8 cm langer dan jij bent.quote:Op zondag 23 september 2012 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar zo lang ben jij heul niet toch?
Nee, hier dus niet.quote:Op zondag 23 september 2012 23:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
in elke kroeg is wel andere muziek toch.. en uitgaansgelegenheden hebben vaak meer dan 1 soort ding/zaal.. dus er zal toch vast wel ergens iets zijn waar je t wel kunt uithouden?
Dan blijft het slechts oppervlakkig contact.quote:Op zondag 23 september 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan ga je naar de bioscoop, de bibliotheek, de winkels, weet ik veel, waar jouw interesses liggen?
hier heb je zo'n uitgaansgelegenheid waar dat er bij in zit.. of nja, zat iig.. geen idee hoe t nu is, want al jaren niet geweestquote:Op zondag 23 september 2012 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet echt eens ergens anders kijken dan Rotterdam geloof ikRockcafe whut? Dat kennen we hier niet, en dat is best jammer voor mij..
hmm okquote:Op zondag 23 september 2012 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, hier dus niet.
[..]
Dan blijft het slechts oppervlakkig contact.
Hier zit je dus echt vast aan die top 40 herrie, of van die foute skihut meuk.. of een R&B tent hebben we ook.. Maar Rock, hell no..quote:Op zondag 23 september 2012 23:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hier heb je zo'n uitgaansgelegenheid waar dat er bij in zit.. of nja, zat iig.. geen idee hoe t nu is, want al jaren niet geweest
p.s al weer een naamtopic
dat zuigt wel gigantisch zegquote:Op zondag 23 september 2012 23:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier zit je dus echt vast aan die top 40 herrie, of van die foute skihut meuk.. of een R&B tent hebben we ook.. Maar Rock, hell no..
Dit dus.quote:Op zondag 23 september 2012 23:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier zit je dus echt vast aan die top 40 herrie, of van die foute skihut meuk.. of een R&B tent hebben we ook.. Maar Rock, hell no..
Het enige dat ik als uitvlucht heb is de Irish Pub.. Maar verder..quote:Op zondag 23 september 2012 23:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zuigt wel gigantisch zegbohhhhh O.o
nja is vaak ook wel leuk.. vind ik iigquote:Op zondag 23 september 2012 23:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het enige dat ik als uitvlucht heb is de Irish Pub.. Maar verder..
1.71 to be exact.quote:Op zondag 23 september 2012 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1.70 dus, valt nog mee, is nog te overzien
Juh daar vermaak ik me beter dan die andere tenten eigenlijkquote:Op zondag 23 september 2012 23:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja is vaak ook wel leuk.. vind ik iig
Weltrusten Vin.quote:Op zondag 23 september 2012 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen. Trusten mensen
quote:Op zondag 23 september 2012 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen. Trusten mensen
Waarvoor dan?quote:Op zondag 23 september 2012 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
9 cm dus
Kan ik ook wel hebben
Jeukt het dan?quote:Op zondag 23 september 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb de indruk dat ik mijn haar weer wegkrab(heb dat eens eerder gedaan had een kaal plekje toen
)
Geen idee, dat laatste was gewoon een grapjequote:
Soort van...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |