quote:Op zondag 23 september 2012 15:07 schreef Monopoly het volgende:
Photoshop eens een koe in een LSD landschap voor mij.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
Photoshop deze man als een ware maffiabaas
quote:Op zondag 23 september 2012 15:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag iets dergelijks maar dan met rechtere hoeken voor mijn wallpaper.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef Paul het volgende:
Je mag wel voor mij een leuken avatar verzinnen liefst wel een gifje
ik vind hem behoorlijk rechte hoeken hebbenquote:Op zondag 23 september 2012 15:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag iets dergelijks maar dan met rechtere hoeken voor mijn wallpaper.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:16 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb hem ook nog even geresized en de helft eraf gehaald
quote:Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef smitjew het volgende:
[..]
ik vind hem behoorlijk rechte hoeken hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:
dit is onz , meer ouwehoerenquote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu wel een serieuze trouwens. Ik heb dit plaatje:
http://www.depthcore.com/chapter/obsolete/4762/
Ik wil die omzetten naar een wallpaper van 1680*1050. Ik wil dat plaatje dan rechts hebben en links een pixel stretch, maar de overgang is niet echt mooi, zie:
[ afbeelding ]
Wie fixt dit?
Het plaatje mag ook wel iets verder naar links (op 2/3de), maar dan moet er rechts ook nog een pixel stretch komen en dat is lastiger om mooi te krijgen.
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef Jellereppe het volgende:
Photoshop een Mocro als de grootste crimineel allertijden.Hij moet er masterlijk uitzien.
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 15:53 schreef smitjew het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
ja toch , je weet zelluf !
Het schijnt dat heel Maastricht zich moet verdedigen, Duitsland en Zuiden van belgie zijn platgegooid met kernbommen, het leger uit het Noorden van Belgie heeft zich in Zeeland en de restanten van Noord Brabant, en Gelderland verschanst.quote:Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef SuperVeloce het volgende:
photoshop dit: de dijken breken door. Bijna heel Nederland stroomt over. Alle Hollanders proberen te vluchten naar Limburg, maar de Limburgers hebben de grens bewaakt met zandzakken, prikkeldraad, napalm, loopgraven en natuurlijk een leger. en dan komt er een dikke hollanders vs limburgers oorlog.
Ondenkbare situatie. Nederlanders verzuipen liever dan dat ze naar Limburg vluchtenquote:Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef SuperVeloce het volgende:
photoshop dit: de dijken breken door. Bijna heel Nederland stroomt over. Alle Hollanders proberen te vluchten naar Limburg, maar de Limburgers hebben de grens bewaakt met zandzakken, prikkeldraad, napalm, loopgraven en natuurlijk een leger. en dan komt er een dikke hollanders vs limburgers oorlog.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Nu wel een serieuze trouwens. Ik heb dit plaatje:
http://www.depthcore.com/chapter/obsolete/4762/
Ik wil die omzetten naar een wallpaper van 1680*1050. Ik wil dat plaatje dan rechts hebben en links een pixel stretch, maar de overgang is niet echt mooi, zie:
[ afbeelding ]
Wie fixt dit?
Het plaatje mag ook wel iets verder naar links (op 2/3de), maar dan moet er rechts ook nog een pixel stretch komen en dat is lastiger om mooi te krijgen.
grr, ik had verkeerde plaatje. die andere is spoorloos...quote:Op zondag 23 september 2012 17:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Wat is dit waarom dacht je niet hieraan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
Photoshop deze man als een ware maffiabaas
Vind ik iet wat te blurry.quote:
Deze heb ik ingesteld, mooi!quote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef Drakire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je het echt mooi hebben dan maak je even die brush strokes na en daarna even een motion blur erop dan krijg je niet zo'n eentonig stretch effect maar daar heb ik geen zin in teveel werk heb mn wacom niet hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |