een nieuwe makenquote:
Die van vroeger jaquote:Op maandag 24 september 2012 13:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was even de evil versie van jou?
Eerst batsen, dan nee zeggenquote:Op maandag 24 september 2012 13:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik hoop stiekum dat ze me terug wil, om dan nee te zeggen
Middenstuk vond ik een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb een paar keer hard erom gelachen. Was een leuke film, maar ik vind de humor van family guy ook erg grappig dus de film lag me wel
I kinda like her.quote:Op maandag 24 september 2012 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een nieuwe maken![]()
[..]
Die van vroeger ja
Hoezo zijn zwepen nou weer freaky?quote:Op maandag 24 september 2012 13:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan ineens allemaal freaky stuff gaan doen
Ik dacht, ik doe ook eens andersquote:Op maandag 24 september 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo zijn zwepen nou weer freaky?
Dat wil nog niet zeggen dat zwepen freaky zijnquote:Op maandag 24 september 2012 13:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe ook eens anders
Haha ja, echt leuke stukjes. Moest ook wel lachen toen Johnny dat kind op ze smoel sloeg. Werd hoog tijd haha. Er mochten inderdaad wel wat meer groffe grappen in maar dit was ze eerste echte film. Met die voorbeelden en scenario's vond ik het al erg richting family guy gaan wat ik wel leuk vond. Ben benieuwd naar ze volgendequote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Middenstuk vond ik een beetje tegenvallen.
Begin en eind wel goed.
Dat stukje, dat ie weer bijkomt nadat ie aan elkaar genaaid is.![]()
Ik ben ook wel into Family Guy, maar ik had er stiekem iets meer van verwacht.
Ik vind van welquote:Op maandag 24 september 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat zwepen freaky zijn
pandapuntjes?quote:Op maandag 24 september 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Even je pandapuntjes inleveren
[..]
Preciesquote:Op maandag 24 september 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Even je pandapuntjes inleveren
[..]
http://www.pandapunt.nl/quote:Op maandag 24 september 2012 13:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind van wel
[..]
pandapuntjes?
Studenten: 1 punt per week voor niet neukenquote:Op maandag 24 september 2012 13:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind van wel
[..]
pandapuntjes?
Dat was ook wel een tof momentje ja. Dat kind.quote:Op maandag 24 september 2012 13:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja, echt leuke stukjes. Moest ook wel lachen toen Johnny dat kind op ze smoel sloeg. Werd hoog tijd haha. Er mochten inderdaad wel wat meer groffe grappen in maar dit was ze eerste echte film. Met die voorbeelden en scenario's vond ik het al erg richting family guy gaan wat ik wel leuk vond. Ben benieuwd naar ze volgende
25 pandapuntenquote:Op maandag 24 september 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Studenten: 1 punt per week voor niet neuken
Werkenden: 1 punt per maand
ongeveer ja, ergens in maartquote:Op maandag 24 september 2012 13:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je nog weet wanneer je voor het laatst geneukt hebt dan.
jaquote:
quote:
Ik wist ook niet meer wat mijn laatste keer wasquote:Op maandag 24 september 2012 13:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je nog weet wanneer je voor het laatst geneukt hebt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |