OP lezen, dat is mijn tip.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:59 schreef wdn het volgende:
Nog 130000 files te installeren
125000
110000
Gaat niet echt snel
===
Iedere 1100 Mb crasht de installer maar gelukking download'ie verder na herstarten van de installer
Iemand nog tips voordat ik dadelijk iets moet kiezen? server?
dankquote:
is die forge inderdaad zo random? gewoon wat rares erin knallen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:52 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
4. En je kunt er wel degelijk leukere spullen uit krijgen dan je erin stopt. Het probleem is, je kunt er ook spullen uit krijgen die "bound on acquire" zijn. En daar heb je niets aan als het iets is wat je character niet kan gebruiken... (ik heb al twee keer een heavy armour ding gekregen op m'n ranger...)
Ik gooi m'n soulbound spul erin...
als je dan na de installatie en het lezen van de OP (goeie tip btw!) op Far Shiverpeaks wil dan kun je het beste tot een uur of één vannacht wachten met een server kiezenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef wdn het volgende:
[..]
dank
eerst maak ik de installatie af
voor de meeste dingen wel ja, er zit natuurlijk wel een beetje logica in, je kan niet met 4 lvl 12 whites een lvl 80 exotic er uit halen, maar als je 4 willekeurige rares er in stopt, dan krijg je vaak een willekeurige rare of exotic er uit. Stop je 4 rare swords er in, dan krijg je geheid ook een zwaard terug.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef mipr het volgende:
[..]
is die forge inderdaad zo random? gewoon wat rares erin knallen?
Ja, en nee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef mipr het volgende:
[..]
is die forge inderdaad zo random? gewoon wat rares erin knallen?
en hoe zit het qua level? altijd hetzelfde? of ook hoger / lagerquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:27 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, en nee.
Ja, je kunt er gewoon 4 items van dezelfde kleur erin stoppen en dan komt er iets willekeurigs uit, van in ieder geval dezelfde kleur, maar kan ook een stapje hoger zijn.
Maar er zijn ook een aantal "vaste" recepten.
Ik denk dat het level minstens gelijk is aan het level van het voorwerp met het laagste level.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en hoe zit het qua level? altijd hetzelfde? of ook hoger / lager
Hahahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef Lamabal het volgende:
Niemand komt aan maaskantje!
[ afbeelding ]
Die bannerquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef Lamabal het volgende:
[ afbeelding ]
RP'er?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Nee, 5 keer anders! Human, Sylvari, Asuran, Charr en NornOh, en ook Female, Female, Female, Male en Male!
(en daarnaast heb ik ook een guardian, ele, necro en thief... wil nog een warrior)
heldquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:21 schreef Lamabal het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt, maar ik vind het wel leuk om te doen. En ik heb ook een achtergrond verhaal voor al m'n characters. Zo is m'n ranger al meer dan 250 jaar oud (zelfde naam, zoveel mogelijk zelfde uiterlijk als m'n main uit GW1 die natuurlijk GWAMM is). En datzelfde geldt voor m'n (nog niet bestaande) necromancer, hoewel hij wel aan de plastische chirurgie moet denk ik... Ook die is GWAMM in GW1 en zal dus doorleven in GW2. En ik wilde hetzelfde doen met m'n monk (ook GWAMM), maar er is geen kale kop optie voor de vrouwtjes in GW2... Ze zou Guardian worden, maar ik krijg het uiterlijk gewoon niet goed...quote:
De vrouwelijke Norn kan kaal, wellicht als je dr flink laat groeien dusquote:Op woensdag 26 september 2012 08:06 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik vind het wel leuk om te doen. En ik heb ook een achtergrond verhaal voor al m'n characters. Zo is m'n ranger al meer dan 250 jaar oud (zelfde naam, zoveel mogelijk zelfde uiterlijk als m'n main uit GW1 die natuurlijk GWAMM is). En datzelfde geldt voor m'n (nog niet bestaande) necromancer, hoewel hij wel aan de plastische chirurgie moet denk ik... Ook die is GWAMM in GW1 en zal dus doorleven in GW2. En ik wilde hetzelfde doen met m'n monk (ook GWAMM), maar er is geen kale kop optie voor de vrouwtjes in GW2... Ze zou Guardian worden, maar ik krijg het uiterlijk gewoon niet goed...
Dan kan het nooit dezelfde persoon zijn! En trouwens, het was de kleinste monk die je kon maken in GW2... Maar haar kun je laten groeien. Het gaat me ook om het gezicht en dat kreeg ik ook niet goed... Gewoon nog even spelen met de creatorquote:Op woensdag 26 september 2012 08:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De vrouwelijke Norn kan kaal, wellicht als je dr flink laat groeien dus
het kan sowieso nooit dezelfde persoon zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 08:18 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Dan kan het nooit dezelfde persoon zijn! En trouwens, het was de kleinste monk die je kon maken in GW2... Maar haar kun je laten groeien. Het gaat me ook om het gezicht en dat kreeg ik ook niet goed... Gewoon nog even spelen met de creator
Hey, een godin! Die worden niet oud....quote:Op woensdag 26 september 2012 08:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het kan sowieso nooit dezelfde persoon zijnna 250 jaar zal ze er behoorlijk verlept uit horen te zien
eerder als een risen dan een human
Branded.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het kan sowieso nooit dezelfde persoon zijnna 250 jaar zal ze er behoorlijk verlept uit horen te zien
eerder als een risen dan een human
Alleen in de persoonlijke quests zit nog wat verhaal idd.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:30 schreef HansvanOchten het volgende:
Inmiddels lvl 34 en ik mis toch wel een beetje de diepgang.
Je loopt toch vooral van hartje naar hartje zonder ook maar enigzins besef te hebben van het geheel/lore/waarom je iets doet.
In een aantal hartjes komt best wel wat lore naar voren daarnaast zitten er veel details verstopt in npc's die je gewoon onderweg aantreft maar niet noodzakelijkerwijs hoeft aan te klikken... ik had in GW1 inderdaad wel meer betrokkenheid bij het verhaal en ook meer het idee dat ik (of mijn party) de hoofdpersoon was...quote:Op woensdag 26 september 2012 09:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen in de persoonlijke quests zit nog wat verhaal idd.
Niet alleen NPC's. Ook dingen die je onderweg tegenkomt: grafstenen, tombes, ruines... Gisteren nog een restant van een karavaan tegen gekomen met een referentie naar Ogden.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:38 schreef mipr het volgende:
[..]
In een aantal hartjes komt best wel wat lore naar voren daarnaast zitten er veel details verstopt in npc's die je gewoon onderweg aantreft maar niet noodzakelijkerwijs hoeft aan te klikken... ik had in GW1 inderdaad wel meer betrokkenheid bij het verhaal en ook meer het idee dat ik (of mijn party) de hoofdpersoon was...
ben nu lvl56 en eea wordt langzamerhand wel steeds meer "epic" maar krijg ook steeds meer het gevoel dat ik mee mag doen omdat ik er toevallig ook ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |