Hoezo?quote:Op maandag 24 september 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Beugel alleen doen als het echt heul scheef staat.
omdat kaarsrecht niet natuurlijk is. Los van het ongemak is een beugel duur en doet het pijn. Je moet dus een afweging maken, is dat het Jou waard? Het blijft uiteraard zeer persoonlijkquote:Op maandag 24 september 2012 13:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zou graag wat meningen horen
die pijn geef ik niks om, tis meer dat ik dan een jaar met zo'n godsgruwelijk lelijk ding in mn bek loop ..op mn 25equote:Op maandag 24 september 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat kaarsrecht niet natuurlijk is. Los van het ongemak is een beugel duur en doet het pijn. Je moet dus een afweging maken, is dat het Jou waard? Het blijft uiteraard zeer persoonlijk
dat weet ik allemaal nog niet, ik moet dus nog dat intakegesprek bij de otho doenquote:
ja ik ook, ik vond het niet zon ramp toen..maar dat was op de basisschoolquote:
volgens mij heb je je besluit allang genomenquote:Op maandag 24 september 2012 13:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat weet ik allemaal nog niet, ik moet dus nog dat intakegesprek bij de otho doen
Zal er heel erg aan liggen hoe en wat dat gaat kosten of ik dat mee laat tellen
huh hoezo?quote:Op maandag 24 september 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij heb je je besluit allang genomen![]()
je enige bezwaar is het feit dat je als 25-jarige nog met een beugel moet... kun je het beter op je 25e doen dan op je 35equote:Op maandag 24 september 2012 13:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
uhhh....![]()
![]()
maar waarom denk je dat ik al besloten heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik rook al 17 jaar dus echt wit zijn ze niet meeranyway, ze kunnen best rechter, maar ik vind ze recht zat, heb dus zelf nooit een beugel overwogen
disclaimer
quote:Op maandag 24 september 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
hier, gooi ik er wel ff een foto van mijn tanden in:mooi recht hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik rook al 17 jaar dus echt wit zijn ze niet meeranyway, ze kunnen best rechter, maar ik vind ze recht zat, heb dus zelf nooit een beugel overwogen
![]()
als ze zo zouden staan bij mij zou ik niet klagen, jouwe zijn ook witter en ik rook niet eens
Knoei
ik denk dat dat voornamelijk de qualität van de webcam isquote:Op maandag 24 september 2012 13:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
mooi recht hoor![]()
als ze zo zouden staan bij mij zou ik niet klagen, jouwe zijn ook witter en ik rook niet eens
Zou me niet verbazen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk minimaal 1500 voor alleen onder?
Jumboquote:
Jep, het is echt heel duur.quote:Op maandag 24 september 2012 13:33 schreef Loqi het volgende:
Dit zijn de gemiddelde kosten die je kunt verwachten:
Een kennismakingsconsult, uitgebreid onderzoek en behandelingsplan kost ą ¤ 325
Het plaatsen van vaste apparatuur in de bovenkaak of onderkaak kost ą ¤ 700
Het plaatsen van vaste apparatuur in twee kaaken kost ą ¤ 600
De maandelijkse controlekosten zijn voor een jaar ¤ 400 ā ¤800
De totale kosten van een beugelbehandeling komen dus uit op circa ¤ 2.200.
ja eh... tering
dan was de fysio een stuk goeikoper met 66 euroquote:Op maandag 24 september 2012 13:35 schreef Loqi het volgende:
ja dat zijn er echt veel..
meer dan 300 euro voor een kennismakingsconsult.. defuck
dat wordt het volgende faalspaarplan: een beugel voor Cifquote:Op maandag 24 september 2012 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kreeg net op mijn flikker van een klant of ik haar met u wou aanspreken.... Dus toen wist ik even niet meer wat ik moest zeggen en moest ik extra goed opletten met de zinnen die ik maakte![]()
Serieus nog nooit meegemaakt.
En whaooo wat ben ik blij ook nooit een beugel nodig gehad te hebben. Mijn tanden staan echt uber mooi recht (imho). Die van cif daarentegen
![]()
![]()
En ik kijk echt vaak naar de tanden in een gezicht. Geen idee waarom maar voor het 'beeld' maakt het - voor mij - wel wat uit. Maar dat het zo duur zou zijn; wist ik ook niet trouwens
ja ik kijk ook veel naar tanden als ik met mensen praat, daarom zit ik zo met de mijne. Gelukkig zie je alleen mijn boventanden als ik lach, die staan perfect rechtquote:Op maandag 24 september 2012 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kreeg net op mijn flikker van een klant of ik haar met u wou aanspreken.... Dus toen wist ik even niet meer wat ik moest zeggen en moest ik extra goed opletten met de zinnen die ik maakte![]()
Serieus nog nooit meegemaakt.
En whaooo wat ben ik blij ook nooit een beugel nodig gehad te hebben. Mijn tanden staan echt uber mooi recht (imho). Die van cif daarentegen
![]()
![]()
En ik kijk echt vaak naar de tanden in een gezicht. Geen idee waarom maar voor het 'beeld' maakt het - voor mij - wel wat uit. Maar dat het zo duur zou zijn; wist ik ook niet trouwens
Bij een intake krijg je toch altijd te horen dat het absoluut noodzakelijk is. Ze smeren je zo'n ding altijd wel aan hoor!quote:Op maandag 24 september 2012 13:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja ik kijk ook veel naar tanden als ik met mensen praat, daarom zit ik zo met de mijne. Gelukkig zie je alleen mijn boventanden als ik lach, die staan perfect recht
Zo weet ik niet eens of ik wel voor een intake ga.. wat een smak geld zeg
Het Lot besloot andersquote:Op maandag 24 september 2012 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik faal in falen![]()
Ik zo besloten dat ik geen nieuwe herfstjas zou kopen dit jaar, want ik wilde laarzen kopen![]()
Dus 2x een mooie jas laten hangen... Gaat gisteren m'n herfstjas kapot![]()
![]()
Dus nu moet ik alsnog een nieuwe jas kopen
Om de afweging heel simpel te maken: zie je je ondertanden bij normaal praten/lachen/etc. en is er geen verhoogd "bederf"-risico omdat de boel zodanig scheef staat dat je er niet goed bij kan? Indien nee: lekker zo laten.quote:Op maandag 24 september 2012 13:37 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja ik kijk ook veel naar tanden als ik met mensen praat, daarom zit ik zo met de mijne. Gelukkig zie je alleen mijn boventanden als ik lach, die staan perfect recht
Zo weet ik niet eens of ik wel voor een intake ga.. wat een smak geld zeg
Ik moet welquote:
Ja dus ik zou maar heel erg over nadenken of je dat überhaupt gaat doenquote:Op maandag 24 september 2012 13:35 schreef Loqi het volgende:
ja dat zijn er echt veel..
meer dan 300 euro voor een kennismakingsconsult.. defuck
zat leuke jassen!quote:Op maandag 24 september 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet wel
Maar ik baal wel dat ik tot twee keer toe een toffe jas heb laten hangen in verweggistan die ik nu dus niet meer kan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |