quote:Op maandag 24 september 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De NIF zal dan een week niet in pakjes komen, zeldzamer worden en stijgen in prijs
Die gast liep gewoon door mijn verdediging met zijn kut duitsers en ik kwam amper door die van hem. Als ik dat wel kon, dan deed hij een GJE actie alleen dan lukte het welquote:
433?quote:
Heb hem uit frustratie uitgezetquote:Op maandag 24 september 2012 20:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Potje? Heb al 4 wedstrijden oprij verloren
Heb je toegevoegd.quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb hem uit frustratie uitgezet. Even een gouden team bouwen
Wat voor een team heb je? Vast zo een zaadteam met bronzes van 60 pace?quote:Op maandag 24 september 2012 20:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die gast liep gewoon door mijn verdediging met zijn kut duitsers en ik kwam amper door die van hem. Als ik dat wel kon, dan deed hij een GJE actie alleen dan lukte het wel
Utimate Edition??quote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een baas
Goedkoop (58 eu) en ook nog gewoon 2 dagen voor release binnen!
Mijn record is ook echt slecht. Moet echt gigantisch wennen en kom tegen alleen maar bazenteams.quote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan! Toefjes is veel beter
quote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat voor een team heb je? Vast zo een zaadteam met bronzes van 60 pace?.
Wilde mijn controller tegen de muur gooien, maar ik bedacht me. Is zonde en het zal vast vaker gebeurenquote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd.Ik had iets veel ergers dan uitzetten uit frustratie.
![]()
Over een paar dagen komen de noobs erinquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn record is ook echt slecht. Moet echt gigantisch wennen en kom tegen alleen maar bazenteams.![]()
Speel dan die cups nuquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn record is ook echt slecht. Moet echt gigantisch wennen en kom tegen alleen maar bazenteams.![]()
Ja, klopt.quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Over een paar dagen komen de noobs erin
Idd. Laag percentage noobs die een season ticket halen denk ik.quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Over een paar dagen komen de noobs erin
Dat ziet er toch wel uit als een team wat goed moet kunnen verdedigenquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wilde mijn controller tegen de muur gooien, maar ik bedacht me. Is zonde en het zal vast vaker gebeuren
Zal wel niet echt zijn wat je zoekt, maar het is iets..quote:Op maandag 24 september 2012 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, klopt.Nu spelen alleen de die-hards.
Is er al een filmpje met alle celebrations die je vrij kunt spelen?
Jaquote:
Die had ik al gezien inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 20:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel niet echt zijn wat je zoekt, maar het is iets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |