SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Iets met Ezel en 2x en een steen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:34 schreef KrAlex het volgende:
Als ik Firefox open krijg ik de neiging om te tamperen
Ik gebruik Firefox voor de rest nooit, had hem puur voor dat tamperen geïnstalleerd. Goeie ouwe tijd man!quote:Op zondag 23 september 2012 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iets met Ezel en 2x en een steen.
Heb een handicap (1-0) met winnen Udinese. Denk wel dat Udinese overigens gaat winnen ook zonder handicap.quote:
Jij volgt dus echt geen ballie..quote:Op zondag 23 september 2012 13:35 schreef vandermar het volgende:
Logisch dat gouweleeuw niet in de verdediging staat, hij kan ook niet verdedigen.
NAAIERquote:Op zondag 23 september 2012 13:25 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste goede investering
Ik was 1 van de eerste (maar niet de eerste) en ik heb het zelf uitgevonden. Daar ben ik wel trots opquote:Op zondag 23 september 2012 13:31 schreef TheFastOne het volgende:
Eerste keer CE + 150BIN, wie dat heeft verzonnen verdient echt een FUT-medaille
Waar is hij eigenlijk?quote:
Harregarre woont nu toch in China?quote:Op zondag 23 september 2012 13:39 schreef Rijst het volgende:
Harregarre verdient de creditsHij gebruikte het als eerste hier. Ik mocht het toen nog niet zeggen van hem.
Jij volgt zeker geen ballie....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |