Ja gelijk ontvangen van de verzender. Maar door familie-omstandigheden er niet meer op gelet, en de ervaring heeft me geleerd dat een zending uit de VS nogal lang kan duren.quote:Op maandag 24 september 2012 09:59 schreef eNaSnI het volgende:
Heb je geen http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/ code gehad van de verzender?
Een valse handtekening? Dat zou betekenen dat iemand het pakket in ontvangst heeft genomen met TS d'r ID, en dan zou het ook niet teruggestuurd zijn. Dus dat slaat nergens op.quote:Op maandag 24 september 2012 10:03 schreef JoeyDB het volgende:
Zolang je niks heb ondertekend, kunnen ze niet van je verwachten dat je nogmaals de transportkosten betaald.
De functie van het aangetekend versturen is dat degene die het ontvangt moet tekenen bij ontvangst en pas dan is alles rond.
Nu hebben ze geen of misschien een valse handtekening van je, probeer daar achteraan te gaan.
Houd me op de hoogte als je wilt!
Ik geef inderdaad toe dat een valse handtekening nogal ver gezocht is ja. Het punt wat ik bedoel is puur het feit dat zolang ze geen handtekening hebben ze geen poot hebben om op te staan!quote:Op maandag 24 september 2012 10:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een valse handtekening? Dat zou betekenen dat iemand het pakket in ontvangst heeft genomen met TS d'r ID, en dan zou het ook niet teruggestuurd zijn. Dus dat slaat nergens op.
Wat zeiden ze bij het postkantoor tegen je?quote:Op maandag 24 september 2012 10:12 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik bedenk me net dat ik ook zelf had moeten kijken waar het pakket zich bevond. Het heeft tenslotte drie weken hier op het postkantoor gelegen. Maar goed, daar heb ik totaal geen aandacht voor gehad.
Dus tja... eigen verantwoordelijkheid heb ik hier ook wel in.
Ik denk dat het punt dat ze maken is dat TS het pakket had moeten ophalen op het postkantoor. Dat is in 3 weken niet gebeurd dus is het teruggezonden. Echter heeft TS geen enkele aanleiding gehad om dat te doen omdat ze van niks wist. Er is geen briefje achtergelaten. Heeft niks met handtekeningen te maken lijkt mij.quote:Op maandag 24 september 2012 10:09 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Ik geef inderdaad toe dat een valse handtekening nogal ver gezocht is ja. Het punt wat ik bedoel is puur het feit dat zolang ze geen handtekening hebben ze geen poot hebben om op te staan!
Dat zou toch inderdaad logisch zijn, als het ook nog eens een poststuk uit de VS betreft! Ik vind dit niet kunnen.quote:Op maandag 24 september 2012 11:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als het aangetekend verzonden is, zou je zelfs twee briefjes gehad moeten hebben.
Er staat helaas niet hoe vaak ze zo'n poststuk aanbieden...quote:Op maandag 24 september 2012 11:26 schreef JoeyDB het volgende:
http://www.postnl.nl/voor(...)/aangetekende-brief/
daar staat info over aangetekende brieven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |