Heb ons al vergevenquote:Op zondag 23 september 2012 17:11 schreef Prego het volgende:
'de gemiddelde Fokker'
Sorry, wat? Wie? Hoe?
TS generaliseert als een racist
Eerst zeg je dat ze niks uitvoeren en nu stelen "die kutpolen" onze banen natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 16:58 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, nouja, je wil niet weten wat ik over die mensen te zeggen heb.
Dan kan ik wel een ban verwachten
Ik woon overigens niet zo ver weg van Haren en heb alles dus wel mee gekregen en gehoord. Meer dan dat er op TV te zien was.
Die laag opgeleide Polen die hier allemaal zijn, zijn er om de Eemshaven te verbouwen.
De RWE-centrale, NUON centrale, etc. Het ergste is dus dat die kutpolen hier ook nog een paar jaar blijven.
Na het werk vreten ze niks uit. Ze vallen alleen maar mensen lastig. Leer logisch lezen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat ze niks uitvoeren en nu stelen "die kutpolen" onze banen natuurlijk.
Discriminatie, queer!quote:Op zondag 23 september 2012 16:32 schreef bas-beest het volgende:
Alsof alleen autochtonen racistisch zijn...
TS, je bent een retard.quote:Op zondag 23 september 2012 16:38 schreef quer het volgende:
[..]
Dat snap ik wel dat het irritant word gevonden dat een buitenlander de Nederlandse taal niet beheerst maar als dat wel het geval is? is het dan nog steeds een "kut buitenlander"
quote:Op maandag 24 september 2012 01:23 schreef KeimpeHart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2012 16:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Alleen omdat jij en je 12 inteeltneefjes geen humor hebben
wat is er hard aanquote:
kquote:
| Forum Opties | |
|---|---|