Dat heb je met lachen ook weleens.quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet hardlopen![]()
Daar ga ik serieus van piepen enzo
Mooiboiquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die heb ik wel een paar liggen volgens mij ja.
Oh ja, dat wil je natuurlijk niet.
Dat komt dus door die slechte conditie, dat moet je opbouwen!quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet hardlopen![]()
Daar ga ik serieus van piepen enzo
Ja, Ron Brandsteder effectquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb je met lachen ook weleens.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Ron Brandsteder effect
Ik kan wel heel hard fietsenquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat komt dus door die slechte conditie, dat moet je opbouwen!
Ik was acht toen ik ze droeg of zo.quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooiboi![]()
Uhm, nee ik ben een muurbloempje en derhalve immer verlegen
Ja, ik kan ook heel hard fietsen. Voor 3 minuten dan.quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan wel heel hard fietsen
Nou jaquote:
Whehehe.quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Ron Brandsteder effect
Ohhhh mja nu worden ze vooral gedragen door een bepaald type manmensquote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was acht toen ik ze droeg of zo.![]()
![]()
Ach, flauwekul.
AANLEG.quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Af en toe moet ik zo hard lachen dat ik wel een kettingroker lijk.
Ik kan het 14 km langquote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook heel hard fietsen. Voor 3 minuten dan.
Goed zoquote:
Ja nu wel inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh mja nu worden ze vooral gedragen door een bepaald type manmens
Oh jij prikt wel door me heen![]()
Stiekem ben ik de gangmaker op elk feest
Als ik hard lach, lijk ik niet op een kettingroker, maar god wat komt er dan een dramatisch rotgeluid uit mijn strotquote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Af en toe moet ik zo hard lachen dat ik wel een kettingroker lijk.
Sala is een conductaquote:
Whaha, Rocko's Modern Life.quote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sowieso Beverly Bighead.
"You shaved... for meeeee?"
Hmm oke.. ik begrijp het als niemand dit snapt
Klopt, maar wel heerlijk. Dan maar niet charmant zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lachen is gewoon ook niet charmant
Tof dat je dat kentquote:
Ja he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja he.
Ja ik val graag in herhalingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hoezo niet?quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lachen is gewoon ook niet charmant
quote:
Dat mag.quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik val graag in herhaling
nohhhhhhhhquote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Als ik gratis kan reizen?
Nou.. omdat als ik echt moet lachen dat keihard gaat..quote:
Gelukkigquote:
Ik vind mensen die lachen wel leuk.quote:Op maandag 24 september 2012 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. omdat als ik echt moet lachen dat keihard gaat..
Anders blijft het bij een beetje ge-whehehe
Echt ook.quote:Op maandag 24 september 2012 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig
Pak van mn hart en alles
Ik vind jouw opmerking leuk: "Ik vind mensen die lachen wel leuk."quote:Op maandag 24 september 2012 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind mensen die lachen wel leuk.
[..]
Echt ook.
..... Ok.quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef VeerEli het volgende:
En dan niet die de hele tijd ''hoeeew'' ''oeeeew'' loopt te roepen, maar die GNA GNA GNA geluid.. ofzo.
Ofquote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef VeerEli het volgende:
En dan niet die de hele tijd ''hoeeew'' ''oeeeew'' loopt te roepen, maar die GNA GNA GNA geluid.. ofzo.
Soms kan ik ook gewoon geen adem meer halen...quote:
Har har har *knor!quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind jouw opmerking leuk: "Ik vind mensen die lachen wel leuk."
* liked
Ofquote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of
Har har har... * knor.
Whehehe ken ik... Ik krijg ook altijd een vuurrood hoofd en tranen rollen eruit.quote:Op maandag 24 september 2012 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms kan ik ook gewoon geen adem meer halen...
Dat is wel een beetje eng.
hou je ook duiven?quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef VeerEli het volgende:
En dan niet die de hele tijd ''hoeeew'' ''oeeeew'' loopt te roepen,
Ja, maar anders zo het zijn:quote:
Standaard tranen jaquote:Op maandag 24 september 2012 18:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whehehe ken ik... Ik krijg ook altijd een vuurrood hoofd en tranen rollen eruit.
Ik vind het leuk als vrouwen lachen, zo'n knor de wereld in slingeren en dan gaan kijken alsof ze iets heel ergs hebben gedaan.quote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar anders zo het zijn:
* hart hart hart
* knort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |