Is het ook nog indekken als de Boer 4 á 5 basisspelers rust gunt?quote:Op maandag 24 september 2012 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het indekken is alweer begonnen zie ik ?
Nee, dat is vooruitzien van Frank.quote:Op maandag 24 september 2012 14:31 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Is het ook nog indekken als de Boer 4 á 5 basisspelers rust gunt?
quote:Op maandag 24 september 2012 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het indekken is alweer begonnen zie ik ?
Ik zat ook maar een beetje te dollen.quote:Op maandag 24 september 2012 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]Heeft niks met Utrecht te maken, vind de beker niet zo interessant en kost alleen maar kracht, gewoon voor het kampioenschap gaan, voor de CL geldt eigenlijk hetzelfde maar daar worden de spelers wel beter van en de club financieel ook.
quote:Op maandag 24 september 2012 14:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zat ook maar een beetje te dollen.
Jij hebt zeker Schone niet gezien afgelopen wedstrijd?quote:Op maandag 24 september 2012 15:02 schreef TheArt het volgende:
Van mij mag Eriksen best een wedstrijdje gepasseerd worden. Hij speelt de afgelopen weken echt niet beter dan een Schöne en Serrero, echt niet. Krediet hebben prima, maar waarom sommige anderen wel passeren als ze even niet in vorm zijn, maar hem niet. Prikkel hem maar eens extra.
Ja die heb ik gezien de afgelopen wedstrijd, vreselijk, net als Eriksen. Minstens 1 van die nonchalante fouten waar Eriksen er tig van per wedstrijd maakt, had echter ook met een tegengoal kunnen eindigen. Ik snap echt wel waarom die jongen meer krediet heeft dan de rest op het middenveld, maar het houdt een keer op.quote:Op maandag 24 september 2012 15:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij hebt zeker Schone niet gezien afgelopen wedstrijd?
Het afgelopen seizoen heeft aangetoond, dat het winnen van de beker zelfs sportief nadelig kan zijn...quote:Op maandag 24 september 2012 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]Heeft niks met Utrecht te maken, vind de beker niet zo interessant en kost alleen maar kracht, gewoon voor het kampioenschap gaan, voor de CL geldt eigenlijk hetzelfde maar daar worden de spelers wel beter van en de club financieel ook.
Wat een onzinquote:Op maandag 24 september 2012 15:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beker zou juist een mooie prijs zijn voor dit Ajax.
Als Ajax nog kans wil maken in de competitie moet er snel iemand opstaan die de kar trekt, zowel wat betreft voetbalkwaliteiten als wat betreft mentale kwaliteiten in een wedstrijd. Ik zie niemand, maar ik sta open voor verrassingen
Schone maakte alleen maar fouten en was veel slechter dan Eriksen. Ook ik vond Eriksen niet goed spelen net zoals de rest van het elftal, maar Schone was echt het dieptepunt, niet voor niks dat hij gewisseld werd.quote:Op maandag 24 september 2012 15:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja die heb ik gezien de afgelopen wedstrijd, vreselijk, net als Eriksen. Minstens 1 van die nonchalante fouten waar Eriksen er tig van per wedstrijd maakt, had echter ook met een tegengoal kunnen eindigen. Ik snap echt wel waarom die jongen meer krediet heeft dan de rest op het middenveld, maar het houdt een keer op.
Ben het met je eens, Eriksen speelt slecht nog altijd beter dan Schonequote:Op maandag 24 september 2012 15:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Schone maakte alleen maar fouten en was veel slechter dan Eriksen. Ook ik vond Eriksen niet goed spelen net zoals de rest van het elftal, maar Schone was echt het dieptepunt, niet voor niks dat hij gewisseld werd.
wowwtwitter:AFCAjax twitterde op maandag 24-09-2012 om 15:46:42Thulani Serero is tot de winterstop uitgeschakeld door een liesblessure (scheur in liesspier) die hij gisteren opliep http://t.co/Y41su4SG reageer retweet
Dat betekent Schone of de Jong op het middenveldquote:Op maandag 24 september 2012 15:48 schreef wieisboos het volgende:
wowwtwitter:AFCAjax twitterde op maandag 24-09-2012 om 15:46:42Thulani Serero is tot de winterstop uitgeschakeld door een liesblessure (scheur in liesspier) die hij gisteren opliep http://t.co/Y41su4SG reageer retweet
Bonevacia en / of Boccara zullen we doorschuiven naar de A-kern.quote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat betekent Schone of de Jong op het middenveld![]()
Bonevacia?quote:Op maandag 24 september 2012 15:51 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Bonevacia en / of Boccara zullen we doorschuiven naar de A-kern.
Jeroen Verhoeven terughalen als eerste keeperquote:Op maandag 24 september 2012 15:51 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Boccara zat erbij toen Serero geschorst was, dus dat zal nu ook wel het geval zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 15:51 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Serero, Enoh, Schone. Lood om oud ijzer.quote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat betekent Schone of de Jong op het middenveld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |