Ook over wanneer je zit te poepen?quote:Op zondag 23 september 2012 19:19 schreef Antaris het volgende:
[..]
Er wonen meerdere mensen in dit huis (appartementen).
Iemand speelt informatie door, op alles wat ik doe.
E-mail, Youtube Facebook en ga zo maar door.
Zoals ik al zei heb ik laatst mijn emailadres veranderd.
Dus niemand zou mijn emailadres kunnen weten. Maar toch blijft het doorgaan.
Ja man, en die mensen kunnen alles lezen wat jij op FOK! post!quote:Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef Antaris het volgende:
Er zitten mensen online mee te kijken.
Wat kan je hier tegen doen?
Ik word er namelijk schijtziek van.
Gebruik je een makkelijk te raden wachtwoord?quote:Op maandag 24 september 2012 08:18 schreef ViPeRII het volgende:
Heb je je windows shares open staan?
Heb je een wachtwoord op je windows account staan?
Heb je teamviewer op je pc staan?
Heb je een firewall op je pc staan?
Heb je recent al je wachtwoorden al eens veranderd?
Staat er in je start menu of onder je configuratiescherm -> programma's applicaties die je niet kent?
Coldreadenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:21 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Gebruik je een makkelijk te raden wachtwoord?
Had je je wachtwoord(en) ergens opgeschreven?
Is het niet gewoon informatie die ook NIET via het internet gehoord had kunnen worden?
Zijn je vrienden/huisgenoten je niet aan het coldreaden waar jij met beide benen intrapt?
Heb je een apple?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:38 schreef Lamabal het volgende:
Jongens help. ik word gehacked en mijn pc heeft een witte behuizing. Help mij aub.
Zo open jij een topic, geef dan gewoon godnondeju details. Niet over je privé leven en welk banga meisje je gepakt hebt maar over hoe je denk dat ze je hacken.
Verder kun je kijken naar je services welke draaien die je niet kent.
Nee er staan wel allemaal letters op maar weet niet welk merk. Waar zie ik dat? Hij is wit man.quote:
Kunnen ook nog steeds de Stasi zijn, ondanks het derde rijk is verslagen opereren zij nog steeds in lagen van de maatschappij waar niet veel aandacht aan wordt geschonken. Op de manier kunnen zij makkelijker bewegen.quote:Op maandag 26 november 2012 06:54 schreef eleusis het volgende:
Happy to help, zijn het camera's van de Amerikanen of Russen denk je?
v/d Nederlandse kut politie.quote:Op maandag 26 november 2012 06:54 schreef eleusis het volgende:
Happy to help, zijn het camera's van de Amerikanen of Russen denk je?
wtfquote:Op maandag 26 november 2012 06:40 schreef Antaris het volgende:
Ik heb het al door. Mijn computer is niet gehackt maar er zijn verborgen camera's in mijn appartement geplaatst. Het duurde even maar 1 heb ik gevonden. Nu de rest nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |