Ga je je opgebouwde kritiek als grammarnazi nou echt weggooien door mij af te rekenen op mijn koffiekeuze?quote:Op maandag 24 september 2012 00:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Senseo
Vraag dan op z'n minst naar een normaal koffiezetapparaat waar ook gewoon lekkere koffie uit komt.
Je betaalt je dan met een Senseo ook scheel aan van die pads.
Volgens mij heb ik zo'n 'hang over je deur heen' kapstok nog liggen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beste FOK!bazen,
Ik zit sinds een jaar op kamers en mis een paar dingen nog steeds aan m'n studentenkamer. Ik ben student en heb het niet erg breed en daarom vraag ik jullie om hulp.
Vorig jaar heeft Lottekoekkie mij heel erg geholpen door een bordenset en een hoop servies op te sturen
Maar nu zoek ik naar een stuk of 5 wandhaken (of wandkapstok, hoe je het noemen wil), een vloerlamp die mijn kamer wat sfeervoller verlicht dan de felle plafondlamp die ik nu heb, en een senseo om de dag goed mee te beginnen
Ik kijk een gegeven paard absoluut niet in de bek, maar ik een redelijk modern ingerichte kamer en zoek dus ook naar een vergelijkbare lamp en kapstok.
Ik hoop dat jullie mij kunnen verblijden!
Als er iemand is die een senseo voor Neo-Mullen heeft, dan heb ik wel 2 zakken koffiepads voor hem! (met dank aan Frederik! Die had ik nog liggen!) Scheelt weer kosten!quote:Op maandag 24 september 2012 00:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Senseo
Vraag dan op z'n minst naar een normaal koffiezetapparaat waar ook gewoon lekkere koffie uit komt.
Je betaalt je dan met een Senseo ook scheel aan van die pads.
Voor mij niet (Utrecht) voor jou wel om het op te halen???quote:Op maandag 24 september 2012 00:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bedankt voor de moeite IrethIk hoor het morgen van je.
Ik woon in Den Bosch, is dat fietsbaar?
Ik ben tot op heden nog niemand tegengekomen die Senseo boven normale koffie verkiest.quote:Op maandag 24 september 2012 00:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als er iemand is die een senseo voor Neo-Mullen heeft, dan heb ik wel 2 zakken koffiepads voor hem! (met dank aan Frederik! Die had ik nog liggen!) Scheelt weer kosten!
(alsof ie om een dolce gusto vraagt....)
(3x is scheepsrecht, ik duik mijn bed inKijk morgen even voor dat kapstokje!)
tja, een duurdere computer is ook sneller. maar heb je het nodig?quote:Op maandag 24 september 2012 00:55 schreef mootie het volgende:
Als je alleen bent is een Senseo wel heel makkelijk. En snel.
Het is meer zo dat ik denk dat genoeg mensen een ongebruikte Senseo hebben staan, tegenwoordig misschien zelfs wel meer dan normale koffiezetapparaten.quote:Op maandag 24 september 2012 01:38 schreef Xetran het volgende:
[..]
tja, een duurdere computer is ook sneller. maar heb je het nodig?
* meldt!quote:Op maandag 24 september 2012 00:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben tot op heden nog niemand tegengekomen die Senseo boven normale koffie verkiest.
En die pads raken natuurlijk ook op.
Bedanktquote:Op maandag 24 september 2012 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ts vraag duidelijk om een Senseo, dat is helemaal prima. Hij zal zelf wel de voor en nadelen tegen elkaar hebben afgewogen. We laten de discussie over wat beter of goedkoper of weet ik veel wat, dus maar buiten dit topic. TS is helder in wat hij vraagt kan je hem hiermee helpen tof, heb je het niet da helaas.
Ja, weet ik het dat jij alleen Senseo wil.quote:Op maandag 24 september 2012 00:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ga je je opgebouwde kritiek als grammarnazi nou echt weggooien door mij af te rekenen op mijn koffiekeuze?
Nou, hier eentje. Gewoon omdat senseo makkelijker te zetten is als een gewone koffie.quote:Op maandag 24 september 2012 00:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben tot op heden nog niemand tegengekomen die Senseo boven normale koffie verkiest.
En die pads raken natuurlijk ook op.
Opzouten zeikstraal. Ik vraag om dingen die ik nodig heb. Als er mensen zijn die het mij gratis willen schenken, graag! Als je dan niet wil, ook prima!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:09 schreef Kandijfijn het volgende:
Man, ik ben 25 en voel me bijna oud dat ik denk van sommige mensen zijn echt strontverwend.
FHF is opgericht om mensen die geen cent hebben om hun reet te krabben te helpen. Maar blijkbaar is het voor sommige studenten meer een gratis ''Het Goed online'' geworden.
Kapstok:
-Wat resthout ergens scoren gratis!
-Wat knopjes kopen paar euro bij kluswinkel
-Wat schroefjes en verf/lak
-1 uurtje werk en tadaa 100% naar eigen wens kapstok.
Senseo:
-Zolang je genoeg geld hebt voor senseo-pads hebt elke maand kan je ook genoeg geld opzij zetten voor een vloerlamp.
-Die meuk is niet te zuipen drink dan gewoon water
Dit is niet alleen puur gericht tegen TS als flame o.i.d. maar het is gewoon een trend die ik zie in FHF en real-life. Dat je afhankelijk bent van anderen af en toe FAIR, maar dat je het gebruikt als eerste en de makkelijkste weg dna ben je toch wel heel erg diep gezonken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |