Hoezo?quote:Op maandag 24 september 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Beugel alleen doen als het echt heul scheef staat.
omdat kaarsrecht niet natuurlijk is. Los van het ongemak is een beugel duur en doet het pijn. Je moet dus een afweging maken, is dat het Jou waard? Het blijft uiteraard zeer persoonlijkquote:Op maandag 24 september 2012 13:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zou graag wat meningen horen
die pijn geef ik niks om, tis meer dat ik dan een jaar met zo'n godsgruwelijk lelijk ding in mn bek loop ..op mn 25equote:Op maandag 24 september 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat kaarsrecht niet natuurlijk is. Los van het ongemak is een beugel duur en doet het pijn. Je moet dus een afweging maken, is dat het Jou waard? Het blijft uiteraard zeer persoonlijk
dat weet ik allemaal nog niet, ik moet dus nog dat intakegesprek bij de otho doenquote:
ja ik ook, ik vond het niet zon ramp toen..maar dat was op de basisschoolquote:
volgens mij heb je je besluit allang genomenquote:Op maandag 24 september 2012 13:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat weet ik allemaal nog niet, ik moet dus nog dat intakegesprek bij de otho doen
Zal er heel erg aan liggen hoe en wat dat gaat kosten of ik dat mee laat tellen
huh hoezo?quote:Op maandag 24 september 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij heb je je besluit allang genomen![]()
je enige bezwaar is het feit dat je als 25-jarige nog met een beugel moet... kun je het beter op je 25e doen dan op je 35equote:Op maandag 24 september 2012 13:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
uhhh....![]()
![]()
maar waarom denk je dat ik al besloten heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik rook al 17 jaar dus echt wit zijn ze niet meeranyway, ze kunnen best rechter, maar ik vind ze recht zat, heb dus zelf nooit een beugel overwogen
disclaimer
quote:Op maandag 24 september 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
hier, gooi ik er wel ff een foto van mijn tanden in:mooi recht hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik rook al 17 jaar dus echt wit zijn ze niet meeranyway, ze kunnen best rechter, maar ik vind ze recht zat, heb dus zelf nooit een beugel overwogen
![]()
als ze zo zouden staan bij mij zou ik niet klagen, jouwe zijn ook witter en ik rook niet eens
Knoei
ik denk dat dat voornamelijk de qualität van de webcam isquote:Op maandag 24 september 2012 13:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
mooi recht hoor![]()
als ze zo zouden staan bij mij zou ik niet klagen, jouwe zijn ook witter en ik rook niet eens
Zou me niet verbazen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk minimaal 1500 voor alleen onder?
Jumboquote:
Jep, het is echt heel duur.quote:Op maandag 24 september 2012 13:33 schreef Loqi het volgende:
Dit zijn de gemiddelde kosten die je kunt verwachten:
Een kennismakingsconsult, uitgebreid onderzoek en behandelingsplan kost ą ¤ 325
Het plaatsen van vaste apparatuur in de bovenkaak of onderkaak kost ą ¤ 700
Het plaatsen van vaste apparatuur in twee kaaken kost ą ¤ 600
De maandelijkse controlekosten zijn voor een jaar ¤ 400 ā ¤800
De totale kosten van een beugelbehandeling komen dus uit op circa ¤ 2.200.
ja eh... tering
dan was de fysio een stuk goeikoper met 66 euroquote:Op maandag 24 september 2012 13:35 schreef Loqi het volgende:
ja dat zijn er echt veel..
meer dan 300 euro voor een kennismakingsconsult.. defuck
dat wordt het volgende faalspaarplan: een beugel voor Cifquote:Op maandag 24 september 2012 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kreeg net op mijn flikker van een klant of ik haar met u wou aanspreken.... Dus toen wist ik even niet meer wat ik moest zeggen en moest ik extra goed opletten met de zinnen die ik maakte![]()
Serieus nog nooit meegemaakt.
En whaooo wat ben ik blij ook nooit een beugel nodig gehad te hebben. Mijn tanden staan echt uber mooi recht (imho). Die van cif daarentegen
![]()
![]()
En ik kijk echt vaak naar de tanden in een gezicht. Geen idee waarom maar voor het 'beeld' maakt het - voor mij - wel wat uit. Maar dat het zo duur zou zijn; wist ik ook niet trouwens
ja ik kijk ook veel naar tanden als ik met mensen praat, daarom zit ik zo met de mijne. Gelukkig zie je alleen mijn boventanden als ik lach, die staan perfect rechtquote:Op maandag 24 september 2012 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kreeg net op mijn flikker van een klant of ik haar met u wou aanspreken.... Dus toen wist ik even niet meer wat ik moest zeggen en moest ik extra goed opletten met de zinnen die ik maakte![]()
Serieus nog nooit meegemaakt.
En whaooo wat ben ik blij ook nooit een beugel nodig gehad te hebben. Mijn tanden staan echt uber mooi recht (imho). Die van cif daarentegen
![]()
![]()
En ik kijk echt vaak naar de tanden in een gezicht. Geen idee waarom maar voor het 'beeld' maakt het - voor mij - wel wat uit. Maar dat het zo duur zou zijn; wist ik ook niet trouwens
Bij een intake krijg je toch altijd te horen dat het absoluut noodzakelijk is. Ze smeren je zo'n ding altijd wel aan hoor!quote:Op maandag 24 september 2012 13:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja ik kijk ook veel naar tanden als ik met mensen praat, daarom zit ik zo met de mijne. Gelukkig zie je alleen mijn boventanden als ik lach, die staan perfect recht
Zo weet ik niet eens of ik wel voor een intake ga.. wat een smak geld zeg
Het Lot besloot andersquote:Op maandag 24 september 2012 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik faal in falen![]()
Ik zo besloten dat ik geen nieuwe herfstjas zou kopen dit jaar, want ik wilde laarzen kopen![]()
Dus 2x een mooie jas laten hangen... Gaat gisteren m'n herfstjas kapot![]()
![]()
Dus nu moet ik alsnog een nieuwe jas kopen
Om de afweging heel simpel te maken: zie je je ondertanden bij normaal praten/lachen/etc. en is er geen verhoogd "bederf"-risico omdat de boel zodanig scheef staat dat je er niet goed bij kan? Indien nee: lekker zo laten.quote:Op maandag 24 september 2012 13:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja ik kijk ook veel naar tanden als ik met mensen praat, daarom zit ik zo met de mijne. Gelukkig zie je alleen mijn boventanden als ik lach, die staan perfect recht
Ik moet welquote:
Ja dus ik zou maar heel erg over nadenken of je dat überhaupt gaat doenquote:Op maandag 24 september 2012 13:35 schreef Loqi het volgende:
ja dat zijn er echt veel..
meer dan 300 euro voor een kennismakingsconsult.. defuck
zat leuke jassen!quote:Op maandag 24 september 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet wel
Maar ik baal wel dat ik tot twee keer toe een toffe jas heb laten hangen in verweggistan die ik nu dus niet meer kan kopen
Nope; hij weigertquote:Op maandag 24 september 2012 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wordt het volgende faalspaarplan: een beugel voor Cif
Dan valt het wel een stuk minder op idd. Bij cif is het echt zijn boventanden dus valt giga op; maar ahja...quote:Op maandag 24 september 2012 13:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
Goede reden voor een neue.quote:Op maandag 24 september 2012 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
mijn oude winterjas was echt niet meer inzetbaar, winkelhaken vlekken en maat 48![]()
lachen nee, praten jazekerquote:Op maandag 24 september 2012 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om de afweging heel simpel te maken: zie je je ondertanden bij normaal praten/lachen/etc. en is er geen verhoogd "bederf"-risico omdat de boel zodanig scheef staat dat je er niet goed bij kan? Indien nee: lekker zo laten.
Nee johquote:Op maandag 24 september 2012 13:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
lachen nee, praten jazeker
nee geen bederf risico
meh, dan maar niet denk ik...
ik heb nu wel al een verwijskaart van de tandarts gekregen enzo, is het erg als ik geen afspraak maak?
tuurlijk niet. Ik had ooit een verwijsbrief voor een aidstest en die heb ik pas twee jaar later gebruiktquote:Op maandag 24 september 2012 13:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee geen bederf risico
ik heb nu wel al een verwijskaart van de tandarts gekregen enzo, is het erg als ik geen afspraak maak?
Whaojaa gekquote:Op maandag 24 september 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik moet dus van mezelf nog 10 kilo afvallen in 7 weken. Plannen die gedoemd zijn te falen
EN?!quote:Op maandag 24 september 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Ik had ooit een verwijsbrief voor een aidstest en die heb ik pas twee jaar later gebruikt
Oh, die verwijskaart overleven ze wel hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 13:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee geen bederf risico
Die grijze met die mooie capuchonkraag. De andere was het tetsgewijs niet zo met me eensquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 13:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee joh
Ik heb hem niet helemaal gevolgd, maar je ondertanden zijn scheef?
Maak ik het gezelliger als ik zeg dat mijn ondertanden scheef staan dankzij mijn beugel?
ik ben 5 kilo aangekomen in een maand vakantiequote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whaojaa gek![]()
Waarom 10 kilo in 7 weken? Was er dan?
IN MONDEN WROETENquote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had beter orthodontist kunnen worden. Mensen pijn doen en veel cash ontvangen
Neen. Want in de 20 weken er na moet ik nogmaals tien kilo kwijtquote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef Loqi het volgende:
aids![]()
moet die 10 echt in 7 weken? mag toch ook wel wat langer duren?
[..]ja ze zijn scheef, ik zou dan een plaatjes moeten om ze recht te maken
Aidsquote:Op maandag 24 september 2012 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Ik had ooit een verwijsbrief voor een aidstest en die heb ik pas twee jaar later gebruikt
Ahhhh ik snapquote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben 5 kilo aangekomen in een maand vakantie
en dan nog 5 kilo extra er af. En dan ga ik JOERKEN PASSEN EINZZWEIDREI!
het stoort me zeker, maar zoveel geld heb ik simpelweg niet momenteel, dus mjaquote:Op maandag 24 september 2012 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die verwijskaart overleven ze wel hoor.
Maar dan moet je je af gaan vragen hoe erg het je stoort en of het de prijs waard is.
yeah good luck with thatquote:Op maandag 24 september 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen. Want in de 20 weken er na moet ik nogmaals tien kilo kwijt
stinkende cariësbekken met etensrestjes en mensen die met consumptie praten door hun aidsbeugelsquote:
Beugelfonds oprichten.quote:Op maandag 24 september 2012 13:46 schreef Loqi het volgende:
[..]
het stoort me zeker, maar zoveel geld heb ik simpelweg niet momenteel, dus mja
Alles voor het geldquote:Op maandag 24 september 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stinkende cariësbekken met etensrestjes en mensen die met consumptie praten door hun aidsbeugels
oh meh.. hmmquote:Op maandag 24 september 2012 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen. Want in de 20 weken er na moet ik nogmaals tien kilo kwijt
Zeh horrorquote:Op maandag 24 september 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stinkende cariësbekken met etensrestjes en mensen die met consumptie praten door hun aidsbeugels
het trouwjurkendieetquote:Op maandag 24 september 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhh ik snapDus je gaat aan het priemdieet??
![]()
Nee doe maar niet
![]()
IK KEN EEN GOEIEN SITE JONGEUH !!!!11!!!quote:
welnee, de eerste tien was ik ook binnen 2 maanden kwijt, moet alleen de motivatie weer ff opvegenquote:Op maandag 24 september 2012 13:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh meh.. hmm10 in 7 is wel veul tho..
Hangt af van of ze hun studieschuld al afbetaald hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat zou zo'n orthodontist per maand mee naar huis nemen?
Ik eet nog steeds niet normaal en ik val wel af. Failquote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet minder zooi en ik val niet af![]()
Heb je nog iets gehoord van de enge mensen?quote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik eet nog steeds niet normaal en ik val wel af. Fail.
Dat klopt!quote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef Mss het volgende:
Maar je gaat een jurk passen en daarna nog 10 kilo afvallen? Dan past de jurk toch heul niet meer of ben ik nou dom?
Eerste kilo's gaan altijd het hardst he?quote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welnee, de eerste tien was ik ook binnen 2 maanden kwijt, moet alleen de motivatie weer ff opvegen
Dat maakt niet uitquote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef Mss het volgende:
Maar je gaat een jurk passen en daarna nog 10 kilo afvallen? Dan past de jurk toch heul niet meer of ben ik nou dom?
trouwjoerk?quote:Op maandag 24 september 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klopt!
Daar hebben ze kleermakers voor!
(nee, er zit gewoon een paar maanden levertijd op die dingen, en het is makkelijker om een jurk maat 42 te vermaken naar een maat 38/40 dan een maat 46 naar 38/40)
Verschillen tussen weegschalen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of mijn weegschaal is kapoet. Hij gaf aan dat ik 2kg was aangekomen (WTF?!) en mama's weegschaal dat ik een kilo minder was.
Welkon?quote:Op maandag 24 september 2012 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je nog iets gehoord van de enge mensen?
hoeveel minder is minder? Heb je je calorie-inname al es onder de loep genomen?quote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet minder zooi en ik val niet af![]()
En de modellen zijn soberzo tofferderder.quote:Op maandag 24 september 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klopt!
(nee, er zit gewoon een paar maanden levertijd op die dingen, en het is makkelijker om een jurk maat 42 te vermaken naar een maat 38/40 dan een maat 46 naar 38/40)
Ja niet elke avond chips, snoep, koekjes zooi. Ik at soms elke avond een halve zak chips of meerquote:Op maandag 24 september 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel minder is minder? Heb je je calorie-inname al es onder de loep genomen?
Ahhhzo!quote:Op maandag 24 september 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klopt!
Die van de eet-gedoe-dingessenquote:
I know, omdat de motivatie dan nog sterk is, maar ik heb zoveel geslackt de laatste tijd dat het voor mijn lichaam wss toch wel voelt als eerste kilo'squote:Op maandag 24 september 2012 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eerste kilo's gaan altijd het hardst he?
Het aidstoornissencentrum ja!quote:Op maandag 24 september 2012 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die van de eet-gedoe-dingessen
(ik zoek naar een garpige naam, maar tot nu toe onsuccesvol)
vooral dat.quote:Op maandag 24 september 2012 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En de modellen zijn soberzo tofferderder.
niet elke avond is niet genoeg, je moet het helemaal laten staanquote:Op maandag 24 september 2012 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja niet elke avond chips, snoep, koekjes zooi. Ik at soms elke avond een halve zak chips of meer
Omdat vocht toch?quote:Op maandag 24 september 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, omdat de motivatie dan nog sterk is, maar ik heb zoveel geslackt de laatste tijd dat het voor mijn lichaam wss toch wel voelt als eerste kilo's
Dat was hemquote:
Het is nu hoogstens 1 of 2x per week en dan geen hele zakquote:Op maandag 24 september 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet elke avond is niet genoeg, je moet het helemaal laten staan
maar ik heb dus al weeeeken niet meer op mijn eten geletquote:Op maandag 24 september 2012 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat vocht toch?
Eerste tijd val je heul snel af en daarna gaat het minder hard, ook als je hetzelfde doorgaat.
Heb ik altijd begrepen en ervaren tenminste. Ook omdat je lijf eraan went.
Zal ik je extra motiveren met een HALLON BALLONquote:Op maandag 24 september 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik zet mijn doel expres ambitieus, ik weet ook wel dat ik het niet haal maar ik ga er wel zo dicht mogelijk bij in de buurt proberen te komen
Nou klinkt goed.quote:Op maandag 24 september 2012 13:52 schreef Mss het volgende:
Ja, ze hebben me gemaild dat ze nog een verdiepend gesprek willen aangaande de ADD problematiek en de bijbehorende medicatie, en dat ze dan een plan op gaan stellen. Maar dat ze dus wel vinden dat ik daar op de goeie plek ben en daar ben ik blij mee.
Ik zag dit weekend allemaal Hallon Ballonnen in Eindhovenquote:Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik je extra motiveren met een HALLON BALLON![]()
![]()
Nee? Ok
stuur maar een komkommerquote:Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik je extra motiveren met een HALLON BALLON![]()
![]()
Nee? Ok
Mag een aubergine ook?quote:
Ik heb al 15 jaar een ADD diagnose dus die staat al op de bingokaart ja. Ik heb de eerste 5 jaar de minimumdosis aan medicijnen geslikt, en daarna gestopt. Alleen heb ik er nu met studeren wel last van, en wil ik dus weer beginnen. Ik heb een jaar geleden een poging gedaan, maar ik kwam niet in het ritmequote:Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou klinkt goed.
Heb je ADD ook op je bingo-kaart gezet, of had je die al?![]()
En weten ze al op welke termijn er dingen gaan gebeuren?
Wat goed dat ze daar mee bezig gaan!quote:Op maandag 24 september 2012 13:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb al 15 jaar een ADD diagnose dus die staat al op de bingokaart ja. Ik heb de eerste 5 jaar de minimumdosis aan medicijnen geslikt, en daarna gestopt. Alleen heb ik er nu met studeren wel last van, en wil ik dus weer beginnen. Ik heb een jaar geleden een poging gedaan, maar ik kwam niet in het ritme. Nu wilde ik van de zomer weer beginnen toen ik werkte, en dat ben ik vergeten. Nu had ik een app gedownload die me daaraan herinnert, maar ik heb vandaag al door de eerste reminder heengeslapen
, dus ik begin morgen maar
.
En de termijn, ik krijg deze week een telefoontje om een afspraak te maken rondom de add dinges, dus ik verwacht dat het wel snel zal gaan. Er zijn in ieder geval geen wachtlijsten, dat scheelt.
Hier moest ik echt om lachenquote:Op maandag 24 september 2012 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat goed dat ze daar mee bezig gaan!
Het wordt zo vaak genegeerd omdat ze dan met een ander bingo-kaart item aan de gang gaan.
Klinkt alsof ze er goed mee bezig zijn.
En wat goed dat jij er ook goed mee bezig gaat
Ja he.quote:Op maandag 24 september 2012 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.misslipgloss.nl/goodiebox/
wat een kutbox
Hoe vaak je niet ziet dat mensen met twee psychische stoornissen worstelen en dat die elkaar aanvullen (maw: als de 1 beter gaat wordt de ander slechter). Niet voor niks dat je vaak gelijk richting een bingo-kaart gaatquote:Op maandag 24 september 2012 13:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier moest ik echt om lachen
Maar je hebt inderdaad wel gelijk, fijn dat ze alles samen aanpakken Mss
Ik kan het volledig mis hebben, want daarvoor ken ik jou niet goed genoeg, maar zou het kunnen dat het wel weer heftiger wordt als je relatie met eten beter wordt?quote:Op maandag 24 september 2012 14:06 schreef Mss het volgende:
Mijn ADD is ook niet heel sterk vertegenwoordigd he. Ik heb het 10 jaar zonder medicijnen kunnen redden, en nu ga ik ze puur voor het studeren weer nemen. Mijn dagelijks functioneren gaat verder prima zonder medicijnen.
Dat zou een optie kunnen zijn ja. Ik heb nooit echt een goede relatie met eten gehad, dus ik kan daar niet naar refereren. Ik denk alleen dat ADD voor mijn beter te handelen is dan een aidstoornis.quote:Op maandag 24 september 2012 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan het volledig mis hebben, want daarvoor ken ik jou niet goed genoeg, maar zou het kunnen dat het wel weer heftiger wordt als je relatie met eten beter wordt?
Dat heb ik al jongeuhquote:Op maandag 24 september 2012 14:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of je krijgt straks gewoon ineens Aids
Dan kan je daar altijd nog op terugvallenquote:
super!quote:Op maandag 24 september 2012 14:43 schreef Mss het volgende:
Ik voel me eigenlijk wel een heel stuk beter dan een paar weken geleden. Vooral omdat het sporten wel goed blijft gaan. Ik ga toch wel zo'n een keer per week sporten, en het is dan wel niet super intensief, maar ik ga wel en het heeft wel zijn effect. Mensen zien wel aan me dat ik afgevallen ben, en dat is echt super.
quote:Op maandag 24 september 2012 14:43 schreef Mss het volgende:
Ik voel me eigenlijk wel een heel stuk beter dan een paar weken geleden. Vooral omdat het sporten wel goed blijft gaan. Ik ga toch wel zo'n een keer per week sporten, en het is dan wel niet super intensief, maar ik ga wel en het heeft wel zijn effect. Mensen zien wel aan me dat ik afgevallen ben, en dat is echt super.
Ohai! Feed/pet/love me!quote:Op maandag 24 september 2012 15:23 schreef Mss het volgende:
Wtf er springt hier ineens een pousse naar binnen!
hier zit een vies grapje in, maar ik kan hem niet vindenquote:Op maandag 24 september 2012 15:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb 'm weer buiten gezet. Ben niet zo van een vreemde pousse in mn kamer.
nou ja, d'r kamer is wel geheel rood...quote:Op maandag 24 september 2012 15:38 schreef Loqi het volgende:
[..]
hier zit een vies grapje in, maar ik kan hem niet vinden
Ik heb de mijne alweer aangehad.quote:Op maandag 24 september 2012 17:11 schreef Mss het volgende:
Wat een kutweer is het buiten, ik ben blij dat ik een winterjas heb gevonden, die moet ik binnenkort aan.
Een ijsbeerquote:Op maandag 24 september 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga nu nog echt geen winterjas dragen hoor. Wat de fuck moet ik dan aan als het gaat vriezen
Ja, ik weiger het ook om al een winterjas te dragenquote:Op maandag 24 september 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga nu nog echt geen winterjas dragen hoor. Wat de fuck moet ik dan aan als het gaat vriezen
quote:Op maandag 24 september 2012 17:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hallonnn maisjes
Sjaan, i'm so jealous!
Vandaag te horen gekregen dat ik uit 5 kandidaten ben gekozen met nog iemand om morgen op gesprek te gaan bij de debiteurenadministratie functie
Dat betekent dus dat ik morgen 3 sollicitatiegesprekken op 1 dag heb
Na het intakegesprek ben ik trouwens zeik- en zeiknat geregend. Dat was echt niet normaal zo hard het regende.Liep ik daar met een big smile op mn gezicht
En nu heb ik het ijskoud, maar moet zo nog naar buiten, boodschappen doen met mn moeder, dus ik ga nog niet douchen. Dus heb ik maar alle kaarsjes aangedaan en nu ben ik supervrolijk![]()
Ik had vanmorgen mn sjaal omgedaan, want ben niet zo'n fan van kouquote:Op maandag 24 september 2012 17:11 schreef Mss het volgende:
Wat een kutweer is het buiten, ik ben blij dat ik een winterjas heb gevonden, die moet ik binnenkort aan.
Ja maar het was zooooooooo koud zaterdagnacht.quote:Op maandag 24 september 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nicequote:Op maandag 24 september 2012 17:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hallonnn maisjes
Sjaan, i'm so jealous!
Vandaag te horen gekregen dat ik uit 5 kandidaten ben gekozen met nog iemand om morgen op gesprek te gaan bij de debiteurenadministratie functie
Na het intakegesprek ben ik trouwens zeik- en zeiknat geregend. Dat was echt niet normaal zo hard het regende.Liep ik daar met een big smile op mn gezicht
En nu heb ik het ijskoud, maar moet zo nog naar buiten, boodschappen doen met mn moeder, dus ik ga nog niet douchen. Dus heb ik maar alle kaarsjes aangedaan en nu ben ik supervrolijk![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 17:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hallonnn maisjes
Sjaan, i'm so jealous!
Brumquote:Op maandag 24 september 2012 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mannen
Ik zeg dat ik toch taco's maak omdat ik anders mn guacamole die ik gisteren heb gemaakt moet weggooien.
Zegt ie: Dat kost toch niet zoveel.
Ja nou en?Lekker zonde om alles (ook al kost het niet veel) weg te gooien.
![]()
![]()
En daarbij is het niet eens een straf om taco's te eten. Wtff mennnquote:Op maandag 24 september 2012 17:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Brum
Taco's
Ik eet straks pizzahoop trouwens dat ik droog thuiskom, maar ik hoop maar niet teveel
Dit!quote:Op maandag 24 september 2012 17:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, ik weiger het ook om al een winterjas te dragenGelukkig weert mijn leren jas de wind
Ik moest lachenquote:
Ja kloptquote:Op maandag 24 september 2012 17:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nice![]()
Denk dat die baan dan ook het meest aansluit op je studie? Al weet ik niet meer precies wat je precies voor een studie doet, maar in mijn hoofd klopt het wel![]()
Sukkeltje.quote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En maar zeiken dat alles duur is.
I DON'T GET IT
Ik ook nietquote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En maar zeiken dat alles duur is.
I DON'T GET IT
Wist het welquote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja kloptBedrijfseconomie
quote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
LATEN WE AL HET HALF OPGEGETEN VOEDSEL WEGGOOIEN WANT HET WAS TOCH GOEDKOOP![]()
Plus dat advocado's heul niet super goedkoop zijnquote:Op maandag 24 september 2012 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Goeie reden ook om iets weg te gooien hehe
Alles van euroshopper kopen, dan kun je het tenminste ook makkelijk en zonder schuldgevoelens weggooienquote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
LATEN WE AL HET HALF OPGEGETEN VOEDSEL WEGGOOIEN WANT HET WAS TOCH GOEDKOOP![]()
Ja precies! En het is sowieso beter dan outbound bellenquote:Op maandag 24 september 2012 17:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wist het welZou dan wel leuker zijn denk ik dan de hele tijd bellen. Ook voor je CV.
Euroshopperquote:Op maandag 24 september 2012 17:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Alles van euroshopper kopen, dan kun je het tenminste ook makkelijk en zonder schuldgevoelens weggooien
Dan is het nog zondequote:Op maandag 24 september 2012 17:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Alles van euroshopper kopen, dan kun je het tenminste ook makkelijk en zonder schuldgevoelens weggooien
Geen outboundquote:Op maandag 24 september 2012 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja precies! En het is sowieso beter dan outbound bellen
WAT IS DEZEN?!quote:Op maandag 24 september 2012 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het nog zonde![]()
10*50 cent is 5 euro![]()
Ik word prijsbewust, hoe vinden jullie dat![]()
Lust ie het wel of wat?quote:Op maandag 24 september 2012 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Plus dat advocado's heul niet super goedkoop zijn
Engquote:Op maandag 24 september 2012 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het nog zonde![]()
10*50 cent is 5 euro![]()
Ik word prijsbewust, hoe vinden jullie dat![]()
Dan pik ik waarschijnlijk steeds de verkeerde eruit.quote:Op maandag 24 september 2012 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn goed te kanen hoor, lang niet alles maar veel wel
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 17:20 schreef Mirjam het volgende:
Sommige Euroshoppershit is echt wel goed! Maar andere shit is weer troep ja
Ah, heb je het al. Ik eet geen brie.quote:Op maandag 24 september 2012 17:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Euroshopper brie vind ik lekker
TOEN LAG IK IN EEN TENTquote:Op maandag 24 september 2012 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar het was zooooooooo koud zaterdagnacht.
Dat boeit me eigenlijk geen flikker. Ik ben een sleckten taalpurist.quote:Op maandag 24 september 2012 17:20 schreef megamandy het volgende:
[..]Deze reactie wilde ik haha.
En wat vind jij als Nederlands fan van de Engelse benamingen op alle verpakkingen?
quote:Op maandag 24 september 2012 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, heb je het al. Ik eet geen brie.
Ah, daar is ze weerquote:Op maandag 24 september 2012 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
3 poeders voor 10 eurois wel supercheap en ik kan een half jaar vooruit
quote:Op maandag 24 september 2012 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat boeit me eigenlijk geen flikker. Ik ben een sleckten taalpurist.
Mja ik kan nu wel niks halen en straks als die ene op is die ik nu open moet maken omdat die in gebruik was op is (volg je het nog) en dan straks 12 euro per stuk betalenquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik kan nu wel niks halen en straks als die ene op is die ik nu open moet maken omdat die in gebruik was op is (volg je het nog) en dan straks 12 euro per stuk betalen
En ik had zo een t-shirt en een trui en een vest aan en dan in een slaapzak en dan een dekbed eroverheen en daaroverheen nog een slaapzak... EN IK HAD HET KOUDquote:
Als je het in de toekomst sowieso opnieuw gaat kopen zou ik nu gewoon gaan.quote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik kan nu wel niks halen en straks als die ene op is die ik nu open moet maken omdat die in gebruik was op is (volg je het nog) en dan straks 12 euro per stuk betalen
En dan kom je nog velen andere toffe dingen tegenquote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat.quote:Op maandag 24 september 2012 17:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je het in de toekomst sowieso opnieuw gaat kopen zou ik nu gewoon gaan.
