Ik ben de tel kwijt.quote:Op maandag 24 september 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg het anders in pandapunten ijs!
Ik heb gewoon op 'open nieuw deel' gedrukt, dan telt ie toch automatisch door?quote:Op maandag 24 september 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Trix heeft de teller weer uit de OP gesloopt
Niet als je hem eruit haaltquote:Op maandag 24 september 2012 19:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op 'open nieuw deel' gedrukt, dan telt ie toch automatisch door?
quote:Op maandag 24 september 2012 19:54 schreef Diconnected het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY SEXY LADY!
Hop. Hop. Hop. GANGNAM STYLEEE
Mjah en op een van onze drukste verbindingen. Dubbel raak dus. Ik hoorde van mensen die via Den Bosch gingen omreizen dat die uiteindelijk vast zaten daar omdat daar iets met een bovenleiding was.quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Incantrix het volgende:
Nouja, van een boom kan ik me nog wel een soort van voorstellen dat ze er last van hebben. Het klinkt alweer anders als een paar blaadjes
Dat is extra kut jaquote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah en op een van onze drukste verbindingen. Dubbel raak dus. Ik hoorde van mensen die via Den Bosch gingen omreizen dat die uiteindelijk vast zaten daar omdat daar iets met een bovenleiding was.
Die is wel origineel!quote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is extra kut jaEn altijd leuk dat het nooit eens bij één ding kan blijven.. Ze hebben af en toe ook van die absurde dingen
Ik had een keer een examen in Schiedam en toen was het dak van het station afgewaaid.. Lekker dan.
Was wel een mooie voor op de NS-bingokaart jaquote:
Oja das waar ookquote:Op maandag 24 september 2012 20:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is extra kut jaEn altijd leuk dat het nooit eens bij één ding kan blijven.. Ze hebben af en toe ook van die absurde dingen
Ik had een keer een examen in Schiedam en toen was het dak van het station afgewaaid.. Lekker dan.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Incantrix het volgende:
Ik haat de trein. Ik haat OV.
Dan fiets ik door de regen naar mijn werk (ik heb een supergoed regenpak) en dan kijken al die sardientjes in de tram míj met medelijden aan terwijl het vocht van de beslagen ramen druipt en de halve tram loopt te rochelen van verkoudheid. Medelijden met míj!
Iedere eerste en laatste zin van de alinea's overnemen en dan nog eens proberen. Als het een goed geschreven tekst is, heb je de essentie van het stuk al te pakken.quote:Op maandag 24 september 2012 20:48 schreef Diconnected het volgende:
Van een stuk tekst van 709 woorden reduceren naar 10%. En het gaat over de economie. Snap der geen kut van
Ja zoiets was ik al van plan idd. Maar zoals jij het zegt klopt het een stuk meerquote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedere eerste en laatste zin van de alinea's overnemen en dan nog eens proberen. Als het een goed geschreven tekst is, heb je de essentie van het stuk al te pakken.
Altijd handig bij artikelen, eerste zin geeft het topic aan, laatste zin staan conclusies.quote:Op maandag 24 september 2012 20:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zoiets was ik al van plan idd. Maar zoals jij het zegt klopt het een stuk meer
Best hendigquote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd handig bij artikelen, eerste zin geeft het topic aan, laatste zin staan conclusies.![]()
Tekstschrijfwetenschap.
IJsdraakje, voor al uw vragen over teksten schrijvenquote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd handig bij artikelen, eerste zin geeft het topic aan, laatste zin staan conclusies.![]()
Tekstschrijfwetenschap.
Ik ben altijd vrij op maandagen en donderdagenquote:Op maandag 24 september 2012 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Inca, stel dat ik langs wil komen wanneer jij en Stef er zijn, welke weekdagen kan dat?
Neuh, maar gratis reizen, dus als ik een vrije dag heb... Maar die heb ik alleen om de vrijdag. Dus dan moet ik even wachten tot je verlof hebt.quote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij op maandagen en donderdagen![]()
Ben je binnenkort een keer in DH?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |