Domme big, de stationshal is al in gebruik. Er moeten nog een paar trappen afgebouwd worden en dan is het wel een eind klaar.quote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja het zou in 2013 af moeten zijn, ik zie het niet gebeuren.
Behalve als je in Palenstein woont, dan heb je alsnog buren die wel zo heten.quote:Op zondag 23 september 2012 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
True, maar in vergelijking met Den Haag vind ik het wel lekker dat mijn buren geen Mbutu, Mohammed en Fatma heten.
Oh?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:46 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ey G ik weet waar je huis woont.
wat is dit voor een kick? Oud topic. Haan heeft een BAN dus zal niet kunnen antwoordenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef mapima het volgende:
Haantje ik wacht nu op de tram naar zoetje javalaan lijn 3 en ga zo shoppen welke winkels zijn wel tof?
Dus, rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Zoetermeer, Rijswijk zijn bagger, komt ie met almerequote:Op woensdag 14 november 2012 08:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jeuzes zeg, ik klaag regelmatig dat ik voor een aantal voorzieningen en goede tabakszaken vijftien kilometer moet reizen, maar als ik dat vergelijk met steden als Zoetermeer (of dorpen dan, wat het ook zijn mag) dan ben ik blij dat ik niet in die straf van god hoef te wonen.
Ik meen het oprecht en eerlijk; Wie wil in godsnaam zijn kinderen daar laten opgroeien? Serieus en heus, dan zoek je toch gewoon ergens anders een betaalbare woning die dan evt. wat kleiner is, zolang je daar maar niet hoeft te wonen?
Ik zit zo eens een ritje door de stad te maken met google earth, dat is echt drie keer niks, hé?
Die paar keer dat ik in de binnenstad van A'dam, Utrecht en Rotterdam liep vond ik dat al een smerige pauperbende, maar dat zijn paradijzen met op zijn minst een eigen identiteit vergeleken met die gore bende bij Zoetermeer en Rijswijk e.d.
Almere is echt héérlijk vergeleken met die troep daar bij Rotterdam en Den Haag in de buurt, allejeuzes zeg.
Vergeleken met, hé. Almere zelf is troep, maar heeft een paar acceptabele wijken waar het prima vertoeven is.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus, rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Zoetermeer, Rijswijk zijn bagger, komt ie met almere![]()
Ai wat een neukerige kick weer. Op zich wel zielig dat je zoveel aandacht nodig hebt. Wie weet gaat het beter als je je school hebt afgemaakt.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef mapima het volgende:
Haantje ik wacht nu op de tram naar zoetje javalaan lijn 3 en ga zo shoppen welke winkels zijn wel tof?
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef mapima het volgende:
Moet je nu nogsteeds binnensmonds kotsen?quote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef mrazura het volgende:
[..]
Dat is al helemaal pauper altijd als ik rond cs loop daar moet ik binnesmonds een beetje kotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |