Als de keuze voor pets niet zo enorm beperkt was had ik ook een ranger alt gemaakt.quote:Op maandag 24 september 2012 14:52 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
7 tot 8, als alle echt vervelende bugs eruit zijn, zeker een 9. Een 10 geloof ik niet.
[..]
Ik speel dagelijks met een mesmer (van mijn eigen level) en die doet er net zo lang over om zo'n foe neer te halen als mijn Poes. En die heeft alleen haar 3 eigen skills (de F2 skill is een groep ding, heb je niets aan als je alleen bent). Die mesmer heeft de volledige 10 skills tot zijn beschikking...
Maar ik vind beastmaster gewoon echt gaaf (al vanaf het begin van GW1). En je merkt het verschil wel van iemand die de class echt begrijpt of iemand die wel een ranger heeft maar die de pet alleen maar als een aanhangsel ziet...
Hoe bedoel je, beperkt?quote:Op maandag 24 september 2012 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als de keuze voor pets niet zo enorm beperkt was had ik ook een ranger alt gemaakt.
ja ok, maar beide is geen uitdaging. Leek me logischer als je groepen van 10 vergeleek of juist champions.quote:Op maandag 24 september 2012 14:52 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Ik speel dagelijks met een mesmer (van mijn eigen level) en die doet er net zo lang over om zo'n foe neer te halen als mijn Poes. En die heeft alleen haar 3 eigen skills (de F2 skill is een groep ding, heb je niets aan als je alleen bent). Die mesmer heeft de volledige 10 skills tot zijn beschikking...
Maar ik vind beastmaster gewoon echt gaaf (al vanaf het begin van GW1). En je merkt het verschil wel van iemand die de class echt begrijpt of iemand die wel een ranger heeft maar die de pet alleen maar als een aanhangsel ziet...
Er zijn niet zo bijzonder veel verschillende soorten, geen rare pets, gewoon niets heel erg bijzonders.quote:
I beg to differ... Mijn ranger heeft 7 jaar lang alleen beastmaster gedaan. En met haar had ik veel minder moeite om alle content gedaan te krijgen dan met m'n monk en necro (ook beide GWAMM).quote:Op maandag 24 september 2012 15:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ok, maar beide is geen uitdaging. Leek me logischer als je groepen van 10 vergeleek of juist champions.
Verder moet ik bekennen dat ik mijn pet ook alleen als aanhangsel zie. Ik pak een bear omdat die volgens mij wat meer hp heeft en de tanking skills, verder let ik niet op hem.
Heeft ook te maken met GW1, waar beast mastery eigenlijk niet serieus te nemen was, behalve een of andere fancy IWAY build had een pet te veel nadelen.
jaquote:Op maandag 24 september 2012 15:54 schreef Pheno het volgende:
Kan alleen een ranger een pet krijgen trouwens?
Ik vond het altijd zo vervelend dat een pet minimaal 2 slots in beslag nam en dan heb je alleen maar een lopende stuk vlees. Met nog eens 2 skills erbij wordt ij pas een beetje nuttig, aangezien je ook altijd wel een res spell nodig hebt, heb je dan nog maar 3 skills voor jezelf.quote:Op maandag 24 september 2012 15:51 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
I beg to differ... Mijn ranger heeft 7 jaar lang alleen beastmaster gedaan. En met haar had ik veel minder moeite om alle content gedaan te krijgen dan met m'n monk en necro (ook beide GWAMM).
Je moet je pet gewoon leren gebruiken. Ik zet mijn poes op een target terwijl ik bijvoorbeeld ga reviven. Ook in group events. Of tegen champions. Ik kan dan veilig mijn dingetje doen, terwijl m'n kat iedereen van mij vandaan houdt. En zonder pet is mijn damage een heel stuk lager...
Er is een news post van Mike O'Brien over account security.quote:
https://www.guildwars2.co(...)on-account-security/quote:Since we’ve been observing hackers constantly scanning accounts that don’t even exist yet, waiting for someone to create those accounts, we obviously want to make sure that if those new customers do join the game, they don’t use the password that the hackers are waiting for. Thus we’re building a blacklist of all the passwords that hackers are scanning for — it’s already at 20 million passwords and growing — and we’re preventing new customers from choosing any of those passwords. (The blacklist contains passwords only, not account names.)
This system has substantially eliminated hackers’ ability to steal new accounts, as all new accounts now cannot possibly match what the hackers have been scanning for. The rate of account hacking was about 1.5% for accounts created before this blacklist was in place, and is about 0.1% for accounts created after.
Because this has been so successful at protecting new accounts, we want to extend it to protect existing accounts too. But it’s harder for us to know whether passwords of existing accounts are known to hackers: it’s difficult to distinguish between a login attempt by the real customer and a login attempt by a hacker. So we’ll take the safe approach and ask all existing customers to change their passwords, and blacklist everyone’s old password in the process.
verhaal wordt wel wat beter, maar ik ben het met je eens dat dode dingen afslachten niet bepaald veel inspiratie vereist.quote:Op maandag 24 september 2012 15:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Als GW2 een 7 krijgt zou diablo 3 een 1 krijgen
Hoger dan een 8 zal GW2 bij mij niet halen denk ik. Daarvoor vind ik het verhaal veels te cliché en ongeïnspireerd. Toch is een 8 voor mijn doen een hartstikke hoog cijfer dus gw2 hoeft zich niet beledigd te voelen
Dungeons? En hopen dat ze WvWvW serieus even gaan fixen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:48 schreef Smoofie het volgende:
Wat moet ik doen als lvl 80. Ik dacht er zelfs over om Pandaria te kopen. Help
Pvpen is leuk man. Gear krijg je zo.quote:Op maandag 24 september 2012 16:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het jammer dat je PVP gear hebt. In GW1 kon je nog met je PVE dingen PVP'en
Dat ga ik nog een keer proberen met een andere class.quote:Op maandag 24 september 2012 16:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Pvpen is leuk man. Gear krijg je zo.
Ik hoop juist dat ze dungeons gaan fixenquote:Op maandag 24 september 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dungeons? En hopen dat ze WvWvW serieus even gaan fixen.
lolwut?quote:Op maandag 24 september 2012 16:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind het jammer dat je PVP gear hebt. In GW1 kon je nog met je PVE dingen PVP'en
Wat speel je en wat gaat er mis?quote:Op maandag 24 september 2012 21:20 schreef timmmmm het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een beginner?Ik faal behoorlijk tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |