Succes! Bij mij is er ook eentje uit, die zat onder, maar daar heb ik ook niet bijzonder veel last van gehad. Vond de open ruimte vooral vreemdquote:Op maandag 24 september 2012 10:50 schreef Soempie het volgende:
Ik mag zo naar de tandarts om m'n verstandskies te laten trekken. Half uurtje werk denken ze, valt mee.
Bij mij zijn er vier uitgehaald en de open ruimte was ook het grootste punt. Beetje pijn uiteraard maar niets onoverkomelijks.quote:Op maandag 24 september 2012 11:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge v2.0![]()
Nog even terug in bed gekropen,
[..]
Succes! Bij mij is er ook eentje uit, die zat onder, maar daar heb ik ook niet bijzonder veel last van gehad. Vond de open ruimte vooral vreemd
't Zal wel meevallen toch? Over een half uurtje staan ze te wrikken.quote:Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef iamredleader het volgende:
En sterkte voor Soempie met het laten trekken van een verstandskies
't kan verkerenquote:Op maandag 24 september 2012 13:06 schreef Soempie het volgende:
't Zal wel meevallen toch? Over een half uurtje staan ze te wrikken.
Hoezo alquote:
Ik dacht dat dat mijn verjaardag zou zijnquote:Op maandag 24 september 2012 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoezo alenige datum hier die ik echt makkelijk onthou
Mijn eigen verjaardag vind ik niet zo boeiend, dus die datum doet me minderquote:Op maandag 24 september 2012 13:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat mijn verjaardag zou zijn
quote:Op maandag 24 september 2012 13:09 schreef Wiebelkont het volgende:
Soms is de verdoving niet juist (bovenkaak hoeven ze maar 1 zenuw te raken, onderkaak 5 geloof ik), de kies kan afbreken (lompe tang), je krijgt kneuzing van het weefsel, per ongeluk op je tong bijten door de verdoving...
Al, pas, het is maar 1 keer per jaar, en nu nog minder dan 11 uur te gaanquote:Op maandag 24 september 2012 13:12 schreef Etcetera het volgende:
Hoezo alenige datum hier die ik echt makkelijk onthou
quote:Op maandag 24 september 2012 13:18 schreef Mark het volgende:
Ik dacht dat dat mijn verjaardag zou zijn
't Stelde niks voor.quote:Op maandag 24 september 2012 13:09 schreef Wiebelkont het volgende:
Soms is de verdoving niet juist (bovenkaak hoeven ze maar 1 zenuw te raken, onderkaak 5 geloof ik), de kies kan afbreken (lompe tang), je krijgt kneuzing van het weefsel, per ongeluk op je tong bijten door de verdoving...
Wel handig als je M moet verschonenquote:
Dat zeggen ze. Protip: Blijf nog even bij rulgebakken gehakt uit de buurtquote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Soempie het volgende:
Als het goed is kan ik over een uur of 3 (of eerder al) weer normaal eten en drinken.
't Was echt in een halve minuut gebeurd.
Mn neus is half verdoofd?
quote:Op maandag 24 september 2012 14:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Wel handig als je M moet verschonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |