ook onmeunig aan de schijterij trouwens
Heerlijkquote:Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
Van een kilo druiven ga je ook onmeunig aan de schijterij trouwens
quote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja? Van een heul zakje suikervrije drop ook.
En van 2 dagen niet schijten ook heb ik vanmorgen gemerkt
quote:
Ik heb het even teruggezocht voor je.quote:Er is een pizza van de New York Pizza die ik heerlijk vind. Maar: 23 punten (en ik mag er op een dag 26). Laatst heb ik dat een keer genomen, en heb ik de rest van de dag fruit en groente gegeten. Dat kan, met bijvoorbeeld een heel goed gevulde groentesoep, of een rijk gevulde omelet met veel groenten. Uiteindelijk kan alles, als je balans maar goed is en je dat niet elke dag doet.
Failquote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het even teruggezocht voor je.
Wow.quote:Op maandag 24 september 2012 23:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het even teruggezocht voor je.
Ze had er nog 3quote:
1,5 eiquote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef Mirjam het volgende:
Zal een kleine omelet worden dan, een middelformnaat ei is al twee punten
Ik maakte er laatst 1 met 2 eieren en een ui en champignons, dat werd geen omelet wegens te weinig eiquote:
Maar je kon 's avonds wel je pizza etenquote:Op maandag 24 september 2012 23:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik maakte er laatst 1 met 2 eieren en een ui en champignons, dat werd geen omelet wegens te weinig ei
Ja, dat zou mooi geweest zijnquote:Op maandag 24 september 2012 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar je kon 's avonds wel je pizza eten![]()
![]()
Wel veel kleurenquote:
Ik heb echt 5 minuten gedacht "wat heeft de eerste wereldoorlog hier nou mee te maken?quote:Op maandag 24 september 2012 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ooh dus ik was niet de enigequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb echt 5 minuten gedacht "wat heeft de eerste wereldoorlog hier nou mee te maken?"
En toen viel het kwartje.....
Op zich wel goeden dieetmethodequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb echt 5 minuten gedacht "wat heeft de eerste wereldoorlog hier nou mee te maken?"
En toen viel het kwartje.....
Goffer precies dat geintje flikte ze ook bij mijquote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Voedselbonnen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op zich wel goeden dieetmethode
Misschien was het wel rond dezelfde tijd!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Goffer precies dat geintje flikte ze ook bij mij
Weinig eten beschikbaar, val je wel van afquote:
ik dacht aan concentratiekampen, maar zat een wereldoorlogje verkeerdquote:
Of van aidsquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik dacht aan concentratiekampen, maar zat een wereldoorlogje verkeerd
(half) dood gaan aan de dysenterie of tering dan, val je ook goed van af
goed!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:03 schreef Mss het volgende:
Hehehehe.
Hoe is het op je nieuwe werk kip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
dat zat toen nog alleen in apenquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed!
Erg tof, oude werk vandaag afgesloten. Lange drukke dag, veel te laat naar huis gegaan maar wel alles netjes achter gelaten en voor mezelf goed afgesloten. Heb er echt lang gewerkt en ik vind het altijd moeilijk om af te sluiten zoiets.Wat een idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed!
Erg tof, oude werk vandaag afgesloten. Lange drukke dag, veel te laat naar huis gegaan maar wel alles netjes achter gelaten en voor mezelf goed afgesloten. Heb er echt lang gewerkt en ik vind het altijd moeilijk om af te sluiten zoiets.Die gozer is echt een Faalhaas met hoofdletter FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Aids.
Ohja, dat is toen per ongeluk overgebracht toen mensen 'zich sneden toen ze apenvlees aan het bereiden waren'quote:
Plattegrondje makenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja echt... ik kan honderden voorbeelden noemen zonder te overdrijven, maar goed.
Ik ben van 'm af
Of mijn nieuwe werk was alles geregeld, alles tof. Alleen verdwaal ik steeds want het is een beetje groot en ingewikkeld
Oeps, verkeerde gaatje!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja, dat is toen per ongeluk overgebracht toen mensen 'zich sneden toen ze apenvlees aan het bereiden waren'![]()
.
ik ga serieus een plattegrond maken denk ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Plattegrondje maken![]()
Of tomtom meenemen
Zou best kunnen. Ik weet alleen niet meer wanneer het was, heb ik uit m`n geheugen verbannenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Misschien was het wel rond dezelfde tijd!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:17 schreef megamandy het volgende:
Morgen DM![]()
Helaas is die niet heel bijzonder hier. Volgens mij niet eens Catrice
Moet vorig seizoen nog afkijkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:18 schreef Mss het volgende:
En morgen eindelijk weer een nieuwe HIMYM.
Ik heb ook een etsyfaal gedaan maar die is nog niet verzondenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja Ebay, ook morgen maar eens neuzen, en Etsy, want Etsy
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ook een etsyfaal gedaan maar die is nog niet verzonden
oh da's niet helemaal mijn ding, maar wel altijd zulke gave aparte dingen op Etsy, ik hou ervan!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dezen:
http://www.etsy.com/listi(...)bracelet-gold-plated
Ja ik ook hahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh da's niet helemaal mijn ding, maar wel altijd zulke gave aparte dingen op Etsy, ik hou ervan!
* BBQ-kip snel op save ass kliktquote:
29 juli besteld, 9 augustus verzonden. Jup, zelfde periodequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:16 schreef Dwyn het volgende:
Mijn laatste bestelling dateert zo te zien van 30 juli 2011 en die is op 9 augustus 2011 pas verzonden dus het zal die wel zijn.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
29 juli besteld, 9 augustus verzonden. Jup, zelfde periode
WE WILL NEVER FORGETquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben er nog steeds kwaad om
quote:
Ik snap hem nietquote:
quote:
Wut?quote:
Oh sorry, ik dacht dat je die olifant quottequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut?
Ik begrijp jouw plaatje niet he?
Het zegt mij ook niksquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je die olifant quotte
Safety Dance van Men Without Hats, ken je die niet? Das een briljant nummer en vele leuke parodien zijn erop gemaakt waaronder bij Scrubs
Neen, ken ik niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je die olifant quotte
Safety Dance van Men Without Hats, ken je die niet? Das een briljant nummer en vele leuke parodien zijn erop gemaakt waaronder bij Scrubs
ik ben moe, dacht dat die olifant van Dwyn ofzo was, hahahahahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, ken ik niet.
En ik begrijp m'n eigen post toch wel muts
Zeker als er zo'n goede matigen garp in zit
Zulke matigen garpen kunnen toch alleen van mij komenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben moe, dacht dat die olifant van Dwyn ofzo was, hahahahaha
das waar ja, of van mij, maar ik was zelf te matig om matig te kunnen zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zulke matigen garpen kunnen toch alleen van mij komen
oh ja das waar ok. Graag meer van zulks alstublieft!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef Dwyn het volgende:
Ik maak alleen grappen over warming up en kutte kutwijven.
Ik moet morgen de hele dag werken, zal eens kijken of ik wat pareltjes kan verzamelen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja das waar ok. Graag meer van zulks alstublieft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |