SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Jaquote:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 23 september 2012 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kun je rares in mini packs krijgen? Ik heb dat nog nooit gehad.
Ik vraag het me af. Ik vind het toch vreemd dat er voor zowel Gouweleeuw, als Viergever en Van Dijk zo weinig over aan transfernieuws is geweest afgelopen zomer. Terwijl de meeste clubs toch een goede verdediger nog konden gebruiken. PSV zeker.quote:Op zondag 23 september 2012 14:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gaat gewoon straks voor 4-8m weer weg hoor naar een zogenaamde NL 'topclub', die ook al jaren niks meer presteren.
niet!quote:
ja ik had gister een rare duitser.quote:Op zondag 23 september 2012 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kun je rares in mini packs krijgen? Ik heb dat nog nooit gehad.
quote:Op zondag 23 september 2012 14:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jawel, net nog gehad![]()
De kans is wel klein. Had vorig jaar 4 rares in een mini brons pakje.
Vind het vooral irritant omdat het in de demo niet was, en alle comentators op youtube ook zeiden dat het minder zou zijnquote:Op zondag 23 september 2012 14:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Pff, hoor er al meer mensen overklagen..
Gouweleeuw presteert nu ook niet en Van Dijk al helemaal na zijn ziekte.quote:Op zondag 23 september 2012 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Ik vind het toch vreemd dat er voor zowel Gouweleeuw, als Viergever en Van Dijk zo weinig over aan transfernieuws is geweest afgelopen zomer. Terwijl de meeste clubs toch een goede verdediger nog konden gebruiken. PSV zeker.
Ja dus er wordt (en terecht) aan getwijfeld.quote:Op zondag 23 september 2012 14:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Gouweleeuw presteert nu ook niet en Van Dijk al helemaal na zijn ziekte.
Ja maar heb je al een niet-FUT wedstrijd gespeeld?quote:Op zondag 23 september 2012 14:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind het vooral irritant omdat het in de demo niet was, en alle comentators op youtube ook zeiden dat het minder zou zijnmaar bij fut is het gewoon weer net zo erg.
Heb alleen fut gespeeldquote:Op zondag 23 september 2012 14:49 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja maar heb je al een niet-FUT wedstrijd gespeeld?
Dat zou wel veel minder moeten zijn.
Pleonasme.quote:Op zondag 23 september 2012 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik had gister een rare duitser.
Zet hem erop voor 3k open bid dan, zul je het wel zienquote:Op zondag 23 september 2012 14:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kreeg net deze in mijn pack. Laagste bin 4K maar dat lijkt me niet echt reeël.
[ afbeelding ]
quote:
Wut?quote:Op zondag 23 september 2012 14:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Aziesche badge's en kits verkopen heerlijk soms voor 200c zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |