Nee, dat zeg ik, ik lach niet als die. Maar ik snap waar je vraag vandaan komtquote:
quote:
Oh hoi.quote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als vrouwen lachen, zo'n knor de wereld in slingeren en dan gaan kijken alsof ze iets heel ergs hebben gedaan.
Knorren is echt walgelijk gewoon. Ik produceer ze gelukkig bijna nooit tijdens stuk gaanquote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als vrouwen lachen, zo'n knor de wereld in slingeren en dan gaan kijken alsof ze iets heel ergs hebben gedaan.
Daarom, terwijl het eigenlijk helemaal niks voorstelt.quote:Op maandag 24 september 2012 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hoi.
Ik vind dat echt beschamend.
Ik vind dat wel grappig altijd.quote:Op maandag 24 september 2012 18:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Knorren is echt walgelijk gewoon. Ik produceer ze gelukkig bijna nooit tijdens stuk gaan
Meh.. Als ik me dat voorstel, dan stel ik me zo'n moddervet wijf voor die dat dan heeft..quote:Op maandag 24 september 2012 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig altijd.
Ik niet.quote:Op maandag 24 september 2012 18:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh.. Als ik me dat voorstel, dan stel ik me zo'n moddervet wijf voor die dat dan heeft..
Nee. Gewoon, misschien omdat die type's dat vroeger vaak in films/series deden ofzo.quote:
Jij begon.quote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee. Gewoon, misschien omdat die type's dat vroeger vaak in films/series deden ofzo.
Hou op met je creatief
Klopt, dat moment herinner ik me volgens mij nog welquote:Op maandag 24 september 2012 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij begon.![]()
Sandra Bullock deed het ook in Miss Congeniality.
Meerdere momenten zelfs. En ik vraag me af waarom ik het me herinner.quote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, dat moment herinner ik me volgens mij nog wel
quote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meerdere momenten zelfs. En ik vraag me af waarom ik het me herinner.
Dat zal het zijn ja.quote:Op maandag 24 september 2012 18:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]Zeker ooit met een ex gecheckt?
Als ik niet meer bijkom ga ik ook knorren, en soms ook nog piepend lachenquote:Op maandag 24 september 2012 18:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Knorren is echt walgelijk gewoon. Ik produceer ze gelukkig bijna nooit tijdens stuk gaan
Oh, ik vond dat eerste deel wel leuk. Bij dat introductiefilmpje: ik gebruik zelfs juridische termen in het dagelijks leven. Fluit zo'n vent naar haar: I object!quote:Op maandag 24 september 2012 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja.Was ook meteen de laatste keer dat ik inging op een 'leuke film'.
Net als Legally Blonde. Strontvervelende film.![]()
Hehehehe. Offuh, Twilightquote:Op maandag 24 september 2012 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja.Was ook meteen de laatste keer dat ik inging op een 'leuke film'.
Net als Legally Blonde. Strontvervelende film.![]()
Ik kan niet zo goed met Reese Witherspoon omgaan. Gemiste kans in American Psycho.quote:Op maandag 24 september 2012 18:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vond dat eerste deel wel leuk. Bij dat introductiefilmpje: ik gebruik zelfs juridische termen in het dagelijks leven. Fluit zo'n vent naar haar: I object!![]()
!!
Oh, ik vind haar juist heel tof.quote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed met Reese Witherspoon omgaan. Gemiste kans in American Psycho.
Ik dus echt niet.quote:Op maandag 24 september 2012 18:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vind haar juist heel tof.
Jij vindt Edward leuk?quote:
Beter dan die stokerd van een Jacob.quote:
Edward is lelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beter dan die stokerd van een Jacob.En vind zijn hoofd irritant
In mijn tijd zogen vampiers bloed, geen penis.quote:
Omdat dat lelijk en oncomfortabel is.quote:
Stokerdquote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beter dan die stokerd van een Jacob.En vind zijn hoofd irritant
idgafquote:
Ik ben het hier niet mee eens.quote:
Gelukkig is het niet altijd feest inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat dat lelijk en oncomfortabel is.
Oh en.. het is niet altijd feest.
En flikkerden ze niet in zonlicht.quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In mijn tijd zogen vampiers bloed, geen penis.
Mwhehehe.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
En flikkerden ze niet in zonlicht.
flikkerden [ afbeelding ]
Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet altijd feest inderdaad.
Wie?quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Henrieke___
Ja, dat tomatengezicht van bzv..quote:
Zeker. Jij niet dan? Vond de 1e best goed hoor. 2 was mwah en 3 was slecht. Maar ik wil ze wel afkijken allemaal.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
StokerdHehehe je hebt twilight dus wel goed gekeken
quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat tomatengezicht van bzv..Nvm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |