abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117190373
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2012 13:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

het scheelt al wel enorm dat je zo open staat voor een ander zijn (negatieve) mening en advies en niet voor het positieve. Als jij denkt dat je zoals je alles nu doet , de beste manier is , dan moet je dat zeker blijven doen, Maar ga dan ook niet vragen om advies als je het zelf al beter weet ;)
Ik heb nog nooit een positieve mening ontvangen, anders had ik nu wel een relatie gehad. Momenteel volg ik een nieuwe strategie, maar als ik het even niet meer weet dan vraag ik wel om advies. Vragen om advies mag ik altijd doen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117190407
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het valt met jou echt wel mee vind ik :)
Comp_Lex ik vind echt dat je goed bezig bent. Serieus waar. Je komt hier op Fok nu al veel beter over dan pakweg een half jaar geleden toen je alleen maar kon klagen en verbitterd wezen zijn.
Je bent nu op de goede weg en ik denk dat je het zelf ook veel positiever in gaat zien na verloop van tijd. Dat je ziet dat mensen je echt een compliment geven, zonder dat er wat vervelends achter zit.
Ik denk dat je op dit moment gewoon tevreden mag zijn met hoe het gaat. Je wordt niet in een stap een knapper en leuker persoon.
pi_117190487
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een positieve mening ontvangen, anders had ik nu wel een relatie gehad. Momenteel volg ik een nieuwe strategie, maar als ik het even niet meer weet dan vraag ik wel om advies. Vragen om advies mag ik altijd doen.
een positieve mening is niet direct een relatie
  maandag 24 september 2012 @ 13:53:15 #179
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_117190531
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

zeker vragen staat vrij....
Voor mij is het vooral frustrerend om te zien, hen zelf ook in de situatie gezeten dat ik Iedereen afstoote doordat mijn zelfbeeld zo verneukt was. Met hulp van een psycholoog grootendeels verbeterd en daardoor weet ik dat uiterlijk slechts zo'n klein deel ervan is. Hoe stap je op iemand af, wat zijn je eigen verwachtingen, Wat wil je uitstralen, Wat zijn je angsten dat telt veel harder mee. Maar die knop moet je zelf omzetten dat Kan niemand voor je doen.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_117190737
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 13:52 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

een positieve mening is niet direct een relatie
"Leuk en aardig" zie ik niet als een positieve mening ;)
Het is een afwijzing, een blauwtje, etc.
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 13:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

zeker vragen staat vrij....
Voor mij is het vooral frustrerend om te zien, hen zelf ook in de situatie gezeten dat ik Iedereen afstoote doordat mijn zelfbeeld zo verneukt was. Met hulp van een psycholoog grootendeels verbeterd en daardoor weet ik dat uiterlijk slechts zo'n klein deel ervan is. Hoe stap je op iemand af, wat zijn je eigen verwachtingen, Wat wil je uitstralen, Wat zijn je angsten dat telt veel harder mee. Maar die knop moet je zelf omzetten dat Kan niemand voor je doen.
Klopt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117191729
Nee maar die bevestiging is zeldzaam (want wederzijdse klik) en als je je zelfvertrouwen daar aan op hangt.. Positieve feedback kun je ook uit andere dingen halen :) leuke avond uit, vriendschap etc.
pi_117191852
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee maar die bevestiging is zeldzaam (want wederzijdse klik) en als je je zelfvertrouwen daar aan op hangt.. Positieve feedback kun je ook uit andere dingen halen :) leuke avond uit, vriendschap etc.
Ja dat wel idd, maar ik heb het specifiek over relaties ;)
  maandag 24 september 2012 @ 14:36:53 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117191913
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 13:58 schreef Comp_Lex het volgende:

"Leuk en aardig" zie ik niet als een positieve mening ;)
Het is een afwijzing, een blauwtje, etc.
Hieruit blijkt dat je het enkel vraagt aan dates/potentieeltjes. Die reageren vaak al minder positief want blijkbaar is er geen (fysieke) klik.

Smaken verschillen enorm nu eenmaal. En als je op straat kijkt zie ik genoeg lelijke eendjes die een relatie hebben. Dus uiterlijk zegt eigenlijk weinig.
pi_117192120
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:35 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat ene meisje dat je datete?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_117192760
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 08:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat jij niet weer aan het daten dan?
:N
pi_117192842
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:35 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

ik vind mijn vriend wen onwijs lekker ding maar hoewel mijn zusje snapt wat ik in hem zie deelt ze die mening niet om maar wat te noemen. Andersom.. Haar ex hoefde bij mij ook niet aan te klopten. Smaken verschillen :)
pi_117192848
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:01 schreef Faxie het volgende:

[..]

:N
en de wordt vervolgd van gisteren?
pi_117192871
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 15:04 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

en de wordt vervolgd van gisteren?
Ow die zal ik zeker nog wel eens zien, maar dat was geen date ofzo in de eerste instantie. Maar d'r leek wel een leuke klik te zijn. Dus even afwachten verder.
pi_117192918
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow die zal ik zeker nog wel eens zien, maar dat was geen date ofzo in de eerste instantie. Maar d'r leek wel een leuke klik te zijn. Dus even afwachten verder.
nee dat te geen date was had ik door maar toch positief!
  maandag 24 september 2012 @ 15:29:32 #190
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117193640
Ik ken ook echt weinig mensen die ik echt als "hondslelijk" zou bestempelen. Heus wel een paar hoor, maar nie veel. Meer zie ik mensen die niet "mijn type" zijn , maar toch heel mooi kunnen zijn. Er is namelijk niet 1 gradatie van mooi bv:

vrouwen: dikke tieten, blond haar, lekker lijf. nee.. er zijn gradaties in. Ook getint , bruine ogen kan schitterend zijn. Ook kleinere borsten kan heel mooi zijn! Er zijn verschillende graduaties van "mooi"

Mannen: gespierd, donker haar, macho. Nee.. ook schattig kan aantrekelijk gevonden worden, of normaal. enz. enz. enz.

Wat ik wil zeggen is: ik durf er geld op te zetten dat iedereen in dit topic wel iemand kan krijgen aangezien die persoon echt geen quasimodo zal zijn. Dat maak je me echt niet wijs..
besides.. zelfs Quasimodo kreeg seks en een chickie ;)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 24 september 2012 @ 15:33:37 #191
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117193802
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef Michielos het volgende:
Ik ken ook echt weinig mensen die ik echt als "hondslelijk" zou bestempelen. Heus wel een paar hoor, maar nie veel. Meer zie ik mensen die niet "mijn type" zijn , maar toch heel mooi kunnen zijn. Er is namelijk niet 1 gradatie van mooi bv:

vrouwen: dikke tieten, blond haar, lekker lijf. nee.. er zijn gradaties in. Ook getint , bruine ogen kan schitterend zijn. Ook kleinere borsten kan heel mooi zijn! Er zijn verschillende graduaties van "mooi"

Mannen: gespierd, donker haar, macho. Nee.. ook schattig kan aantrekelijk gevonden worden, of normaal. enz. enz. enz.

Wat ik wil zeggen is: ik durf er geld op te zetten dat iedereen in dit topic wel iemand kan krijgen aangezien die persoon echt geen quasimodo zal zijn. Dat maak je me echt niet wijs..
besides.. zelfs Quasimodo kreeg seks en een chickie ;)
Iedereen kan een lelijke chick oppikken, maar daar word je ook niet vrolijk van... Ik zie echt barweinig leuke vrouwen lopen op straat. Sowieso is 1/3 te dik, een groot deel is(naar mijn mening) niet knap genoeg, en mocht dat wel zo zijn moet je nog maar zien of ze ook een leuk innerlijk heeft.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_117193870
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Iedereen kan een lelijke chick oppikken, maar daar word je ook niet vrolijk van... Ik zie echt barweinig (naar mijn mening) leuke vrouwen lopen op straat. Sowieso is 1/3 te dik, een groot deel is niet knap genoeg, en mocht dat wel zo zijn moet je nog maar zien of ze ook een leuk innerlijk heeft.
Veeleisend much...
  maandag 24 september 2012 @ 15:36:08 #193
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_117193897
quote:
3s.gif Op maandag 24 september 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Veeleisend much...
Klopt.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_117193928
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Klopt.
Eigen keuze, maar niet zeuren wanneer je eeuwig single dreigt te blijven.
  maandag 24 september 2012 @ 15:37:23 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117193937
quote:
3s.gif Op maandag 24 september 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:

Veeleisend much...
Nouja wat is er veeleisend aan dat je een vrouw wil die aan je voorkeuren voldoen? Er moet toch een fysieke aantrekkingskracht zijn. De 1 heeft alleen wat meer wensen/eisen dan de ander. Niets mis mee lijkt me.
  maandag 24 september 2012 @ 15:38:01 #196
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_117193958
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja wat is er veeleisend aan dat je een vrouw wil die aan je voorkeuren voldoen? Er moet toch een fysieke aantrekkingskracht zijn. De 1 heeft alleen wat meer wensen/eisen dan de ander. Niets mis mee lijkt me.
inderdaad. Waarom zou je een relatie willen om maar een relatie te willen? :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_117194017
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als bijna niemand aan je eisen voldoet eis je veel. Daar is niets mis mee maar het is wel de waarheid.
  maandag 24 september 2012 @ 15:41:16 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117194065
quote:
3s.gif Op maandag 24 september 2012 15:39 schreef Lokasenna het volgende:

Als bijna niemand aan je eisen voldoet eis je veel. Daar is niets mis mee maar het is wel de waarheid.
Je pool wordt daar idd kleiner van, dat is waar :)
pi_117194279
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:43 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat ene meisje dat je datete?
Niet goed helaas.
  maandag 24 september 2012 @ 15:50:48 #200
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117194399
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Niet goed helaas.
Ga je ook mee met de meeting?
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties