Zo, chillz man, denk aan je hartquote:Op woensdag 26 september 2012 17:35 schreef hottentot het volgende:
TS en zijn exorbitante vraagprijzen en vage beweringen.
Batterij zal vast beter zijn dan van een iPhone, god wat een lulkoek.
Jouw phone: 860mAh Li-ion // iPhone 4S 1.432 mAh Li-ion.
En als je nu gaat lullen dat hij er langer mee doet, dan is dat net zo achterlijk als zeggen dat een Fiat 500 beter is omdat hij langer rijd op een liter benzine dan een Lamborghini dat doet.
Daarbij leuk dat je hem ziet voor 150,- maar bij de Dixons ligt hij gewoon voor 80,- Nieuw.
Nu verwacht ik als reactie, dat ik achterlijk ben en dat het maar een vraagprijs is.
Ga alsjeblieft elders de boel verneuken.
Haha, met mijn hart gaat het wel goed. Het eten is bijna klaar om opgediend te worden na een leuke werkdagquote:Op woensdag 26 september 2012 18:53 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Zo, chillz man, denk aan je hart
Eet smakelijk dan!quote:Op woensdag 26 september 2012 18:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha, met mijn hart gaat het wel goed. Het eten is bijna klaar om opgediend te worden na een leuke werkdag
Ben benieuwd hoe het met de bloeddruk van TS is.
En misschien gooien we er vanavond nog wel een filmpje van jou inquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:53 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Zo, chillz man, denk aan je hart
Gekregen via een ruil, netjes in de doos met alles erbij. Heb hem zelf niet nodig.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef GoobyPls het volgende:
Hoe kom je eraan en waarom doe je hem weg?
Waarom zou je dit nemen als ruil als je het niet wil hebben? En hoezo zit de bon er niet bij als die nieuw is, daar heb je niet naar gevraagd bij de ruil?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:09 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Gekregen via een ruil, netjes in de doos met alles erbij. Heb hem zelf niet nodig.
@Godzilla, bod genoteerd, wacht het nog even af.
TS is speciaalquote:Op donderdag 27 september 2012 20:40 schreef Amplifier het volgende:
Al die haters hier hee, er kan nog geen verkooptopic gemaakt worden of der zitten alweer mensen te kankeren op de prijs emo.gif
Soms kom je iemand op het net tegen waar je je echt aan ergert.quote:
En, hoe was het filmpje?quote:Op zondag 30 september 2012 12:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Soms kom je iemand op het net tegen waar je je echt aan ergert.
Ik weet het, moet je niet doen, zonde van de tijd, maar soms gebeurt het.
Zie je wel vaker op FOK! of andere fora.
Een alle leeftijden film gekeken met de vrouw, Meer stimulans bleek niet nodig te zijnquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 12:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Een alle leeftijden film gekeken met de vrouw, Meer stimulans bleek niet nodig te zijn
Oh heb hem eindelijk gevonden bij de dixons, enkel zie ik dat dit om een 3.2MP model gaat en die van mij heeft 5.0MP als resolutie voor de camera..quote:Op zondag 30 september 2012 18:37 schreef GodZZila het volgende:
Blijf bij mijn bod. Dus geen ¤95,- incl dan kan ik hem dus beter bij dixons halen voor ¤80
Even doorgeklikt en Dixons heeft hem verkeerd geplaatst bij tweakers pricewatch want daar staat hun 3.2 vrolijk onder de 5.0 in de lijst.quote:Op zondag 30 september 2012 19:15 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Oh heb hem eindelijk gevonden bij de dixons, enkel zie ik dat dit om een 3.2MP model gaat en die van mij heeft 5.0MP als resolutie voor de camera..
Aha okquote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Even doorgeklikt en Dixons heeft hem verkeerd geplaatst bij tweakers pricewatch want daar staat hun 3.2 vrolijk onder de 5.0 in de lijst.
Vergeet de opmerking van nieuw voor 80,- inderdaad maar.
(hoewel we je topic er wel aardig mee verziekt hebben trouwens)
Idd is een Nokia300 gewordenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:49 schreef BundyChen het volgende:
GodZZila is al voorzien blijkbaar, andere geinteresseerden?
Er zijn 2 versies van, wellicht had jij de andere (met 3,2 mp camera). Er staat gewoon op meerdere sites dat hij Whatsapp ondersteund. Neuh niet veel, elk bod is welkom zoals ik zei, maar jij bent weer zo een azijnpisser die weer geen interesse heeft.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:38 schreef hpuser2012 het volgende:
Ik zie krasjes op je scherm.
Hoe heb jij er Whatsapp op? ik had die trage stronttelefoon ook en die kon niks, enkel Facebook en Twitter.
Ook raar dat je er zoveel voor vraagt :s
nee 5mp silver, en ja nu heb ik een mooi toestel, een iPhone 5quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:05 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Er zijn 2 versies van, wellicht had jij de andere (met 3,2 mp camera). Er staat gewoon op meerdere sites dat hij Whatsapp ondersteund. Neuh niet veel, elk bod is welkom zoals ik zei, maar jij bent weer zo een azijnpisser die weer geen interesse heeft.
Die ga ik ook halen maar die is nergens op voorraad dus moet ff een tijdelijk toestel hebbenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:08 schreef hpuser2012 het volgende:
[..]
nee 5mp silver, en ja nu heb ik een mooi toestel, een iPhone 5
ik heb hem bij de t-Mobile in Hilversum gekocht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:16 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Die ga ik ook halen maar die is nergens op voorraad dus moet ff een tijdelijk toestel hebben
Is de deal al helemaal rond Amplifier? Dan gooi ik er een slotje op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:16 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Die ga ik ook halen maar die is nergens op voorraad dus moet ff een tijdelijk toestel hebben
Jep hij is al betaald en verzonden!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is de deal al helemaal rond Amplifier? Dan gooi ik er een slotje op.
Simlockvrij?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:37 schreef hpuser2012 het volgende:
[..]
ik heb hem bij de t-Mobile in Hilversum gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |