Hij kan er niets aan doen idd.quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vast. Maar hij werd gelijk toegesproken door Feyenoorders hierAlsof hij er wat aan kan doen dat hij niet groot is.
Oh, heeft Achilles Spakenburg eruitgemieterd?quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Mandéra het volgende:
Deze week ook nog de bekertopper Achilles 29 - PSV.
hij is blijquote:
Als je zo klein bent moet je dat somehow compenseren (sprongkracht) en anders moet je met zo'n lengte gewoon accepteren dat je geen profkeeper kunt worden. Als je het niet compenseert en iedereen ziet dat een keeper van gemiddelde lengte deze had tegengehouden dan is dat gewoon een fout of het mag je in ieder geval kwalijk genomen worden. Niet dat hij er iets aan kan doen dat hij klein is, maar wel dat hij dat niet compenseert en misschien ook wel überhaupt dat hij als tweede keeper bij Feyenoord zit (hoewel dat niet zijn fout is natuurlijk) als hij vaker van dit soort ballen niet heeft.quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij kan er niets aan doen idd.
Dat moet ik ze nageven. Samen met Ajax de beste supporters bij uitwedstrijdenquote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wel enternainment in het uitvak
*ahum kuch*quote:Op zondag 23 september 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet ik ze nageven. Samen met Ajax de beste supporters bij uitwedstrijden
Ook enige 2 clubs die altijd een vol uitvak hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Viel vandaag redelijk tegen vond ik eerlijk gezegd, ik heb ze voorgaande seizoenen harder en vooral ook meer horen zingen tegen ons. Het slaan en schoppen tegen de plastic wand maakte veel goed though.quote:Op zondag 23 september 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt gewoon hoor. Meest walgelijke speler van de Eredivisiequote:
Ga nou maar niet de discussie aan. Die PSV'ers hier verdedigen die barbie sowiesoquote:Op zondag 23 september 2012 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt gewoon hoor. Meest walgelijke speler van de Eredivisie
Hij gedraagt zich dit seizoen uitstekend anders.quote:Op zondag 23 september 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga nou maar niet de discussie aan. Die PSV'ers hier verdedigen die barbie sowieso
Ja na 5 seconden wedstrijd Clasie torpederen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich dit seizoen uitstekend anders.
quote:Op zondag 23 september 2012 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich dit seizoen uitstekend anders.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 23 september 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
Koeman doet huilie.. straks weer bij studio voetbal alles uitvergroten terwijl die aanslag van Bony van vorige week niet getoond wordt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |