SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
quote:Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie post er nu even dat plaatje van die Weston die voor 6.9k werd verkocht?
Ik gaf hem wel 2 minuten.quote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eerst zeggen pak hem maar en hem vervolgens zelf jatten
Om dat daggeren of?quote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toen ik dat voor het eerst zag bij S&S ging ik helemaal stuk
Spuiten en Slikkenquote:Op zondag 23 september 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Om dat daggeren of?
Wat is S&S trouwens
tuurlijk, altijdquote:Op zondag 23 september 2012 15:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
jij ook zit ook F1 te kijken, ik ook
Aha, is wel grappig soms ja, die Filemon zat toen aan de pillen geloof ikquote:
precies, zo is mijn schema ookquote:Op zondag 23 september 2012 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tuurlijk, altijdHeerlijk op de zondagmiddag voetbal en Formule 1
ja dat is wel vervelend, als Vettel wint vind ik het niet zo erg, zo lang die kwal van een Alonso maar zo min mogelijk punten paktquote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
precies, zo is mijn schema ook
jammer van Hamilton en Der Michael
Klote Vettel moet weer winnen, weer dat vingertje, brrrrr
Daar heb je ook een puntquote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat is wel vervelend, als Vettel wint vind ik het niet zo erg, zo lang die kwal van een Alonso maar zo min mogelijk punten pakt
Je opent een bronzen pack, en gooit alles op de trade pile. Waardeloze items voor 150c BIN, doormiddel van cheatengine. Velen zijn er miljonair mee geworden, dus ja, dat werkt redelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Wat is die bronze pack methode? Werkt dat een beetje?
Ja je koopt een pack van 400c. Je krijgt dan contracten en spelers etc. die zet je erop voor 150c (dmv Cheatengine) en zo maak je alleen maar winst per pakje.quote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Bronze packs van 400c kopen en de inhoud doorverkopen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:
wat die ouwe en de chinees zeggen. Als je wil kan ik je wel een tutorial sturen via PMquote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Verkoopt dat een beetje?quote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bronze packs van 400c kopen en de inhoud doorverkopen.
Zo'n 30k in nog geen 24 uur mee verdiend tot nu toe
Graag. Ik snap dat gedeelte van cheat engine niet.quote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat die ouwe en de chinees zeggen. Als je wil kan ik je wel een tutorial sturen via PM
Lees de laatste zin nog eensquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Rijst het volgende:
Ik schrok me de tering net. Vloog een vogel tegen mn ruit aan
Je blijft lachen hierquote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Lees de laatste zin nog eens
Kun je die ook naar mij sturen dank u hier is een cupcakequote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat die ouwe en de chinees zeggen. Als je wil kan ik je wel een tutorial sturen via PM
Donequote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Graag. Ik snap dat gedeelte van cheat engine niet.
Daar werd ik wakker van vanochtendquote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Rijst het volgende:
Ik schrok me de tering net. Vloog een vogel tegen mn ruit aan
Tijd om beste vrienden mee te worden dan. Je liep met Quel weg, met die angel nog wat en hier heb je nog een kans voor je kleine vriendquote:Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben we een nieuwe Quel ofzo?
Zie net dat die Secret een vrouw is
Waar is Quel eigenlijk?quote:Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben we een nieuwe Quel ofzo?
Zie net dat die Secret een vrouw is
Ik heb bijna een half miljoen coinsquote:Op zondag 23 september 2012 16:02 schreef Thorb het volgende:
Mensen horen het woord coins, eens kijken hoeveel mensen er nu weer komen
Probeer je nou kinderen te lokken?quote:Op zondag 23 september 2012 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb bijna een half miljoen coins
Heb ik geen contact meer mee manquote:
Ouwe Tampererquote:Op zondag 23 september 2012 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb bijna een half miljoen coins
Oh is het uit?quote:Op zondag 23 september 2012 16:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik geen contact meer mee man
Ze is toen toch naar jullie club gegaanquote:
Vastquote:Op zondag 23 september 2012 16:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie wil 100K hebben zet er maar een kaartjen op Puush mij maar even dan koop ik hem
Nee, dit was een ander.quote:Op zondag 23 september 2012 16:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh je had hem voor 150 sp erop gezet toch?
Coins? Waar? Hoe?quote:Op zondag 23 september 2012 16:02 schreef Thorb het volgende:
Mensen horen het woord coins, eens kijken hoeveel mensen er nu weer komen
maakt mij niet uit hoor, ik help graagquote:Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Dan moet je het niet aan iedereen vertellen he!
Inderdaad...quote:Op zondag 23 september 2012 16:11 schreef Tim86 het volgende:
Als ik een Ajax vd Wiel zou hebben zou ik hem gewoon een half jaar of langer in mijn club stallen eigenlijk..die wordt alleen maar meer waard
Mag ik het ook weten?quote:Op zondag 23 september 2012 16:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maakt mij niet uit hoor, ik help graag
Kan je anders even je plaatjes verzamelen totdat je er 5 hebt en dan in 1 keer postenquote:Op zondag 23 september 2012 16:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Wut op deze kit staat gewoon 'Fifa 13'
Afgelopen jaar was er ook een FIFA 12 kitquote:Op zondag 23 september 2012 16:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Op het uitshirt van Leyton Orient ookquote:Op zondag 23 september 2012 16:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Is er ook niet voor Xbox, door foutje alleen op ps3!quote:Op zondag 23 september 2012 16:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad...
Maar ik heb hem niet zien langskomen op xbox.
Nee want dan mis ik weer allemaal posts enzo.quote:Op zondag 23 september 2012 16:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je anders even je plaatjes verzamelen totdat je er 5 hebt en dan in 1 keer posten
haha, ja, inderdaadquote:Op zondag 23 september 2012 16:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Extra inkomsten.quote:Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Onderste is Home kit, bovenste away.
Toch vreemd dat die sponsor niet op de Away kit staat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer Klaas, zo gaan die dingen soms. Gelukkig is het maar een spelletje.quote:Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon, standaard, goed voetballen, voorkomen, daarna radeloos rondlopen en verliezen.
quote:Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon, standaard, goed voetballen, voorkomen, daarna radeloos rondlopen en verliezen.
Hadden ze vorig jaar ook al. Zal financieel voordeliger zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Onderste is Home kit, bovenste away.
Toch vreemd dat die sponsor niet op de Away kit staat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, hij is 1.75quote:
hap hapquote:Op zondag 23 september 2012 16:16 schreef vandermar het volgende:
Heerenveen ook echt met 5 verdedigers, wat een vreselijk triest team lol
Bazigquote:Op zondag 23 september 2012 16:19 schreef Greenpeas het volgende:
Ik ga voor de lol een team maken met alleen maar geblondeerde Afrikanen, schijt aan chemistry
Gebroken teenquote:
Precies, als mezelf boos maken zou helpen zou ik het doen. Vorig jaar geloof ik was het de allerlaatste minuut, dat vind ik dan nog net iets vervelenderquote:Op zondag 23 september 2012 16:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jammer Klaas, zo gaan die dingen soms. Gelukkig is het maar een spelletje.
ik word alleen boos als die dikke troll weer langs komt. Daar kan ik me dan wel weer aan irriteren.quote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies, als mezelf boos maken zou helpen zou ik het doen. Vorig jaar geloof ik was het de allerlaatste minuut, dat vind ik dan nog net iets vervelender(was volgens mij Koenders, ex- AZ, en nu Luijkx, ook ex-AZ)
Met Ritzmaier Derijck Marcelo en Hutchinson achterin, tjaquote:
Je moet blij zijn als hij überhaupt 3 schoten op doel krijgt.quote:
Je hebt nog niet eens met hem gespeeld. Bovendien is hij gewoon 76 rated.quote:Op zondag 23 september 2012 16:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
El Shaarawy heeft net gescoord.
IF El Shaarawy zou echt sick zijn.
Weet ik.quote:Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens met hem gespeeld. Bovendien is hij gewoon 76 rated.
oke bedankt xd xdquote:Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand nog hoe die braziliaanse cam van vorig jaar van Daegu FC heet?
hahaquote:Op zondag 23 september 2012 16:28 schreef dion_v_k het volgende:
Haha!
Linksback Ashe binnen voor 700c BIN, wat heb je er toch dwazen bij afentoe
Ik wil Taylor die RM van Shrewsbury in mijn 400cquote:Op zondag 23 september 2012 16:32 schreef Maver24 het volgende:
Wright LM van Shewburry in een 400 coins pakje, das weer 1k erbij
quote:Op zondag 23 september 2012 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand nog hoe die braziliaanse cam van vorig jaar van Daegu FC heet?
1 van deze:quote:Op zondag 23 september 2012 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die zijn van dit jaar, ook al geprobeerd te zoeken in UDBvolgens mij heette ie Leandro ofzo
Ziet er echt saai uit zo jaquote:
quote:
Ik ben net even begonnen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat nou wel en niet verkoopt voor 150c, ben cheat engine virgin
Is al vaak gezegd, maar kan het ff niet vinden.
Heb net 6 nonshiny bronze contract erop voor 150bin. Hopelijk sellen zequote:Op zondag 23 september 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat nou wel en niet verkoopt voor 150c, ben cheat engine virgin
Is al vaak gezegd, maar kan het ff niet vinden.
Thanks (en Snorrenbaard ook)!quote:Op zondag 23 september 2012 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ben net even begonnen.
Ballen 300-500
Stadions 300-500
Shiny managers 150
Shiny contract 150
Fitness 150
Healing 150
Moraal 150
Team moraal ging net voor 200, had misschien meer kunnen zijn.
Squad fitness en heal all nog niet gehad.
Non-shiny contracten werken niet.
quote:Op zondag 23 september 2012 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks (en Snorrenbaard ook)!
Team morale gaat voor 350 overigens, heb ik net ff mee zitten traden nadat er vannacht een hele batch voor 150c kon worden opgepikt. Fitness en team morale ook makkelijk voor 200c
nou geweldigquote:Op zondag 23 september 2012 16:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als ik genoeg geld heb dit team maken misschien.
[ afbeelding ]
Ja héquote:
Hmm fitness ging net niet weg voor 200. Alle spelers natuurlijk gewoon 150 trouwensquote:Op zondag 23 september 2012 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks (en Snorrenbaard ook)!
Team morale gaat voor 350 overigens, heb ik net ff mee zitten traden nadat er vannacht een hele batch voor 150c kon worden opgepikt. Fitness en team morale ook makkelijk voor 200c
Fut speelt een heeeel stuk snellerquote:Op zondag 23 september 2012 16:52 schreef StijnDa het volgende:
Hoe speelt Fifa '13? Anders dan de demo nog?
Cabaye en Koscielny eruit voor Diaby en Kaboul imo.quote:Op zondag 23 september 2012 16:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als ik genoeg geld heb dit team maken misschien.
[ afbeelding ]
Nog hetzelfde dusquote:Op zondag 23 september 2012 16:53 schreef Confetti het volgende:
H2H is echt stukken fijner dan Ultimate Team. Het is iets sneller dan vorig jaar.
Ultimate Team daarentegen..![]()
Pace hoering terug, lob-passing terug, 1-2 abuse terug. Bah.
Player morale moest die laatste zijnquote:
PSV tot nu toe wat meer aanvallender.quote:Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef Luukiee09 het volgende:
Wie is sterker begonnen? PSV of Feyenoord, schakel pas net in
Licht overgewicht van Feyenoord, jammergenoeg..quote:Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef Luukiee09 het volgende:
Vandermar factor?quote:Op zondag 23 september 2012 16:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Licht overgewicht van Feyenoord, jammergenoeg..
quote:Op zondag 23 september 2012 16:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
PSV tot nu toe wat meer aanvallender.
quote:Op zondag 23 september 2012 16:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
hoeveel wegen ze dan? 100kg ofzo? Net als vandermar.quote:Op zondag 23 september 2012 16:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
VDM mocht willen dat hij 100 weegt.quote:Op zondag 23 september 2012 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel wegen ze dan? 100kg ofzo? Net als vandermar.
Gelijk op, alleen PSV houd de bal langer in bezit. Feyenoord snel balverliesquote:Op zondag 23 september 2012 16:54 schreef Luukiee09 het volgende:
Als je halverwege de helft vd tegenstander bent en dan een lobbed through ball geeft stappen al die verdedigers in als debielen..iedereen is dat al als een gek aan het abusenquote:Op zondag 23 september 2012 16:53 schreef Confetti het volgende:
H2H is echt stukken fijner dan Ultimate Team. Het is iets sneller dan vorig jaar.
Ultimate Team daarentegen..![]()
Pace hoering terug, lob-passing terug, 1-2 abuse terug. Bah.
Non shiny spelers?quote:Op zondag 23 september 2012 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm fitness ging net niet weg voor 200. Alle spelers natuurlijk gewoon 150 trouwens
Ja, en die steekpassen zijn ook messcherp. Met matige spelers geef je zo een perfecte steekball over 30-40 meter.quote:Op zondag 23 september 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je halverwege de helft vd tegenstander bent en dan een lobbed through ball geeft stappen al die verdedigers in als debielen..iedereen is dat al als een gek aan het abusen
Ohjeee...quote:Op zondag 23 september 2012 16:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Veel erger dan vorig jaar.Doet me denken aan de tijden van FUT 11.
Ja, al liep dat in FUT 12 aan het eind een stuk beter. Nu zal het nog wat op gang moeten komen, als ze niet verkopen gewoon in je club bewaren en later verkopen (gewoon of met toernooien wat nog beter is).quote:
Is de aanname slechter door de nieuwe first touch?quote:Op zondag 23 september 2012 16:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, en die steekpassen zijn ook messcherp. Met matige spelers geef je zo een perfecte steekball over 30-40 meter.
Goedgekeurd.quote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]Ik heb een fobo, oordeel zelf maar. Houd verder je opmerkingen maar voor je.
Orgineel, uit je nieuwe collectie zeker?quote:Op zondag 23 september 2012 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij kan nog niet eens een ezel hosselen.
Dat wel ja, maar omdat het zo snel gaat raak je er wel aan gewend.quote:Op zondag 23 september 2012 16:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is de aanname slechter door de nieuwe first touch?
Wil je hossellessen van GJE?quote:Op zondag 23 september 2012 16:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Goedgekeurd.
[..]
Orgineel, uit je nieuwe collectie zeker?
Sexy. Wat kost me dat?quote:Op zondag 23 september 2012 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil je hossellessen van GJE?
10k per kwartierquote:
ZELF VERDIEND!1!quote:
Dan speelt ie niet meer bij Daegu want dit zijn gewoon de IRL brazils van hullie.quote:Op zondag 23 september 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee die zijn het niet, ik denk dat ie uit de game is.
zie mijn post daarna.quote:Op zondag 23 september 2012 17:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dan speelt ie niet meer bij Daegu want dit zijn gewoon de IRL brazils van hullie.
Flikker op.quote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand? Heb het geld snel nodig, je krijgt 1.5k terug van je aankoopbedrag!
quote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Flikker een eind op met je tyfusplaatjes.quote:
Ga je nou nog eens opdonderen daarmee?quote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
26k is ruim de goedkoopstequote:Op zondag 23 september 2012 17:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ga je nou nog eens opdonderen daarmee?
Als na 4x niemand die speler wil dan ga je niet nog 10x terugkomen verdomme.
Hij kon zo meedoen in Thriller.quote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
mongoolquote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
rot toch op mongoolquote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
Flikker een eind op met je tyfusplaatjes.
quote:Op zondag 23 september 2012 17:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ga je nou nog eens opdonderen daarmee?
Als na 4x niemand die speler wil dan ga je niet nog 10x terugkomen verdomme.
quote:
Dit moet toch aardig duidelijk zijn.quote:
Ashe 4-3-3 staat er ook op voor 3,4k BIN, is best goedkoop, hij verkoopt in mindere formaties vlot voor 4k.quote:Op zondag 23 september 2012 17:15 schreef Snorrenbaard het volgende:
Fucito voor 4,3 BIN, 102c te weinig
Ik heb hem een geweldige steekpass zien geven in de wedstrijd tegen Heracles, maar voor de rest weet ik het niet echt.quote:Op zondag 23 september 2012 17:17 schreef StijnDa het volgende:
Mathijsen geblesseerd het veld af, Kongolo erin bij Feyenoord...
Kan die Kongolo een beetje voetballen?
Schijnt een groot talent te zijn, maar dat heb ik vaker gehoord. Ben benieuwdquote:Op zondag 23 september 2012 17:17 schreef StijnDa het volgende:
Mathijsen geblesseerd het veld af, Kongolo erin bij Feyenoord...
Kan die Kongolo een beetje voetballen?
Playstation? Ik had hem binnen een uurtje binnen ongeveerquote:Op zondag 23 september 2012 17:17 schreef Ferdii het volgende:
Duurde FIFA 13 downloaden bij jullie ook zo lang?
Nu uurtje of 7 bezig en zit op 61%
quote:Op zondag 23 september 2012 17:17 schreef Ferdii het volgende:
Dankje, ik denk dat ik hem even bewaar zodat de prijzen wat hoger worden.quote:Op zondag 23 september 2012 17:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ashe 4-3-3 staat er ook op voor 3,4k BIN, is best goedkoop, hij verkoopt in mindere formaties vlot voor 4k.
Ik in een 3,5 uur op 85%. Niet zo erg als bij jou gelukkig. We hebben wel lang voorpretquote:Op zondag 23 september 2012 17:17 schreef Ferdii het volgende:
Ps3 ja, gaat echt als dikke stront door een trechterquote:Op zondag 23 september 2012 17:18 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Playstation? Ik had hem binnen een uurtje binnen ongeveer
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zoek een Ozil, iemand in de verkoop?
PS3 zekerquote:Op zondag 23 september 2012 17:17 schreef Ferdii het volgende:
Oké, heb je hem gekocht?quote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Dankje, ik denk dat ik hem even bewaar zodat de prijzen wat hoger worden.
quote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En dan hapt 'ie ook nog.quote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ook, alleen wil eerst een goede Eredivise rechtsbackquote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
chill.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef Reemi het volgende:
Net tegen het TOTW gespeeld, nu speel ik een offline toernooi en zie ik dit:
[ afbeelding ]
Buy It Now.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef kilozout het volgende:
Waar staat BIN nu voor? Wat is daar de afkorting van?
Weet natuurlijk wel dat je met de BIN prijs de speler in 1 keer koopt.
Buy It Nowquote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef kilozout het volgende:
Waar staat BIN nu voor? Wat is daar de afkorting van?
Weet natuurlijk wel dat je met de BIN prijs de speler in 1 keer koopt.
Als je ze niet echt in het team hebt is dat het best ja. Ik weet niet of je CE al snapt? Dan kan je ze beter proberen te verkopen voor 150 bin op het moment dat ze nog 1 contract hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik heb nu de eerste spelers out of contract, alleen zijn dat hele slechte bronze. Zal ik deze gewoon weg doen? Want heb zat vervangers voor die kneuzen.
Zelfde bug als vorig jaar?quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef Reemi het volgende:
Net tegen het TOTW gespeeld, nu speel ik een offline toernooi en zie ik dit:
[ afbeelding ]
Ja ofnietquote:Op zondag 23 september 2012 17:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Gaan jullie eens heel snel silver packs kopen
Voor de rest is Jenkinson zwaar kut dus mag het wel eens! (van een Gunner)quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
Jammer van Poldi net, weak foot he. Wel goede actie van Jenkinson
quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Rickk_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nog een FUT noob qua prijzen etc. Ga vanaf deze FIFA flink meedoen.
Maar wat zijn dit soort spelers nou waard? Tioté is 442 trouwens en Gomis 4231.
Moet je even kijken op de markt hoeveel de spelers op dit moment waard zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Rickk_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds oordelen op de wedstrijd tegen Man U van vorig jaarquote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Voor de rest is Jenkinson zwaar kut dus mag het wel eens! (van een Gunner)
Dacht dat Tiote rond de 4k zat op ps3?quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Rickk_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ook dit seizoen echt redelijk slechte matchen hoorquote:Op zondag 23 september 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog steeds oordelen op de wedstrijd tegen Man U van vorig jaar
Speelt gewoon degelijk dit jaar.
Wat probeer je te schetsen?quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RICKquote:Op zondag 23 september 2012 17:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat probeer je te schetsen?
Doe normaal.quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke dan? Zitten wel wat foutjes in maar zwaar kut is zwaar onterecht.quote:Op zondag 23 september 2012 17:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ook dit seizoen echt redelijk slechte matchen hoor
gwn een bug denk ikquote:Op zondag 23 september 2012 17:28 schreef bombmannl het volgende:
Me TP is niet vol (28/30), maar toch krijg ik als ik een speler naar TP doe dat het vol is. Komt dit doordat ik CE?
Hij had best mooie situatiesquote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ooijer als analist![]()
Verder is Theo Reitsma ook een '' waard.
Sunderland vond ik em slecht. Giroud vind ik ook bagger.quote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Welke dan? Zitten wel wat foutjes in maar zwaar kut is zwaar onterecht.
Net weer heerlijke actie Cazorla
Watch out, we got a badass over here.quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef stoereboii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MAC KANDJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef zerokil het volgende:
Toefjes, hoe heet die spits van jou in MLS ook al weer.. kan niet op zijn naam komen
Kandjiquote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef zerokil het volgende:
Toefjes, hoe heet die spits van jou in MLS ook al weer.. kan niet op zijn naam komen
Nr. 1 tip hier: niet op Stoereboii reageren.quote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef Rickk_ het volgende:
[..]
Watch out, we got a badass over here.
Ben jij Rick van EAquote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef Rickk_ het volgende:
[..]
Watch out, we got a badass over here.
Het isquote:Op zondag 23 september 2012 17:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nr. 1 tip hier: niet op Stoereboii reageren.
quote:
Heb ik ook manquote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef KrAlex het volgende:
Ik heb problemen met die manager task. Ik heb alle vinkjes op groen, behalve die ene waar je aan een toernooi oid moet meedoen. Ik zit nu in de finale van de gold cup, dus heb daar al 3 wedstrijden gespeeld. Waarom unlocked die niet? Die gold pack zou nu van pas komen.
Hij is geen spits meerquote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef zerokil het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |