Nee het slaat nergens op natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 22:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat is namelijk belangrijk als verdediger ja
Authentieke slaap aroma in je kamerquote:
JAquote:Op zondag 23 september 2012 22:38 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ook nodig voor manager task ofzo?
Ik keek het vorige week alleen omdat Waterkneus zich weer belachelijk ging maken met betrekking tot het verdedigen van PSV. Die kerel moeten ze ook opknopenquote:Op zondag 23 september 2012 22:37 schreef Fuszy het volgende:
SV is toch een autisten programma. Zonde om je tijd aan te spenderen
Alles dat niet altijd positief over Feyenoord is moeten ze opknopen volgens jouquote:Op zondag 23 september 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik keek het vorige week alleen omdat Waterkneus zich weer belachelijk ging maken met betrekking tot het verdedigen van PSV. Die kerel moeten ze ook opknopen
Hear hearquote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alles dat niet altijd positief over Feyenoord is moeten ze opknopen volgens jou
Nou nee, dat maakt mij niet uit. Maar trieste lui als Waterkneus wel.quote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, want VDM is ook regelmatig kritisch op Feyenoord. Kijk maar eens rond in het Feyenoord topic. Dat hij het hier niet doet is omdat jullie zo makkelijk zijn. Hap hap met je krokobilquote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jap, en de moraal stijgt van 50 (neutral) tot 80 (high)quote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Een speler krijgt een contract als je hem koopt?
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde gedachtegang. Anders is 80% van de voetballiefhebbers opgeknoopt.quote:Op zondag 23 september 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou nee, dat maakt mij niet uit. Maar trieste lui als Waterkneus wel.
Dan heeft ie geen seks.quote:Op zondag 23 september 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wtf, eens in de 3 weken een bed verschonen?![]()
Eckte bazen laten de Feyenoorders over zich heenkomen in dat topic.quote:Op zondag 23 september 2012 22:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, want VDM is ook regelmatig kritisch op Feyenoord. Kijk maar eens rond in het Feyenoord topic. Dat hij het hier niet doet is omdat jullie zo makkelijk zijn. Hap hap met je krokobil
Sure thingquote:Op zondag 23 september 2012 22:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, want VDM is ook regelmatig kritisch op Feyenoord. Kijk maar eens rond in het Feyenoord topic. Dat hij het hier niet doet is omdat jullie zo makkelijk zijn. Hap hap met je krokobil
De boel is hier zo makkelijk op te stoken, vooral de ajacieden. In VBL SC ben ik vrij realistisch mbt alle clubs maar hier zitten nogal wat kneusjes die zich makkelijk laten kennen en daar krijg ik een stijfje van.quote:Op zondag 23 september 2012 22:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ohh snapquote:
Je hebt het nu over jezelf, toch?quote:Op zondag 23 september 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
De boel is hier zo makkelijk op te stoken, vooral de ajacieden. In VBL SC ben ik vrij realistisch mbt alle clubs maar hier zitten nogal wat kneusjes die zich makkelijk laten kennen en daar krijg ik een stijfje van.
Losse voor 1 speler? Serieusquote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef HulkHeld het volgende:
Bronze Fitnesses binnen een seconde weg voor 250
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |