SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Hulk zit al rond 20-25 ondertussen denk ikquote:Op zondag 23 september 2012 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Hulk, Lampard, kaka etc waren ook 5 nu gaat het al naar 15
Doet hij gewoon expres.quote:Op zondag 23 september 2012 20:12 schreef Rijst het volgende:
Zat in een potje en opeens disconnect mn tegenstander. maar het scherm blifjt hangen. Ik zag dat mn tegenstander ook nog in het spel zat. Maar daarna ging die gauw offline. Ik weet niet of het een bug van EA is of dat hij express deed mar ik ging iig niet wachten dus wrs heeft hij gewonnen.
nopequote:Op zondag 23 september 2012 20:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hulk zit al rond 20-25 ondertussen denk ik.
Behalve Eto'o en Benzemaquote:Op zondag 23 september 2012 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Conclusie: Elke speler stijgt dus in waarde.
Behalve Cabralquote:Op zondag 23 september 2012 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ditquote:Op zondag 23 september 2012 20:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nou als je naar settings gaat en dan volgens mij my preferences kan je je status aanpassen naar offline.quote:
Moet je wel tamperen he!quote:Op zondag 23 september 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Hey ik weet waat:
Benzema--Eto'o
----------Kaka
Ronaldo------Hulk
Ook ziek
quote:Op zondag 23 september 2012 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou als je naar settings gaat en dan volgens mij my preferences kan je je status aanpassen naar offline.
Eto'o op 7 chemquote:Op zondag 23 september 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Hey ik weet waat:
Benzema--Eto'o
----------Kaka
Ronaldo------Hulk
Ook ziek
Benzema is ook gewoon aan het stijgen hoor.quote:
Goede chem ook voor Eto'oquote:Op zondag 23 september 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
Hey ik weet waat:
Benzema--Eto'o
----------Kaka
Ronaldo------Hulk
Ook ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |