Tuurlijk niet, maar ze had ook een vriendin enzo. Maar toch beter dat het op tijd voorkomen werd.quote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ach, blijft een vrouw hoor. Keertje zoenen doet daar niks aan af
klopt.. andere dingen ook niet nee, maar dat heeft weer met andere dingen te maken.. zoenen vind ik gewoon intiemquote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee, jij had het expliciet over zoenen
Oh ja dat maakt al verschil natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar ze had ook een vriendin enzo. Maar toch beter dat het op tijd voorkomen werd.
ik vind dat dat ook prima vriendschappelijk kanquote:Op zondag 23 september 2012 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind een hand vasthouden intiem.
Ligt aan de context.quote:Op zondag 23 september 2012 20:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind dat dat ook prima vriendschappelijk kan
ja?quote:Op zondag 23 september 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
intiem zoenen bedoel je?
Hahaquote:Op zondag 23 september 2012 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed oefenen met gitaarspelen.. Vinden de chicks ook leuk
Uhu, komt wel goed!quote:Op zondag 23 september 2012 20:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
HahaEerst eens verder dan smoke on the water he
Jezelf intiem voelen bij een ander? Wutquote:Op zondag 23 september 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben te afgezaagd om mezelf intiem te kunnen voelen bij iemand denk ik.
heeft dat voordelen ja?quote:Op zondag 23 september 2012 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed oefenen met gitaarspelen.. Vinden de chicks ook leuk
quote:Op zondag 23 september 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezelf intiem voelen bij een ander? Wut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |