abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117253070
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gaat met het financiele plaatje. Heb je iemand van de thuiszorg die je daarmee helpt? Iemand die mee gaat met boodschappen doen, je bonnetjes nakijkt, tips geeft, dat soort dingen.
En is de schuldsanering nog gelukt?

Hoe is het met koken?
Ik heb 2 oktober om 1500 een spraak bij schuldhulpverlening, ik moet een hoop papieren daarvoor meenemen en dan gaan we verder kijken hoe of wat. Vanmiddag is mn maatschappelijk werkster geweest die heeft me geholpen met kwijtscheldingspapieren en zo, zij helpt me momenteel met de administratie maar de bedoeling was eigenlijk dat schuldhulpverlening daarmee zou helpen. Het zal vast wel druk zijn daar, want ik heb daar over nog niks gehoord. Koken gaat redelijk, ben nog geen Herman den Bleijker maar ik krijg hier en daar tips van users hier, en binnenkort ga ik CUL ook in de gaten houden :) Daarnaast heb ik een tijd geleden van iemand 3 kookboekjes gekregen voor simpele gerechten dus maak je geen zorgen daar over :*
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
  dinsdag 25 september 2012 @ 22:06:10 #52
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_117253228
Wow, je woning wordt echt tof! ^O^

Hulde aan alle mensen die met zoveel warmte meegedaan hebben. Het is enorm fijn om te weten dat er nog zoveel mensen zijn die oprecht iets over hebben voor de medemens. O+

Billie, jammer dat je topic binnenkort voorbij is. Heel veel geluk gewenst met alles!
... ♥ ik mis je ♥
pi_117253482
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef phluphy het volgende:
Wow, je woning wordt echt tof! ^O^

Hulde aan alle mensen die met zoveel warmte meegedaan hebben. Het is enorm fijn om te weten dat er nog zoveel mensen zijn die oprecht iets over hebben voor de medemens. O+
Billie, jammer dat je topic binnenkort voorbij is. Heel veel geluk gewenst met alles!
Dit wil ik even benadrukken :Y

En om eerlijk te zijn vind ik het ook stiekem best jammer. Niet omdat ik dan geen spullen meer zou krijgen, maar meer omdat... Ja, hoe zeg je dat? Ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen :@
  dinsdag 25 september 2012 @ 22:11:26 #54
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_117253546
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:10 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Dit wil ik even benadrukken :Y

En om eerlijk te zijn vind ik het ook stiekem best jammer. Niet omdat ik dan geen spullen meer zou krijgen, maar meer omdat... Ja, hoe zeg je dat? Ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen :@
Omdat je dat fijne gevoel van saamhorigheid gaat missen? Zeer begrijpelijk!
... ♥ ik mis je ♥
pi_117253788
Ik snap eigenlijk ook nie zo goed waarom het topic gesloten moet worden. Als er in de OP staat dat er geen spullen meer nodig zijn lijkt mij het toch prima? Het bloedt vanzelf wel een keer dood.
Ik zal dit topic ook gaan missen. Misschien moet ik dan maar een ander gaan helpen ;)
Spoilers!
pi_117253894
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef phluphy het volgende:

[..]

Omdat je dat fijne gevoel van saamhorigheid gaat missen? Zeer begrijpelijk!
Mwa, misschien wel ja. Misschien zal het ook te maken hebben met dat ik de positieve aandacht zal gaan missen, ik heb écht geen idee maar ik vind het stiekem echt niet leuk dat het topic dit gaat, al begrijp ik dat het zal moeten omdat er al een SC is :)
pi_117254109
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:17 schreef billie1985 het volgende:

Mwa, misschien wel ja. Misschien zal het ook te maken hebben met dat ik de positieve aandacht zal gaan missen, ik heb écht geen idee maar ik vind het stiekem echt niet leuk dat het topic dit gaat, al begrijp ik dat het zal moeten omdat er al een SC is :)
ga idd gewoon meedoen in de sc
en als de mogelijkheid er is, meedoen met iets doneren

hulde aan alle donateurs
*in wat voor vorm dan ook*

^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_117254553
Billie, whow, van een huis naar een THUIS ^O^
Waar het stinkt is het warm.
pi_117254607
Dan ga ik ook maar eens in de SC kijken, ik vind jullie wel leuk namelijk ;)
Spoilers!
pi_117254797
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:21 schreef kwiebuske het volgende:

[..]

ga idd gewoon meedoen in de sc
en als de mogelijkheid er is, meedoen met iets doneren
^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^ _O_ ^O^
En dat doneren kan ook nog in de vorm van hulp zijn, het hoeft niet altijd in de vorm van spullen te zijn. En dan kunnen er wel eens 2 geholpen zijn (de ene met hulp, billie met extra aanspraak)
pi_117254847
Billie ik zie nu je DM pas, sorry :@ ik log net in ik ben de leidingen in mijn badkamer aan
het schilderen :') dus ik had het druk :P

Maar je hebt het prachtig verwoord allemaal en je huisje is écht moooooooooi O+

Ik hoop dat je nu met al je contacten die je hier ook op hebt gedaan in dit clubje verder
kan en ik wens je héél veel succes toe !

Je kan het jongen Kom op ! :D ^O^
pi_117255083
Succes voor de toekomst billie ^O^ , hopelijk zien we je nog regelmatig meekletsen op FOK! :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Admin dinsdag 25 september 2012 @ 23:31:46 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_117257850
Leuk om te horen Billy, en wie weet kun jij ooit weer een ander helpen ergens mee :)
Ik wens je heel veel succes met het oplossen van de andere zaken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_117260214
Ik mis de pics van Billy in al zijn nieuwe outfitjes, en natuurlijk een painting van Fann aan de muur!
pi_117260387
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 00:37 schreef mootie het volgende:
Ik mis de pics van Billy in al zijn nieuwe outfitjes, en natuurlijk een painting van Fann aan de muur!
Dit topic is nog niet dicht O+
pi_117262215
Wow, een project (ik kan het niet anders noemen) in de afrondingsfase.
Echt gaaf hoe een stel mensen die elkaar eigenlijk nauwelijks kennen zoiets voor elkaar weten te krijgen. Eigenlijk was ik er al van overtuigd dat dit helemaal goed zou komen, de vraag was alleen wanneer. Ik denk ook nog steeds terug aan die keren dat ik daar even langs ging, hoe ik met eigen ogen de transformatie van een kale woning naar een aangekleed thuis kon zien.
En dat allemaal naar aanleiding van dat dat ene topic waarin je je blootgeeft (zou ik het durven? Ik denk het niet) en vraagt om een beetje spullen.

Ik wens je heel veel succes toe.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_117263850
Weet je Billie, ik denk dat jij zonder het te weten ook mensen hebt geholpen. Ten eerste heb je mensen zoals ik geleerd dat niet iedereen zomaar 'natuurlijk' dingen weet en kent. En dat het ook helemaal niet logisch is dat je bepaalde dingen van je ouders leert. Ik ben er door dit topic niet alleen achter gekomen hoe leuk het is om te helpen maar ook dat, als we met zijn allen helpen, mensen niet al te diep in de shit kunnen komen. En dat is uiteindelijk veel beter voor de maatschappij als geheel. Met zijn allen kunnen we ervoor zorgen dat een persoon weer met zijn neus de goede richting op wordt gezet voor het echt te laat is.

En ten tweede denk ik dat sommige mensen door jouw openheid ook om hulp durven vragen. Dat ze zich daar niet voor hoeven schamen en dat is nog het belangrijkste van alles ^O^

Je bent een toffe gozer en je komt er wel ^O^
Spoilers!
pi_117266160
Zoals jullie al hebben gemerkt reageer ik in dit topic niet op iedereen, in de eerste plaats omdat ik het lastig vind om complimenten te ontvangen en niet altijd direct weet hoe daar op te reageren, al gaat dat de laatste tijd beter dan eerst. Maar ik lees ze wel, en je mag van me aannemen dat het me ont-zet-tend goed doet om te lezen :)

Maar op de post van Lucky_Strike wil ik tóch even reageren :)

Ik weet niet of ik andere mensen geholpen heb, ik kan niet voor een ander denken maar ik kan wel geloven wat je me vertelt.

Je zegt dat het niet logisch is dat je bepaalde dingen van thuis meekrijgt, en misschien heb je daar wel gelijk in, maar ik denk dat ik wel een uitzonderingsgeval ben. En gelukkig maar, stel je voor dat dit gebruikelijk zou zijn :)

Ik ben het ook met je eens dat het leuk is om anderen te helpen! Ik heb vorige week mijn eerste pakketje opgestuurd naar YskaFrederiksson, en ook al was het niet bijzonder waardevol of had ze het niet direct nodig, ik heb het hele pakketje samengesteld met een dikke smile op mn gezicht. Gewoon, in de eerste plaats om "iets terug te kunnen doen", en omdat ik nu zelf heb ervaren hoe leuk en hoe fijn het is om zo'n pakketje als ontvanger uit te pakken O+ Ik heb er nog wat spulletjes bij gedaan die altijd van pas kunnen komen (wat schriftjes met in 1 daarvan een zelfgeschreven tekst er in, wat testertjes en een post-it blokje) om de envelop zo vol mogelijk te krijgen.

Ook vind ik dat je gelijk hebt, dat als we met zn allen een klein beetje helpen, mensen niet al te diep in de shit hoeven te komen. Jammergenoeg kun je niet ie-der-een helpen, maar ik zou het zelf ook fijn vinden om straks mensen zó blij te kunnen maken zoals jullie mij vele keren hebben gemaakt. Al is het maar met een complimentje of ander leuk bericht :)

Tenslotte, of mijn openheid voor anderen bepaalt om ook om hulp te vragen weet ik niet, ik denk zelf dat het geen verschil maakt. Het is wel een bewuste keuze geweest om zo open mogelijk te zijn. Zoals ik al zei toen je spullen kwam brengen, ik kan nie-mand hier op internet ook maar 1 een reden geven om mijn verhaal te geloven of te vertrouwen, ik ga de documenten niet online zetten. Mensen mogen ze van mij inzien wanneer ze hier zijn, maar meer dan dat kan ik niet doen.

Wat ik aan andere mensen wil overbrengen mochten ze dit topic lezen en in eenzelfde situatie zitten, of dat later zullen komen en achteraf over enkele jaren dit topic "toevallig" terug lezen is:

Mocht je een actie willen starten zoals ik die destijds begonnen ben, je zál je trots opzij moeten zetten. Je zál genante situaties tegen komen wanneer mensen spullen bij je komen brengen omdat je niet weet hoe je moet reageren of wat je zeggen moet. Maar DOE HET! Je hebt geen keuze, en wanneer je er achteraf op terugkijkt zul je er zó gelukkig worden. Want ook ik ben gegroeid als mens hier door. Ik zie nu het belang in van delen met een ander die het wat minder heeft. Ik zie nu het belang in van mensen belangeloos helpen. Maar misschien nog belangrijker, dit initiatief heeft mij geholpen het vertrouwen in de mens weer terug te vinden. En voor dat inzicht wil ik jullie allemaal bedanken, jullie hebben mij geholpen om te worden wie ik nu ben. Dankjulliewel.

Ik heb besloten om de positieve reacties die ik heb gekregen binnenkort uit te printen, dus ik hoop dat niemand zn post zal editten :P Ik zal er een top10, top15 van maken en die in een lijstje stoppen wat ik hier heb liggen. Zodat ik nooit zal vergeten waar ik dit alles aan te danken heb.

Jullie waren en zijn fantastisch, en ik kan enkel hópen om straks nét zo veel voor iemand te kunnen betekenen zoals jullie dat stuk voor stuk voor mij deden.

Liefs, Billie.
pi_117273732
En billie?
pi_117275481
goed om te zien dat alles goed gaat ! :)
topic veelvuldig gevolgd en gelezen !

wel misschien ten overvloede, maar zie ik daar nu op een foto waar nog geen laminaat ligt een imac en een laptop staan ?
pi_117275738
quote:
2s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:44 schreef kovenant het volgende:
goed om te zien dat alles goed gaat ! :)
topic veelvuldig gevolgd en gelezen !

wel misschien ten overvloede, maar zie ik daar nu op een foto waar nog geen laminaat ligt een imac en een laptop staan ?
Had tie die niet voordat tie op zichzelf ging?
Wij hebben ook dure spullen hier in huis staan, we hebben nu weinig geld, maar die spullen hadden we beide thuis staan, toen we nog thuis woonden en konden sparen.....
Dus maakt dat uit?!
pi_117275902
neuh niks ,
ik zou alleen die wegdoen als ik broodnodig iets nodig zou hebben. ( priority's and stuff )
maar daarom ook ten overvloede vermeld ;)
  woensdag 26 september 2012 @ 15:58:41 #74
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_117276047
Dat is al uitvoerig besproken. Dit had hij voor de problemen, en om ze dan te verkopen voor die paar tientjes wat je ervoor krijgt heeft weinig nut.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_117276109
quote:
2s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:54 schreef kovenant het volgende:
neuh niks ,
ik zou alleen die wegdoen als ik broodnodig iets nodig zou hebben. ( priority's and stuff )
maar daarom ook ten overvloede vermeld ;)
Voor de 500 euro max wat je daar voor krijgt kun je het beter houden en het moet ook weer opnieuw aangeschaft worden. Dan houd je in de praktijk er een paar tientjes aan over heb je dus geen zak aan.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')