Doe ik ook, en hoef alleen maar de primer maar dan koop ik dat maar gewoon 3x.
Back-ups!
Juist. Alleen de poeders.quote:Op maandag 24 september 2012 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan alleen de poeders, geen zooi die ik niet nodig heb
HET WAS OOK KOUDquote:Op maandag 24 september 2012 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik had zo een t-shirt en een trui en een vest aan en dan in een slaapzak en dan een dekbed eroverheen en daaroverheen nog een slaapzak... EN IK HAD HET KOUD![]()
![]()
![]()
En het vest was nog wel m'n nep-beren-vest![]()
![]()
En Fred had alleen het dekbed en een slaapzak eroverheen en dan een tshirt aan en die lag heerlijk te snurken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woensdag vipavond toch?quote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanaf wanneer is dat eigenlijk? Kan ik morgen gaan?
Mijn arme rekening.quote:
Als ik aangenomen word ga ik wel en anders nietquote:
Vragen kan altijd toch?quote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Mss het volgende:
Ik heb even een vraagje, over 2 weken zijn mijn vriend en ik 2 jaar samen. Hij hecht er niet zoveel waarde aan, want hij heeft niet zoveel met data, maar ik vind het wel belangrijk. Ik moet alleen werken die avond. Komende maand is mijn laatste maand, en we hebben het druk. Zal ik daarvoor vrij vragen?
welke tas heb je gekocht?quote:Op maandag 24 september 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook sinds de dure tas niets meer gekocht, denk ik. Ja maybe shit die ik nodig had qua verzorging/weetikhet. Maar geen onzinnige dingen![]()
En ik ga niet naar sephora voor 3 voor 10, denk ik. Ik heb nog 1 poeder backup hmz
Wil je het echt perse die avond zelf vieren of niet? Anders zou ik het gewoon een weekje later doen, als hij er toch niet zoveel waarde aan hecht.quote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Mss het volgende:
Ik heb even een vraagje, over 2 weken zijn mijn vriend en ik 2 jaar samen. Hij hecht er niet zoveel waarde aan, want hij heeft niet zoveel met data, maar ik vind het wel belangrijk. Ik moet alleen werken die avond. Komende maand is mijn laatste maand, en we hebben het druk. Zal ik daarvoor vrij vragen?
ja t hoeft toch niet persee op de dag zelf?quote:Op maandag 24 september 2012 17:29 schreef Mss het volgende:
Ja, ik zat zelf te denken om gewoon de dag ervoor uit eten te gaan. Ik ben sowieso een beetje laat met vrij vragen, en een vergadering missen is eigenlijk ook niet heel handig.
100 miljoen keer controleren wie een ekte neurootquote:Op maandag 24 september 2012 17:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ogod ik ben zo bang dat ik morgen op een verkeerd tijdstip bij een verkeerd bedrijf voor de deur sta
Ja zekerquote:Op maandag 24 september 2012 17:31 schreef Mss het volgende:
Twee jaar is trouwens best wel lang. Zeker voor mij.
Prille verliefdheidquote:Op maandag 24 september 2012 17:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja zeker
Ik ga deze week 2 maanden. Weird
Ik dacht serieus dat jullie al veel langer gingenquote:
Neinz. 06-06-2012quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat jullie al veel langer gingen![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz. 06-06-2012![]()
Goeden datum wel
Ik denk het ookquote:Op maandag 24 september 2012 17:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk als Ren nu haar cavia's buiten loslaat dat ze wegwaaien
HEB JE HEUL NIET EENS HELIUM NODIGquote:
Dat zijn toch al bijna 4 maanden?quote:Op maandag 24 september 2012 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz. 06-06-2012![]()
Goeden datum wel
Wejow wat langquote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef Loqi het volgende:
10 jaar 3 maanden samen hier
[..]hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |