Ik heb nog nooit een positieve mening ontvangen, anders had ik nu wel een relatie gehad. Momenteel volg ik een nieuwe strategie, maar als ik het even niet meer weet dan vraag ik wel om advies. Vragen om advies mag ik altijd doen.quote:Op maandag 24 september 2012 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het scheelt al wel enorm dat je zo open staat voor een ander zijn (negatieve) mening en advies en niet voor het positieve. Als jij denkt dat je zoals je alles nu doet , de beste manier is , dan moet je dat zeker blijven doen, Maar ga dan ook niet vragen om advies als je het zelf al beter weet
Comp_Lex ik vind echt dat je goed bezig bent. Serieus waar. Je komt hier op Fok nu al veel beter over dan pakweg een half jaar geleden toen je alleen maar kon klagen en verbitterd wezen zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 13:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het valt met jou echt wel mee vind ik
een positieve mening is niet direct een relatiequote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een positieve mening ontvangen, anders had ik nu wel een relatie gehad. Momenteel volg ik een nieuwe strategie, maar als ik het even niet meer weet dan vraag ik wel om advies. Vragen om advies mag ik altijd doen.
zeker vragen staat vrij....quote:Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een positieve mening ontvangen, anders had ik nu wel een relatie gehad. Momenteel volg ik een nieuwe strategie, maar als ik het even niet meer weet dan vraag ik wel om advies. Vragen om advies mag ik altijd doen.
"Leuk en aardig" zie ik niet als een positieve meningquote:Op maandag 24 september 2012 13:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een positieve mening is niet direct een relatie
Klopt.quote:Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeker vragen staat vrij....
Voor mij is het vooral frustrerend om te zien, hen zelf ook in de situatie gezeten dat ik Iedereen afstoote doordat mijn zelfbeeld zo verneukt was. Met hulp van een psycholoog grootendeels verbeterd en daardoor weet ik dat uiterlijk slechts zo'n klein deel ervan is. Hoe stap je op iemand af, wat zijn je eigen verwachtingen, Wat wil je uitstralen, Wat zijn je angsten dat telt veel harder mee. Maar die knop moet je zelf omzetten dat Kan niemand voor je doen.
Ja dat wel idd, maar ik heb het specifiek over relatiesquote:Op maandag 24 september 2012 14:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee maar die bevestiging is zeldzaam (want wederzijdse klik) en als je je zelfvertrouwen daar aan op hangt.. Positieve feedback kun je ook uit andere dingen halenleuke avond uit, vriendschap etc.
Hieruit blijkt dat je het enkel vraagt aan dates/potentieeltjes. Die reageren vaak al minder positief want blijkbaar is er geen (fysieke) klik.quote:Op maandag 24 september 2012 13:58 schreef Comp_Lex het volgende:
"Leuk en aardig" zie ik niet als een positieve mening
Het is een afwijzing, een blauwtje, etc.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat ene meisje dat je datete?quote:Op maandag 24 september 2012 14:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja dat wel idd, maar ik heb het specifiek over relaties
quote:Op maandag 24 september 2012 08:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat jij niet weer aan het daten dan?
ik vind mijn vriend wen onwijs lekker ding maar hoewel mijn zusje snapt wat ik in hem zie deelt ze die mening niet om maar wat te noemen. Andersom.. Haar ex hoefde bij mij ook niet aan te klopten. Smaken verschillenquote:Op maandag 24 september 2012 14:35 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja dat wel idd, maar ik heb het specifiek over relaties
Ow die zal ik zeker nog wel eens zien, maar dat was geen date ofzo in de eerste instantie. Maar d'r leek wel een leuke klik te zijn. Dus even afwachten verder.quote:Op maandag 24 september 2012 15:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en de wordt vervolgd van gisteren?
nee dat te geen date was had ik door maar toch positief!quote:Op maandag 24 september 2012 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die zal ik zeker nog wel eens zien, maar dat was geen date ofzo in de eerste instantie. Maar d'r leek wel een leuke klik te zijn. Dus even afwachten verder.
Iedereen kan een lelijke chick oppikken, maar daar word je ook niet vrolijk van... Ik zie echt barweinig leuke vrouwen lopen op straat. Sowieso is 1/3 te dik, een groot deel is(naar mijn mening) niet knap genoeg, en mocht dat wel zo zijn moet je nog maar zien of ze ook een leuk innerlijk heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef Michielos het volgende:
Ik ken ook echt weinig mensen die ik echt als "hondslelijk" zou bestempelen. Heus wel een paar hoor, maar nie veel. Meer zie ik mensen die niet "mijn type" zijn , maar toch heel mooi kunnen zijn. Er is namelijk niet 1 gradatie van mooi bv:
vrouwen: dikke tieten, blond haar, lekker lijf. nee.. er zijn gradaties in. Ook getint , bruine ogen kan schitterend zijn. Ook kleinere borsten kan heel mooi zijn! Er zijn verschillende graduaties van "mooi"
Mannen: gespierd, donker haar, macho. Nee.. ook schattig kan aantrekelijk gevonden worden, of normaal. enz. enz. enz.
Wat ik wil zeggen is: ik durf er geld op te zetten dat iedereen in dit topic wel iemand kan krijgen aangezien die persoon echt geen quasimodo zal zijn. Dat maak je me echt niet wijs..
besides.. zelfs Quasimodo kreeg seks en een chickie
Veeleisend much...quote:Op maandag 24 september 2012 15:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Iedereen kan een lelijke chick oppikken, maar daar word je ook niet vrolijk van... Ik zie echt barweinig (naar mijn mening) leuke vrouwen lopen op straat. Sowieso is 1/3 te dik, een groot deel is niet knap genoeg, en mocht dat wel zo zijn moet je nog maar zien of ze ook een leuk innerlijk heeft.
Klopt.quote:
Nouja wat is er veeleisend aan dat je een vrouw wil die aan je voorkeuren voldoen? Er moet toch een fysieke aantrekkingskracht zijn. De 1 heeft alleen wat meer wensen/eisen dan de ander. Niets mis mee lijkt me.quote:
inderdaad. Waarom zou je een relatie willen om maar een relatie te willen?quote:Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wat is er veeleisend aan dat je een vrouw wil die aan je voorkeuren voldoen? Er moet toch een fysieke aantrekkingskracht zijn. De 1 heeft alleen wat meer wensen/eisen dan de ander. Niets mis mee lijkt me.
Als bijna niemand aan je eisen voldoet eis je veel. Daar is niets mis mee maar het is wel de waarheid.quote:Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wat is er veeleisend aan dat je een vrouw wil die aan je voorkeuren voldoen? Er moet toch een fysieke aantrekkingskracht zijn. De 1 heeft alleen wat meer wensen/eisen dan de ander. Niets mis mee lijkt me.
Je pool wordt daar idd kleiner van, dat is waarquote:Op maandag 24 september 2012 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
Als bijna niemand aan je eisen voldoet eis je veel. Daar is niets mis mee maar het is wel de waarheid.
Niet goed helaas.quote:Op maandag 24 september 2012 14:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat ene meisje dat je datete?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |