SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100km met vervolgens tien rondjes van 16,5km
Ja zoveel jaar staat de ploegentijdrit weer op het programma. 50 ploegen doen mee met de heren. In tegenstelling tot de wegwedstrijd zal de ploegentijdrit worden verreden door de sponsorploegen.
De website http://www.limburg2012.nl
Tot slot natuurlijk nog een stukje WKgeschiedenis.
Aangezien de komende twee weken nu veel nieuws naar buiten zal komen over de selecties etc hier vast het topic![]()
Best wel ja.quote:Op zondag 23 september 2012 16:19 schreef Pedroso het volgende:
Boonen nog geen trap te veel gegeven. Geef 'm een goede kans.
Humberto is vaste gast in elke OP.quote:Op zondag 23 september 2012 16:21 schreef Bastiefcg het volgende:
wat doet humberto tan eigenlijk in de op..
nou, soms duikt hij ineens op en dan raak je hem niet meer kwijtquote:Op zondag 23 september 2012 16:21 schreef Bastiefcg het volgende:
wat doet humberto tan eigenlijk in de op..
Mollema zag er nog best goed uit netquote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Van de Nederlanders alleen Slagter en Boom en in mindere mate Gesink nog relatief fris.
Terpstra en Mollema al teveel gegeven.
Mollema lijkt nog beter te zijn dan Boom, ondanks dat hij achter de valpartij zat.quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Van de Nederlanders alleen Slagter en Boom en in mindere mate Gesink nog relatief fris.
Denk dat Mollema echt nog wat over heeft. Die lijkt echt goed te zijn. En Terpstra lijkt me ook wel wat te kunnen nog. Hoeveel is nog de vraag, maar echt zo lang heeft hij ook niet moeten achtervolgen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig zie jij dat allemaal vanachter je teeveetje. Vertel meteen even wie wint, kan ik voetbal gaan kijken.quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef Pedroso het volgende:
Je zou ook Van Avermaet nog kunnen hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 16:23 schreef Pedroso het volgende:
De Belgen ook nog met veel sterke mannen voorop. Boonen, Gilbert, Roelands, Meersman, Leukemans. Je kunt er slechter sitten als land.
Zometeen niet meer.quote:Op zondag 23 september 2012 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mollema zag er nog best goed uit net
Ik denk dat die wel eens net zo sterk als Gilbert kan zijnquote:Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je zou ook Van Avermaet nog kunnen hebben.
Yep, was ik vergeten. Niet de minste.quote:Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je zou ook Van Avermaet nog kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |