Nee joh, alles was met een knipoog.quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijzelf ook, zat d'r wel dwars
Ik ben er nog.quote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef VeerEli het volgende:
Ik voel me niet meer geliefd hier als blondje
Ik wil weten waar dit over gaatquote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijzelf ook, zat d'r wel dwars
Dat doe ik.quote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gun me ook me ook eens wat zeg
Ja, dit was ook de laatste keer, anders krijg ik nog de bijnaam Noodle of zoiets dufsquote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso kip. Anderen bestaan niet. Ja, wel dus. En het is zo zout als maar zijn kan, dus laat ik het maar staan.
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Gewoon zelf noedelsoep maken.quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit was ook de laatste keer, anders krijg ik nog de bijnaam Noodle of zoiets dufs
Dank je wel.quote:
Mannenquote:
MET KAASquote:
Dat ik dat nog moet zeggen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik waardeer het zeer, meneer.
En bosui.quote:
Dat dit kan in Nederland.quote:
Dan moet ik aan vis denken.quote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En bosui.
En dille. Vergeet in godsnaam de dille niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Die rubbertjes. Echt serieus.quote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet ik aan vis denken.
Noedelsoep met vis, dille, bosui en kaas..Die kaas heb je er vast zelf bijverzonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
We staan hier niet in het circus, meneer de reisleiderquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi
Wie was jij ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 september 2012 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar tegelijkertijd___
Welkom op FOK!
Kaas is niet om te verzinnenquote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die kaas heb je er vast zelf bijverzonnen.
Goeie reactie welquote:
Ik zal jou eens leiden.quote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We staan hier niet in het circus, meneer de reisleider
Ik kan anders ook geen logische verklaring vinden voor die smurrie daar beneden.quote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaas is niet om te verzinnen
Oh een andere user zei tegen Juminelle dat ze zo oppervlakkig bezig was dat ze in elke zin kanker gebruikte en 'O+' bij mij deed ofzo en van opmerkingen en blaquote:
Huh?quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh een andere user zei tegen Juminelle dat ze zo oppervlakkig bezig was dat ze in elke zin kanker gebruikte en 'O+' bij mij deed ofzo en van opmerkingen en bla
Nee, jij dan.quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh een andere user zei tegen Juminelle dat ze zo oppervlakkig bezig was dat ze in elke zin kanker gebruikte en 'O+' bij mij deed ofzo en van opmerkingen en bla
En van opmerkingen en bla? Ikke niet snappen niet..quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En van opmerkingen en bla? Ikke niet snappen niet..
Klinkt spannend en vies.quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zal jou eens leiden.
[..]
Ik kan anders ook geen logische verklaring vinden voor die smurrie daar beneden.
Ja laat maarquote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En van opmerkingen en bla? Ikke niet snappen niet..
Ging toch over schoenen?quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liedje met die.quote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja laat maarToo lazy to explain
Ik wil eerlijk gezegd niet weten wat mensen van de interwebzzz van mij vindenquote:
Dat was voor mij altijd het teken te vertrekken.quote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging toch over schoenen?Of heb ik weer niet op zitten letten?
Flauw manquote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja laat maarToo lazy to explain
Ja.quote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof dat boeit.quote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil eerlijk gezegd niet weten wat mensen van de interwebzzz van mij vinden
Volgensmij welquote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was voor mij altijd het teken te vertrekken.
Ik weet niet meerquote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Vas is in de war met Cher volgens mij.
Echt hequote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was voor mij altijd het teken te vertrekken.
Geef eens tips voor goeie herfstfilms?quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee joh, alles was met een knipoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |