Zo hé, waarom heeft niemand zoals tompsv18 dat eerder gepost?quote:Op zondag 23 september 2012 16:03 schreef ZaZoe het volgende:
Waterman en Ritzmaier in de basis bij PSV
NAC is altijd de enige club geweest waar AZ elk jaar moeite mee had.quote:Op zondag 23 september 2012 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax heeft ook gefaald, van NAC moet je gewoon winnen als je een beetje bovenin mee wil spelen.
PSV verliest er ook jaarlijks. Kut cluppie is datquote:Op zondag 23 september 2012 16:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
NAC is altijd de enige club geweest waar AZ elk jaar moeite mee had.
in 08/09 verloren ze hun eerste wedstrijd van het seizoen thuis tegen NAC, maar ze werden wel kampioen.
Inderdaad, altijd moeite tegen die club.quote:Op zondag 23 september 2012 16:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
NAC is altijd de enige club geweest waar AZ elk jaar moeite mee had.
in 08/09 verloren ze hun eerste wedstrijd van het seizoen thuis tegen NAC, maar ze werden wel kampioen.
Volgens Derksen wil het team hem niet meer in het doel. Niet dat ik me voor kan stellen dat ze Waterman beter vinden, maar okquote:Op zondag 23 september 2012 16:03 schreef avaz het volgende:
[..]
Ik heb van PSV weinig gezien dit seizoen, maar Tyton heeft toch niet als een gek lopen blunderen of wel? Snap echt niet dat Waterman de voorkeur boven hem krijgt
meer club dan die neppe psv shitquote:Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV verliest er ook jaarlijks. Kut cluppie is dat
Nee, dat was het jaar ervoorquote:Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef j0rdiiii het volgende:
verloor ajax vorig seizoen niet van ADO?
dan zijn al deze punten mooi meegenomen
mad?quote:Op zondag 23 september 2012 16:05 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
meer club dan die neppe psv shit
nee seizoen ervoor -_-quote:Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh oke dan. Als jij het zegt.quote:Op zondag 23 september 2012 16:05 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
meer club dan die neppe psv shit
vorig jaar 0-2 gewonnen toch.quote:Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef j0rdiiii het volgende:
jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |