Je hebt gelijk, de EU investeert wel in wegen maar denk niet in historisch erfgoed.quote:Op zondag 23 september 2012 15:07 schreef Nibb-it het volgende:
Eigelijk zou deze barak gewoon naar een museum oid verplaatst en vervolgens gerestaureerd moeten worden, maar ja, van welk geld..
Joods geld ?quote:Op zondag 23 september 2012 15:07 schreef Nibb-it het volgende:
Eigelijk zou deze barak gewoon naar een museum oid verplaatst en vervolgens gerestaureerd moeten worden, maar ja, van welk geld..
Op zich zou dat kunnen, er zullen best organisaties zijn die zich daar mee bezig houden.quote:
Na de oorlog was er een chronisch tekort aan brandstof en bouwmaterialen dus merendeel afgebroken en en verbrand & hergebruikt.quote:Op maandag 24 september 2012 11:48 schreef Peunage het volgende:
Wat is er met de echte Barakken gebeurd?
Inderdaad. Prima promotiemateriaal voor de nog immer gespeelde holocaust-troefkaart.quote:
Eerste wat ook bij mij binnenschoot. Er is vast wel een jood ergens die hier een centje aan wil/kan verdienen. Iedereen blij!quote:
Relikwieenhandel! Genummerde stukjes origineel holocaustbarakkenhout met certificaat van echtheid in een fraaie geschenkset.quote:Op maandag 24 september 2012 14:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Eerste wat ook bij mij binnenschoot. Er is vast wel een jood ergens die hier een centje aan wil/kan verdienen. Iedereen blij!
Inderdaad, ik denk als ze die boer een paar honderd ¤ geven mogen ze hem vast wel ophalen.quote:
Ja inderdaad, joden zijn zo arm dat ze dat zelf niet kunnen betalen... Ohnee wachtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:43 schreef komrad het volgende:
hier mag dan wel wat europees geld heen ipv landbouwsubsidies
Waarom een Jood?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:46 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ja inderdaad, joden zijn zo arm dat ze dat zelf niet kunnen betalen... Ohnee wacht
Over deze opmerking heb je vast lang nagedacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:46 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ja inderdaad, joden zijn zo arm dat ze dat zelf niet kunnen betalen... Ohnee wacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |