Dat heb je met lachen ook weleens.quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet hardlopen![]()
Daar ga ik serieus van piepen enzo

Mooiboiquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die heb ik wel een paar liggen volgens mij ja.
Oh ja, dat wil je natuurlijk niet.

Dat komt dus door die slechte conditie, dat moet je opbouwen!quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet hardlopen![]()
Daar ga ik serieus van piepen enzo

Ja, Ron Brandsteder effectquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb je met lachen ook weleens.

quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Ron Brandsteder effect

Ik kan wel heel hard fietsenquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat komt dus door die slechte conditie, dat moet je opbouwen!

Ik was acht toen ik ze droeg of zo.quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooiboi![]()
Uhm, nee ik ben een muurbloempje en derhalve immer verlegen

Ja, ik kan ook heel hard fietsen. Voor 3 minuten dan.quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan wel heel hard fietsen

Nou jaquote:

Whehehe.quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Ron Brandsteder effect

Ohhhh mja nu worden ze vooral gedragen door een bepaald type manmensquote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was acht toen ik ze droeg of zo.![]()
![]()
Ach, flauwekul.

AANLEG.quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Af en toe moet ik zo hard lachen dat ik wel een kettingroker lijk.

Ik kan het 14 km langquote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook heel hard fietsen. Voor 3 minuten dan.
Goed zoquote:

Ja nu wel inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh mja nu worden ze vooral gedragen door een bepaald type manmens
Oh jij prikt wel door me heen![]()
Stiekem ben ik de gangmaker op elk feest

Als ik hard lach, lijk ik niet op een kettingroker, maar god wat komt er dan een dramatisch rotgeluid uit mijn strotquote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Af en toe moet ik zo hard lachen dat ik wel een kettingroker lijk.

Sala is een conductaquote:

Whaha, Rocko's Modern Life.quote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sowieso Beverly Bighead.
"You shaved... for meeeee?"
Hmm oke.. ik begrijp het als niemand dit snapt

Klopt, maar wel heerlijk. Dan maar niet charmant zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lachen is gewoon ook niet charmant

Tof dat je dat kentquote:

Ja he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.

quote:Op maandag 24 september 2012 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja he.
Ja ik val graag in herhalingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.

Hoezo niet?quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lachen is gewoon ook niet charmant

quote:

Dat mag.quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik val graag in herhaling

nohhhhhhhhquote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Als ik gratis kan reizen?

Nou.. omdat als ik echt moet lachen dat keihard gaat..quote:

Gelukkigquote:

Ik vind mensen die lachen wel leuk.quote:Op maandag 24 september 2012 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. omdat als ik echt moet lachen dat keihard gaat..
Anders blijft het bij een beetje ge-whehehe
Echt ook.quote:Op maandag 24 september 2012 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig
Pak van mn hart en alles

Ik vind jouw opmerking leuk: "Ik vind mensen die lachen wel leuk."quote:Op maandag 24 september 2012 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind mensen die lachen wel leuk.
[..]
Echt ook.

..... Ok.quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef VeerEli het volgende:
En dan niet die de hele tijd ''hoeeew'' ''oeeeew'' loopt te roepen, maar die GNA GNA GNA geluid.. ofzo.

Ofquote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef VeerEli het volgende:
En dan niet die de hele tijd ''hoeeew'' ''oeeeew'' loopt te roepen, maar die GNA GNA GNA geluid.. ofzo.

Soms kan ik ook gewoon geen adem meer halen...quote:

Har har har *knor!quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind jouw opmerking leuk: "Ik vind mensen die lachen wel leuk."
* liked

Ofquote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of
Har har har... * knor.

Whehehe ken ik... Ik krijg ook altijd een vuurrood hoofd en tranen rollen eruit.quote:Op maandag 24 september 2012 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms kan ik ook gewoon geen adem meer halen...
Dat is wel een beetje eng.

hou je ook duiven?quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef VeerEli het volgende:
En dan niet die de hele tijd ''hoeeew'' ''oeeeew'' loopt te roepen,

Ja, maar anders zo het zijn:quote:

Standaard tranen jaquote:Op maandag 24 september 2012 18:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whehehe ken ik... Ik krijg ook altijd een vuurrood hoofd en tranen rollen eruit.

Ik vind het leuk als vrouwen lachen, zo'n knor de wereld in slingeren en dan gaan kijken alsof ze iets heel ergs hebben gedaan.quote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar anders zo het zijn:
* hart hart hart
* knort

Nee, dat zeg ik, ik lach niet als die. Maar ik snap waar je vraag vandaan komtquote:

quote:

Oh hoi.quote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als vrouwen lachen, zo'n knor de wereld in slingeren en dan gaan kijken alsof ze iets heel ergs hebben gedaan.

Knorren is echt walgelijk gewoon. Ik produceer ze gelukkig bijna nooit tijdens stuk gaanquote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als vrouwen lachen, zo'n knor de wereld in slingeren en dan gaan kijken alsof ze iets heel ergs hebben gedaan.

Daarom, terwijl het eigenlijk helemaal niks voorstelt.quote:Op maandag 24 september 2012 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hoi.
Ik vind dat echt beschamend.

Ik vind dat wel grappig altijd.quote:Op maandag 24 september 2012 18:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Knorren is echt walgelijk gewoon. Ik produceer ze gelukkig bijna nooit tijdens stuk gaan

Meh.. Als ik me dat voorstel, dan stel ik me zo'n moddervet wijf voor die dat dan heeft..quote:Op maandag 24 september 2012 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig altijd.

Ik niet.quote:Op maandag 24 september 2012 18:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh.. Als ik me dat voorstel, dan stel ik me zo'n moddervet wijf voor die dat dan heeft..

Nee. Gewoon, misschien omdat die type's dat vroeger vaak in films/series deden ofzo.quote:

Jij begon.quote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee. Gewoon, misschien omdat die type's dat vroeger vaak in films/series deden ofzo.
Hou op met je creatief

Klopt, dat moment herinner ik me volgens mij nog welquote:Op maandag 24 september 2012 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij begon.![]()
Sandra Bullock deed het ook in Miss Congeniality.

Meerdere momenten zelfs. En ik vraag me af waarom ik het me herinner.quote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, dat moment herinner ik me volgens mij nog wel

quote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meerdere momenten zelfs. En ik vraag me af waarom ik het me herinner.

Dat zal het zijn ja.quote:Op maandag 24 september 2012 18:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]Zeker ooit met een ex gecheckt?

Als ik niet meer bijkom ga ik ook knorren, en soms ook nog piepend lachenquote:Op maandag 24 september 2012 18:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Knorren is echt walgelijk gewoon. Ik produceer ze gelukkig bijna nooit tijdens stuk gaan

Oh, ik vond dat eerste deel wel leuk. Bij dat introductiefilmpje: ik gebruik zelfs juridische termen in het dagelijks leven. Fluit zo'n vent naar haar: I object!quote:Op maandag 24 september 2012 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja.Was ook meteen de laatste keer dat ik inging op een 'leuke film'.
Net als Legally Blonde. Strontvervelende film.![]()

Hehehehe. Offuh, Twilightquote:Op maandag 24 september 2012 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja.Was ook meteen de laatste keer dat ik inging op een 'leuke film'.
Net als Legally Blonde. Strontvervelende film.![]()

Ik kan niet zo goed met Reese Witherspoon omgaan. Gemiste kans in American Psycho.quote:Op maandag 24 september 2012 18:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vond dat eerste deel wel leuk. Bij dat introductiefilmpje: ik gebruik zelfs juridische termen in het dagelijks leven. Fluit zo'n vent naar haar: I object!![]()
!!

Oh, ik vind haar juist heel tof.quote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed met Reese Witherspoon omgaan. Gemiste kans in American Psycho.

Ik dus echt niet.quote:Op maandag 24 september 2012 18:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vind haar juist heel tof.

Jij vindt Edward leuk?quote:

Beter dan die stokerd van een Jacob.quote:

Edward is lelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beter dan die stokerd van een Jacob.En vind zijn hoofd irritant

In mijn tijd zogen vampiers bloed, geen penis.quote:

Omdat dat lelijk en oncomfortabel is.quote:

Stokerdquote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beter dan die stokerd van een Jacob.En vind zijn hoofd irritant
idgafquote:

Ik ben het hier niet mee eens.quote:

Gelukkig is het niet altijd feest inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat dat lelijk en oncomfortabel is.
Oh en.. het is niet altijd feest.

En flikkerden ze niet in zonlicht.quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In mijn tijd zogen vampiers bloed, geen penis.

Mwhehehe.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
En flikkerden ze niet in zonlicht.
flikkerden [ afbeelding ]

Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet altijd feest inderdaad.

Wie?quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Henrieke___

Ja, dat tomatengezicht van bzv..quote:

Zeker. Jij niet dan? Vond de 1e best goed hoor. 2 was mwah en 3 was slecht. Maar ik wil ze wel afkijken allemaal.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
StokerdHehehe je hebt twilight dus wel goed gekeken

quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat tomatengezicht van bzv..Nvm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |