DM hosselaars.quote:Op maandag 24 september 2012 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh.. dan is het maar goed dat ik die dm niet naar je stuurde..
Van verscheidene mensen, mijn verleden, tussen 12 en 26.quote:Op maandag 24 september 2012 12:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Commentaar van wie? En welk verleden? Hoe oud was je toen?
Alles wat je te horen hebt gekregen tussen je twaalfde en je achttiende mag je iig vergeten. Niet meer van toepassing omdat het uit de leeftijd komt waar je voornamelijk beoordeeld wordt op uiterlijk. Mensen gaan volwassen worden en naast uiterlijk gaan ook andere zaken een rol spelen .quote:Op maandag 24 september 2012 12:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Van verscheidene mensen, mijn verleden, tussen 12 en 26.
probeer eens een nieuw verhaal, laat niet geljk het achterste van je tong zien maar laat wat te vragen over.quote:Op maandag 24 september 2012 12:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben leuk, aardig, schattig, sympathiek etc. Verder word ik of genegeerd of het contact blijft oppervlakkig en platonisch. Ik schijn een interessant verhaal over mijzelf te hebben geschreven op datingsites. Wel zelf aangeven dat ik met ze kan chatten en ik krijg knipogen, maar reageren op mijn berichten ho maar.
Zet je verdere stappen? Heb je wel eens gezegd dat je iemand leuk vind?quote:Op maandag 24 september 2012 12:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben leuk, aardig, schattig, sympathiek etc. Verder word ik of genegeerd of het contact blijft oppervlakkig en platonisch. Ik schijn een interessant verhaal over mijzelf te hebben geschreven op datingsites. Wel zelf aangeven dat ik met ze kan chatten en ik krijg knipogen, maar reageren op mijn berichten ho maar.
Ik zal eerst mijn uiterlijk moeten verbeteren voordat ik mijn foto en verhaal aan kan passen. Ik moet van mijn IT nerd imago af zien te komen.quote:Op maandag 24 september 2012 12:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
probeer eens een nieuw verhaal, laat niet geljk het achterste van je tong zien maar laat wat te vragen over.
Ja hoor, maar dat maakt niet uit.quote:Op maandag 24 september 2012 12:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zet je verdere stappen? Heb je wel eens gezegd dat je iemand leuk vind?
als je zo hard roept dat anderen dat niet zien dan hou je het zelf ook in stand schat. Wie ben jij om te beslissen Wat een ander over je denkt. Makkelijk gezegd maar laat die anderen nou eens los en focus op Wat jij vindtquote:Op maandag 24 september 2012 13:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik zal eerst mijn uiterlijk moeten verbeteren voordat ik mijn foto en verhaal aan kan passen. Ik moet van mijn IT nerd imago af zien te komen.
[..]
Ja hoor, maar dat maakt niet uit.
Ik heb over dergelijke opmerkingen nagedacht en ik zie het als een teken dat ik nog hard aan mezelf moet werken.
Ik zie mezelf wel als volwassen en als geschikt relatiemateriaal, maar anderen zien mij niet zo.
Ik beslis helemaal niets. Ik krijg letterlijk dingen van anderen te horen en dan trek ik gewoon mijn conclusies.quote:Op maandag 24 september 2012 13:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je zo hard roept dat anderen dat niet zien dan hou je het zelf ook in stand schat. Wie ben jij om te beslissen Wat een ander over je denkt. Makkelijk gezegd maar laat die anderen nou eens los en focus op Wat jij vindt
en ik zeg niet doen. Wat een ander zegt is ook maar een mening.. er kunnen tien zeggen dat je niet hun type bent maar slechts 1 hoeft te zeggen Ja..ik wil hem. Niet iedereen hoeft Jou ontzettend knap te vinden toch ? Dus Wat maakt het nou werkelijk uit Wat ze vinden ? Het maakt pas Wat uit als jij dat toelaatquote:Op maandag 24 september 2012 13:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik beslis helemaal niets. Ik krijg letterlijk dingen van anderen te horen en dan trek ik gewoon mijn conclusies.
+500!quote:Op maandag 24 september 2012 13:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik zeg niet doen. Wat een ander zegt is ook maar een mening.. er kunnen tien zeggen dat je niet hun type bent maar slechts 1 hoeft te zeggen Ja..ik wil hem. Niet iedereen hoeft Jou ontzettend knap te vinden toch ? Dus Wat maakt het nou werkelijk uit Wat ze vinden ? Het maakt pas Wat uit als jij dat toelaat
Tot nu toe vindt niemand mij knap. Wat doe je dan om te zorgen dat anderen je wel knap vinden? Hoe kan je je kansen verhogen? Door aan jezelf te werken en er voor te zorgen dat je beter in de markt komt te staan. Die tips in de OP zijn er niet voor niets.quote:Op maandag 24 september 2012 13:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ik zeg niet doen. Wat een ander zegt is ook maar een mening.. er kunnen tien zeggen dat je niet hun type bent maar slechts 1 hoeft te zeggen Ja..ik wil hem. Niet iedereen hoeft Jou ontzettend knap te vinden toch ? Dus Wat maakt het nou werkelijk uit Wat ze vinden ? Het maakt pas Wat uit als jij dat toelaat
knap is vooral Wat je uitstraald. Jij straald nu uit dat anderen je niet leuk moeten vinden. Trust me been there done that.quote:Op maandag 24 september 2012 13:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Tot nu toe vindt niemand mij knap. Wat doe je dan om te zorgen dat anderen je wel knap vinden? Hoe kan je je kansen verhogen? Door aan jezelf te werken en er voor te zorgen dat je beter in de markt komt te staan. Die tips in de OP zijn er niet voor niets.
"moeten" mag je weglaten.quote:Op maandag 24 september 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
knap is vooral Wat je uitstraald. Jij straald nu uit dat anderen je niet leuk moeten vinden. Trust me been there done that.
Dat is momenteel mijn "strategie"quote:Op maandag 24 september 2012 13:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Comp_lex is goed met zich zelf aan de slag, valt wat voor te zeggen. En als je het niet verwacht en lekker met je zelf bezig bent, genieten, komt t om de hoewel kijken
smaken verschillen. Het is zo simpelquote:Op maandag 24 september 2012 13:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Tot nu toe vindt niemand mij knap. Wat doe je dan om te zorgen dat anderen je wel knap vinden? Hoe kan je je kansen verhogen? Door aan jezelf te werken en er voor te zorgen dat je beter in de markt komt te staan. Die tips in de OP zijn er niet voor niets.
het scheelt al wel enorm dat je zo open staat voor een ander zijn (negatieve) mening en advies en niet voor het positieve. Als jij denkt dat je zoals je alles nu doet , de beste manier is , dan moet je dat zeker blijven doen, Maar ga dan ook niet vragen om advies als je het zelf al beter weetquote:
Het valt met jou echt wel mee vind ikquote:Op maandag 24 september 2012 13:40 schreef Cassandra87 het volgende:
En overigens, ik had aan aandacht gen gebrek maar vind mijzelf wel een lelijk eendje. Zit nou lekker in mijn vel, en ben tevreden met mijzelf, dat komt de uitstraling ten goede
zit ook geheel tussen de oren maar dat is vaak zo, ook bij anderen. Ken maar weinig mensen die echt voor een ieder hondslelijk zijnquote:Op maandag 24 september 2012 13:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het valt met jou echt wel mee vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |