Niks aan te doen. Houtje bijten anno 2012quote:Op maandag 24 september 2012 18:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Enschede?
Was paar uurtjes geleden in 074, dus als ik het eerder wist...
Is dat lekker bij thee en mozartballen?quote:Op maandag 24 september 2012 18:47 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Rijst met vis in masala
Ow ja, en verse madame jeannet pepers
Nou, sterkte kerel!quote:Op maandag 24 september 2012 18:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niks aan te doen. Houtje bijten anno 2012
Een kop warme thee kan je er wel bij hebben, wordt de peper alleen maar heter vanquote:Op maandag 24 september 2012 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is dat lekker bij thee en mozartballen?
nope, geen student. Eerder een werknemer die ontslagen is omdat die te duur was. Best kut om nu opeens rond te komen van een WW.quote:Op maandag 24 september 2012 18:49 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Nou, sterkte kerel!
(ben je student ofzo?)
Ik wens je veel sterkte.quote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
nope, geen student. Eerder een werknemer die ontslagen is omdat die te duur was. Best kut om nu opeens rond te komen van een WW.
Welke bank heb je?quote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Thnx!
Een dag zonder eten is te doen. Gelukkig is er nog water uit de kraan.
Rabo, al snap ik niet de gedachte erachterquote:
Jammer, ik heb ABN, als je ABN had, dan had ik paar euro's overgemaakt en had je ff nog wat eten kunnen halen. Als ik van ABN naar Rabo overmaak dan heb je het vanavond niet.quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Rabo, al snap ik niet de gedachte erachter![]()
Morgen moet mijn WW erop staan, om de 4 weken enzo.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Jammer, ik heb ABN, als je ABN had, dan had ik paar euro's overgemaakt en had je ff nog wat eten kunnen halen. Als ik van ABN naar Rabo overmaak dan heb je het vanavond niet.
Geen dank! Vind het wel jammer dat ik op dit moment niets voor jou kan betekenen. Hoop dat iemand met een Rabo rekening hier leest en besluit beetje te helpen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]thnxs voor de gulheid, dat waardeer ik wel! Dat dit op FOK! kan
![]()
Respect man!
Ach, ik red mij wel. Een dag zonder eten, soit! In het veld heb ik ook honger gehad, ik weet hoe ik ermee om moet gaan. Ik denk, als mijn doggies maar eten hebben, dan is het goed. Ik kom daarna wel aan de beurt. Toch onwijs veel credits omdat je wil helpenquote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Geen dank! Vind het wel jammer dat ik op dit moment niets voor jou kan betekenen. Hoop dat iemand met een Rabo rekening hier leest en besluit beetje te helpen.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:50 schreef CrashO het volgende:
Ik heb nog pizzas in de vriezer liggen . Hengelosestraat vlakbij de singel. mag je zo ophalen als je wilt
Of een pot wortels/doperwten en een bevroren gehaktbal als je de voorkeur aan geen junkfood geeft![]()
*edit*
Verneem net dat ts al geholpen is door een andere Fokker!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |