Ja, je had niet moeten vragen of ie beviel. Gewoon opsturen, de tracktrace code doorsturen en that's it.quote:Op zondag 23 september 2012 17:59 schreef iPHENOMENAL het volgende:
Heb ik iets fout gedaan? Wat kan ik doen?
Dit dus, kan helemaal niet.quote:Op zondag 23 september 2012 18:33 schreef Wokkel het volgende:
Dus je stuurt vrijdag het toestel op en op zaterdag weet de koper je al te melden dat het toestel waterschade heeft?
Stuurt ie 'm op en heeft ie zn zinquote:Op zondag 23 september 2012 19:06 schreef trigt013 het volgende:
Gewoon zeggen dat hij hem terug mag sturen en na analyse zal jij eventueel overgaan tot terugbetaling. Hij zal echt die blackberry niet onderdompelen en opsturen.
Dat soort lui willen een werkende blackberry en hun geld terug.quote:Op zondag 23 september 2012 19:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Stuurt ie 'm op en heeft ie zn zin
Lekker laten barsten dat soort lui.
Helaas, ja - ze zitten er tussen. Ik verkoop behoorlijk wat op MP, maar in al mijn advertenties staat tegenwoordig "alleen ophalen!".quote:Op zondag 23 september 2012 19:06 schreef Sessy het volgende:
Volgens mij zitten er op marktplaats met name sneue types tegenwoordig. Ik stuur dus ook echt niks meer op. Dat gezeik voor die paar euro's elke keer...
Dit.quote:Op zondag 23 september 2012 19:06 schreef Sessy het volgende:
Volgens mij zitten er op marktplaats met name sneue types tegenwoordig. Ik stuur dus ook echt niks meer op. Dat gezeik voor die paar euro's elke keer...
Dat kan.quote:Op zondag 23 september 2012 19:11 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Dat soort lui willen een werkende blackberry en hun geld terug.
Klopt als 'n bus, dat lost het probleem op een werkelijk magische wijze op. Tenzij je het "gratis ophalen" zet, want dan heb je hetzelfde gezeik, in 't kwadraat. Net of bepaalde groepen bevolking de hele dag marktplaats zitten af te struinen op zoek naar iets waar ze hun slaatje uit kunnen slaan of zo.quote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Helaas, ja - ze zitten er tussen. Ik verkoop behoorlijk wat op MP, maar in al mijn advertenties staat tegenwoordig "alleen ophalen!".
De politie zal de aangifte niet opnemen. Dit is een civiel geschil... Jij hebt geleverd wat je verkocht hebt.quote:Op zondag 23 september 2012 19:27 schreef iPHENOMENAL het volgende:
Heb net de track & trace code even ingevuld op www.tracktrace.nl, en het klopt wel dat zaterdag de 22e het pakketje om 14:07 bezorgd is. Hij heeft wel in een van zijn mailtjes gezegd dat hij het hier niet bij zal laten, ik ben benieuwd. Maar stel, deze meneer doet aangifte bij de politie met zijn verhaal, is het dan zijn woord tegen het mijne of ben ik strafbaar?
Trouwens, dat kan ik wel! Ik heb nog met die man lopen mailen via mijn BlackBerry, en onderaan elke mail stond zo'n zin: 'Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry® toestel'.quote:Op zondag 23 september 2012 19:31 schreef iPHENOMENAL het volgende:
Hmm, ik heb het toestel iedere dag tot vrijdag dat ik hem op de post deed, gebruikt zonder problemen. Maar foto's en/of beelden, heb ik niet. Ik kan dus niet bewijzen dat hij het helemaal goed deed voordat ik hem verstuurde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |