Hoezo?quote:Op maandag 24 september 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Beugel alleen doen als het echt heul scheef staat.
omdat kaarsrecht niet natuurlijk is. Los van het ongemak is een beugel duur en doet het pijn. Je moet dus een afweging maken, is dat het Jou waard? Het blijft uiteraard zeer persoonlijkquote:Op maandag 24 september 2012 13:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zou graag wat meningen horen
die pijn geef ik niks om, tis meer dat ik dan een jaar met zo'n godsgruwelijk lelijk ding in mn bek loop ..op mn 25equote:Op maandag 24 september 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat kaarsrecht niet natuurlijk is. Los van het ongemak is een beugel duur en doet het pijn. Je moet dus een afweging maken, is dat het Jou waard? Het blijft uiteraard zeer persoonlijk
dat weet ik allemaal nog niet, ik moet dus nog dat intakegesprek bij de otho doenquote:
ja ik ook, ik vond het niet zon ramp toen..maar dat was op de basisschoolquote:
volgens mij heb je je besluit allang genomenquote:Op maandag 24 september 2012 13:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat weet ik allemaal nog niet, ik moet dus nog dat intakegesprek bij de otho doen
Zal er heel erg aan liggen hoe en wat dat gaat kosten of ik dat mee laat tellen
huh hoezo?quote:Op maandag 24 september 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij heb je je besluit allang genomen![]()
je enige bezwaar is het feit dat je als 25-jarige nog met een beugel moet... kun je het beter op je 25e doen dan op je 35equote:Op maandag 24 september 2012 13:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
uhhh....![]()
![]()
maar waarom denk je dat ik al besloten heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik rook al 17 jaar dus echt wit zijn ze niet meeranyway, ze kunnen best rechter, maar ik vind ze recht zat, heb dus zelf nooit een beugel overwogen
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |