Heb al zo vaak gezegd dat je zo'n inhaalrace niet drie keer op rij flikt. Twee keer is al uitzonderlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig seizoen liet Ajax ook genoeg punten liggen (zelfs twee seizoen geleden ook). En werd Ajax weer kampioen.
En jij probeert constant maar negatieve punten te vinden, niemand kan iets goed doen bij jou.quote:Op maandag 24 september 2012 16:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb al zo vaak gezegd dat je zo'n inhaalrace niet drie keer op rij flikt. Twee keer is al uitzonderlijk.
Daarbij probeer jij zo het huidige voetbal/resultaat te verdedigen. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Laten we hopen dat die drie beter zijn dan Eriksen en Boilesen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt en tegelijkertijd kopen ze met Boccara, Meleg en Andersen 3 potentiële toppers voor de toekomst. Een club als Ajax wordt altijd leeggekocht, het is zaak dat we dat elke keer weer oplossen door nieuwe, goede en jonge spelers.
Wat zijn de positieve punten danquote:Op maandag 24 september 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij probeert constant maar negatieve punten te vinden, niemand kan iets goed doen bij jou.
Beide keren na de winterstop met de Boer toen eindelijk de poppetjes op de juiste plek stonden, hebben ze toch echt wel goed voetbal gespeeld hoor. 14 keer op rij gewonnen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie de stappen nog niet zo erg maar er wordt af en toe tenminste weer leuk gevoetbald, het punt is dat het afgelopen zondag aan inzet en scherpte ontbrak en dat neem ik ze wel kwalijk
Ga lekker fappen op een foto van je lieffie Siggyquote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je trolled, anders ben je echt een klapjosti.
quote:Op maandag 24 september 2012 16:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die drie beter zijn dan Eriksen en Boilesen.
Ja, beide keren met geluk dat PSV en FCT zo faalde. De poppetjes moeten er na een paar wedstrijden al staan. 12;30 wedstrijd is ook al 3 jaar een probleem heh.quote:Op maandag 24 september 2012 16:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beide keren na de winterstop met de Boer toen eindelijk de poppetjes op de juiste plek stonden, hebben ze toch echt wel goed voetbal gespeeld hoor. 14 keer op rij gewonnen.
Er zijn 17 man vertrokken, waaronder de belangrijkste man Vurnon Anita en beste verdediger Jan Vertonghen.
Porto verkoopt ook al jaren steeds zijn beste spelers. Wordt ook steeds weer keurig opgevangen en spelen een rol in Europa. En geen excuses over hogere begroting want een Porto plukt gewoon even een Braziliaan uit de Japanse competitie die ze 3 jaar later voor 40 miljoen verkopen. Dat heeft puur met een goede scouting te maken en niks met geld.quote:Op maandag 24 september 2012 16:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat leegkopen moet juist worden voorkomen. Gewoon hogere prijzen vragen a la Benfica.
Lachte je Vertonghen ook zo uit op zijn 20e of herinner je alleen zijn laatste 2 seizoenen? Geef die jongen de tijd joh, hij is verdomme 20 jaar oud.quote:Op maandag 24 september 2012 16:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die drie beter zijn dan Eriksen en Boilesen.
Ik constateer gewoon wat ik zie.quote:Op maandag 24 september 2012 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij probeert constant maar negatieve punten te vinden, niemand kan iets goed doen bij jou.
De begroting van Porto is niet eens veel hoger, ze kunnen gewoon lekker makkelijk zuid-amerikanen met boten binnenhalen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Porto verkoopt ook al jaren steeds zijn beste spelers. Wordt ook steeds weer keurig opgevangen en spelen een rol in Europa. En geen excuses over hogere begroting want een Porto plukt gewoon even een Braziliaan uit de Japanse competitie die ze 3 jaar later voor 40 miljoen verkopen. Dat heeft puur met een goede scouting te maken en niks met geld.
Ach, Messi speelde in zijn eerste 2 seizoenen ook niet bepaald bijzonder, maar dat vergeet iedereen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lachte je Vertonghen ook zo uit op zijn 20e of herinner je alleen zijn laatste 2 seizoenen? Geef die jongen de tijd joh, hij is verdomme 20 jaar oud.
Laat de meelopers lekker johquote:Op maandag 24 september 2012 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lachte je Vertonghen ook zo uit op zijn 20e of herinner je alleen zijn laatste 2 seizoenen? Geef die jongen de tijd joh, hij is verdomme 20 jaar oud.
Is niet echt te vergelijken met de Nederlandse situatiequote:Op maandag 24 september 2012 16:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Porto verkoopt ook al jaren steeds zijn beste spelers. Wordt ook steeds weer keurig opgevangen en spelen een rol in Europa. En geen excuses over hogere begroting want een Porto plukt gewoon even een Braziliaan uit de Japanse competitie die ze 3 jaar later voor 40 miljoen verkopen. Dat heeft puur met een goede scouting te maken en niks met geld.
Cruijff speelde toen al iedereen weg.quote:Op maandag 24 september 2012 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kunnen wij ook hoor. We hebben het wel over de fucking J-Leaguequote:Op maandag 24 september 2012 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De begroting van Porto is niet eens veel hoger, ze kunnen gewoon lekker makkelijk zuid-amerikanen met boten binnenhalen.
Dat is Hulk ja, de rest van de zuid-amerikanen halen ze makkelijk binnen omdat er geen minumumloon is en het klimaat is goed. Geen aanpassingsproblemen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kunnen wij ook hoor. We hebben het wel over de fucking J-League
+ zwart geld is makkelijkerquote:Op maandag 24 september 2012 16:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is Hulk ja, de rest van de zuid-amerikanen halen ze makkelijk binnen omdat er geen minumumloon is en het klimaat is goed. Geen aanpassingsproblemen.
Messi speelde dan ook al direct in Barcelona 1 en maakte wel degelijk indruk. Eriksen mag lekker beginnen in de Mickey Mouse League en daar is hij in 2,5 jaar nog niet veel verder gekomen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, Messi speelde in zijn eerste 2 seizoenen ook niet bepaald bijzonder, maar dat vergeet iedereen.
Ik hoor hier constant mensen roepen dat Eriksen een grotere speler wordt dan Vertonghen, dus dat is geen vergelijking.quote:Op maandag 24 september 2012 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vergeten dat er ook laatbloeiers zijn?quote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Messi speelde dan ook al direct in Barcelona 1 en maakte wel degelijk indruk. Eriksen mag lekker beginnen in de Mickey Mouse League en daar is hij in 2,5 jaar nog niet veel verder gekomen.
En daar hebben wij Scandinavië voor. Eriksen, Boilesen, Fischer, Andersen. Als je 1 van dit rijtje voor tientallen miljoenen verkoopt heb je het toch geweldig gedaan? En ik zie het ook best gebeuren ook, we nemen in ieder geval de gok.quote:Op maandag 24 september 2012 16:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is Hulk ja, de rest van de zuid-amerikanen halen ze makkelijk binnen omdat er geen minumumloon is en het klimaat is goed. Geen aanpassingsproblemen.
Ja, bloeien op op hun 24e, spelen ze nog maar 1 jaar bij Ajax als ze dan niet al weg zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeten dat er ook laatbloeiers zijn?
Ja. Wat had je verwacht, dat Cruijjf het overnam en Ajax vervolgens binnen 2 jaar weer volop meedeed in Europa? Je kan niet zo maar weer op dat niveau spelen, dat vergt tijd. Er zijn genoeg spelers nu bij Ajax die er niet horen te zijn maar die kun je er niet allemaal tegelijk uittrappen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Cruijff speelde toen al iedereen weg.
Dat verwacht ik niet, ik verwacht ook niet dat Ajax ooit nog Europees top aantikt zonder geldinjectie. Ik verwacht wel dat we met dit materiaal ADO en Heerenveen moeten wegspelen en ook een 12:30 wedstrijd moeten winnen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja. Wat had je verwacht, dat Cruijjf het overnam en Ajax vervolgens binnen 2 jaar weer volop meedeed in Europa? Je kan niet zo maar weer op dat niveau spelen, dat vergt tijd. Er zijn genoeg spelers nu bij Ajax die er niet horen te zijn maar die kun je er niet allemaal tegelijk uittrappen.
Ze hebben deze zomer al 17 man weggedaan en zoals ValHallen hier al zei een aantal hele grote talenten er voor terug gehaald(Meleg, Andersen, Boccara en in mindere mate ook een Hoesen.) daar is ook waar Ajax het moet zoeken. Gearriveerde spelers heeft Ajax niet zoveel aan. Daarom worden die ook zo weinig mogelijk gehaald. Ajax was ze nu allemaal kwijt door verschillende redenen (te slecht, einde carriere, teveel salaris, 1 jaar contract) dus hebben ze Poulsen en Moisander gehaald.
Als je reëel kijkt naar het niveau wat Cruijff nastreeft, dan kunnen alleen Eriksen en Van Rhijn dat bereiken, de rest is gewoon niet goed genoeg (Babel tel ik maar even niet mee want die is volgend seizoen weer weg)quote:Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja. Wat had je verwacht, dat Cruijjf het overnam en Ajax vervolgens binnen 2 jaar weer volop meedeed in Europa? Je kan niet zo maar weer op dat niveau spelen, dat vergt tijd. Er zijn genoeg spelers nu bij Ajax die er niet horen te zijn maar die kun je er niet allemaal tegelijk uittrappen.
Ze hebben deze zomer al 17 man weggedaan en zoals ValHallen hier al zei een aantal hele grote talenten er voor terug gehaald(Meleg, Andersen, Boccara en in mindere mate ook een Hoesen.) daar is ook waar Ajax het moet zoeken. Gearriveerde spelers heeft Ajax niet zoveel aan. Daarom worden die ook zo weinig mogelijk gehaald. Ajax was ze nu allemaal kwijt door verschillende redenen (te slecht, einde carriere, teveel salaris, 1 jaar contract) dus hebben ze Poulsen en Moisander gehaald.
Tot de kerstquote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoelang ligt mijn grote vriend Serero er eigenlijk uit? Hoop niet dat het ernstig is dat gun ik hem dan nog net niet
Half seizoen, kan hij mooi wat spieren opbouwen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoelang ligt mijn grote vriend Serero er eigenlijk uit? Hoop niet dat het ernstig is dat gun ik hem dan nog net niet
1 a 2 goede spelers is al genoeg. Kijk United, zonder Rooney is het een en al bagger.quote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je reëel kijkt naar het niveau wat Cruijff nastreeft, dan kunnen alleen Eriksen en Van Rhijn dat bereiken, de rest is gewoon niet goed genoeg (Babel tel ik maar even niet mee want die is volgend seizoen weer weg)
Dat heeft hij wel nodig. Die man is nog vaker geblesseerd als Siggyquote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Half seizoen, kan hij mooi wat spieren opbouwen.
Nou ja ik ken weinig mensen die een verdediger met een middenvelder vergelijken maar ik ben er van overtuigd dat Eriksen bij de echte Europese top kan spelen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik hoor hier constant mensen roepen dat Eriksen een grotere speler wordt dan Vertonghen, dus dat is geen vergelijking.
regen, vies weer. daar kunnen de paradepaardjes niet tegenquote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef Smoofie het volgende:
Zal ook wel weer zwak worden begonnen, zwakke instelling etc. Hoe vaak we dat niet hebben gehoord bij een 12:30 wedstrijd afgelopen jaren.
Dacht toen ook dat ze NEC uit zouden verliezen, maar NEC was te slecht. Was toen erg warm die dag. Is ook lastig.quote:Op maandag 24 september 2012 16:38 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
regen, vies weer. daar kunnen de paradepaardjes niet tegen
Barcelona zonder Xavi en Iniesta is ook niks.quote:Op maandag 24 september 2012 16:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
1 a 2 goede spelers is al genoeg. Kijk United, zonder Rooney is het een en al bagger.
quote:Op maandag 24 september 2012 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel nodig. Die man is nog vaker geblesseerd als Siggy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |