SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ook gepromoveerd? Is Den Haag gepromoveerd? Oh heb ik zeker gemist.quote:Op zondag 23 september 2012 13:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC is ook gepromoveerd, kijk nu eens waar ze staan![]()
Goeijen tt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wist je dat niet?quote:Op zondag 23 september 2012 13:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ook gepromoveerd? Is Den Haag gepromoveerd? Oh heb ik zeker gemist.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hoezo pik je er een speler uit, hele team speelt gewoon bijzonder slecht.quote:Op zondag 23 september 2012 13:02 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Echt schone oprotten. Wat een matige speler zeg"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
waar is A422?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Staan dan ook boven PSV en Feyenoord.quote:Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef RvLaak het volgende:
lol, bij deze stand staat ADO gelijk aan ajax![]()
dia Sana was toch hun nieuwe held?quote:Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Waar zijn trouwens al die de jong fappers![]()
De Jong? Speelt hij ?quote:Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Waar zijn trouwens al die de jong fappers![]()
Ja of anders waren ze niet gepromoveerd.quote:Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Deden ze het vorig seizoen goed in de Jupiler League?
Daarnaast heeft PEC veel minder punten dan dat ze zouden verdienen. PEC is echt niet gedoodvergde degradant.quote:Op zondag 23 september 2012 13:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ook gepromoveerd? Is Den Haag gepromoveerd? Oh heb ik zeker gemist.![]()
Eriksen valt echt tegen de laatste tijd. Laat helemaal niets meer zien. Schöne is ook echt dramatisch bezig.AFC AJAX
AMSTERDAM![]()
Zegt meer over psv en Feyenoord dan ADO imoquote:Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Staan dan ook boven PSV en Feyenoord.![]()
![]()
![]()
De Jong ook, Lukoki doet ook niet veel goed, Moisander ook een fout, Blind balverlies.quote:Op zondag 23 september 2012 13:05 schreef blackAFCA het volgende:
Eriksen valt echt tegen de laatste tijd. Laat helemaal niets meer zien. Schöne is ook echt dramatisch bezig.
OW WACHT XDDD HET HELE TEAM XDPOXDPFS{FL![]()
Dat klopt, gisteren hadden ze imo meer verdiend, maar goedquote:Op zondag 23 september 2012 13:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daarnaast heeft PEC veel minder punten dan dat ze zouden verdienen. PEC is echt niet gedoodvergde degradant.![]()
Waarom speelt Ajax de hele tijd die lange ballenAlsof dat nodig is tegen ado...
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Chery de baas“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Die Jan van Halst, die is donderdag zeker niet in Haren geweest.!
!
! Snap je 'm? Haren? Hij heeft geen haar, hahahahaa.
![]()
Naar wie moet de bal anders? Veel te weinig beweging.quote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Stiggie het volgende:
Waarom speelt Ajax de hele tijd die lange ballenAlsof dat nodig is tegen ado...
![]()
straten schoonvegen?quote:Op zondag 23 september 2012 13:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet een maatschappelijke stage voor school doen vandaag.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Raap me op.quote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Stofje het volgende:
!
![]()
Alle lampjes weg gooien.quote:
Nee dat is een andere Ajacied.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 13:04 schreef RvLaak het volgende:
lol, bij deze stand staat ADO gelijk aan ajax
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Daar moeten ze dan maar voor zorgen.... Ze verneuken nu iedere bal met iedere lange balquote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Naar wie moet de bal anders? Veel te weinig beweging.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Stofje het volgende:
!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paul zou dit niet eens maken.quote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Stofje het volgende:
!
lekker bezig de Jong
Ben benieuwd of het haar van Van Nieuwkerk er dit keer wel af gaatquote:Op zondag 23 september 2012 13:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hebben dan ook een goede seizoenstart![]()
![]()
Wachten tot De Boer zijn schoolmeestersbril kan vindenquote:Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef blackAFCA het volgende:
Altijd hetzelfde verhaal gvd, wanneer leren we er nou eens van?![]()
Nooit een keer, dit is Ajax.quote:Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef blackAFCA het volgende:
Altijd hetzelfde verhaal gvd, wanneer leren we er nou eens van?![]()
![]()
Niemand een gifje van die goal?"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."![]()
Schone eruit, Babel spits, Boerrigter erinquote:Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef Tyron het volgende:
Frank fucking boos nu, werken voor je geld en dat soort kreten![]()
De Jong op het middenveld lijkt me wel beter want bodyquote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schone eruit, Babel spits, Boerrigter erin![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef vluggejapie99 het volgende:
mijn reactie op f de boer:
[ http://img253.imageshack.us/img253/6497/s293k.gif (copy/paste deze link) ]
PSV, Ajax, what difference does it make?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Kampioen van Nederlandquote:Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV, Ajax, what difference does it make?![]()
Dat Ajax niet in 2 seizoenen 40 miljoen heeft uitgegeven en 2x kampioen is gewordenquote:Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
mooi veld
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Piep, piep, hallo, piep, piep, hallo, Calimerooo.quote:Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat Ajax niet in 2 seizoenen 40 miljoen heeft uitgegeven en 2x kampioen is geworden![]()
Gelukkig dat er meer mensen zijn die het niet eens zijn met het excuus-cultuurtje bij Ajax
quote:zat erop te wachten.quote:Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat Ajax niet in 2 seizoenen 40 miljoen heeft uitgegeven en 2x kampioen is geworden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De jaartjes ervoor was het anders jaren niet best met Ajax, gaat gewoon met golfbewegingen dit soort dingenquote:Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat Ajax niet in 2 seizoenen 40 miljoen heeft uitgegeven en 2x kampioen is gewordenEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Tja hij vroeg er om.quote:Op zondag 23 september 2012 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Piep, piep, hallo, piep, piep, hallo, Calimerooo.Slaat ook nergens op.quote:Op zondag 23 september 2012 13:21 schreef Fok-it het volgende:
Gelukkig dat er meer mensen zijn die het niet eens zijn met het excuus-cultuurtje bij Ajax![]()
Bij jullie zijn de excuses opquote:Op zondag 23 september 2012 13:21 schreef Fok-it het volgende:
Gelukkig dat er meer mensen zijn die het niet eens zijn met het excuus-cultuurtje bij Ajax![]()
De jaartjes daarvoor wonnen we de CLquote:Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
De jaartjes ervoor was het anders jaren niet best met Ajax, gaat gewoon met golfbewegingen dit soort dingen![]()
Hij kan ook zeggen PSV geeft niet bijna 20 miljoen uit aan een speler die nooit iets heeft laten zien.quote:![]()
haha, das alweer een tijd terug manquote:Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die jaartjes daarvoor wonnen we de CLEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Hou jullie bek eens met clubs te vergelijken.
okequote:Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij kan ook zeggen PSV geeft niet bijna 20 miljoen uit aan een speler die nooit iets heeft laten zien.![]()
We hebben van de week in Europa gezien wat de Nederlandse top voorstelt, heel weinig en er zit ook nauwelijks verschil in het niveau onderling.quote:Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij kan ook zeggen PSV geeft niet bijna 20 miljoen uit aan een speler die nooit iets heeft laten zien.![]()
Ik lag ik m'n bed joh.quote:Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nu al terug van Den Haag? Successupporter![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die zich niet realiseren dat ze straks net zo teleurgesteld gaan worden“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Goeiemorgen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef GGMM het volgende:
Kappen met die PSV-discussie aub. Die spelen niet momenteel.![]()
Ik heb de eerste helft ook vanuit m'n bed gekeken.quote:Op zondag 23 september 2012 13:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ben gister uit geweest en zette speciaal mijn wekker voor deze wedstrijd.![]()
Ik vind de verwachtingen bij Feyenoord wel wat hoogquote:Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die zich niet realiseren dat ze straks net zo teleurgesteld gaan worden![]()
Ik zat er om 08:15 al klaar voor.quote:Op zondag 23 september 2012 13:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ben gister uit geweest en zette speciaal mijn wekker voor deze wedstrijd.![]()
Ik verwacht een leuke wedstrijd en hoop op een overwinningquote:Op zondag 23 september 2012 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind de verwachtingen bij Feyenoord wel wat hoog![]()
![]()
Door met 5-0 te winnen ipv 10-0quote:Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die zich niet realiseren dat ze straks net zo teleurgesteld gaan worden
Vervelende stoepboer!![]()
Schöne speelde enorm zwak idd.quote:Op zondag 23 september 2012 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je Schone gezien? Boerrigter heeft tenminste wat body![]()
wat kinderachtig godverdommequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
nee plzquote:Op zondag 23 september 2012 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na dat ADO eerst met 4-0 voor komt![]()
Wel foutje van Frankie om niet meteen spelers zoals Boerrigter en Poulsen met body er meteen in te zetten![]()
De Jong
Lukoki-Babel-Boerigther"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hij fluit vrij snelquote:Op zondag 23 september 2012 13:32 schreef RvLaak het volgende:
Is ajax aan het schoppen, of fluit de scheids gewoon snel?![]()
thuisfluiter 1-0 zijn schuld ajax niet in wedstrijd door hem enzoquote:Op zondag 23 september 2012 13:32 schreef RvLaak het volgende:
Fluit echt tering snel.quote:Op zondag 23 september 2012 13:32 schreef RvLaak het volgende:
MAKKELIE FLUIT MAKKELIEKquote:Op zondag 23 september 2012 13:33 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Makkelie, ligt niet aan de scheids dat Ajax kut speelt overigens
XDDDDDDDD AHHAA![]()
Nee, maar dat beweerde ik ook nietquote:Op zondag 23 september 2012 13:33 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Makkelie, ligt niet aan de scheids dat Ajax kut speelt overigens.
![]()
Nee ik typte het meer voordat er weer reacties van komenquote:Op zondag 23 september 2012 13:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar dat beweerde ik ook niet.
![]()
![]()
Komt niet door zijn volume, maar meer door het aantal woorden dat hij per minuut spreekt. Als het er meer dan 5 zijn, zal dat mij verbazenquote:Op zondag 23 september 2012 13:34 schreef GGMM het volgende:
Die commentator mag wel iets harder praten. Zo versta ik er niks van natuurlijk.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 13:35 schreef Tyron het volgende:
eriksen nog één keer zo actie en ik neem het 3 dagen niet voor je op stom jong![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 13:35 schreef Tyron het volgende:
eriksen nog één keer zo actie en ik neem het 3 dagen niet voor je op stom jong
ik moet huilen hiervanOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
jaquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:
Zagen jullie ook mensen met Palestijnen sjalen?
ja, die moeten bij voorbaat al uit het stadion geweerd worden.quote:Op zondag 23 september 2012 13:38 schreef mrstylo het volgende:
Zagen jullie ook mensen met Palestijnen sjalen?![]()
Ach, niet héél verrassend dat ze triest zijn tochquote:Op zondag 23 september 2012 13:38 schreef mrstylo het volgende:
Zagen jullie ook mensen met Palestijnen sjalen?![]()
Heb al self-made pakjes gespotquote:Op zondag 23 september 2012 13:38 schreef mrstylo het volgende:
Zagen jullie ook mensen met Palestijnen sjalen?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Enkel vanwege een wit/zwart geblokt sjaaltje?quote:Op zondag 23 september 2012 13:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ja, die moeten bij voorbaat al uit het stadion geweerd worden.![]()
![]()
Ajax heeft Israel vlaggen, dan kan je dit verwachtenquote:Op zondag 23 september 2012 13:38 schreef mrstylo het volgende:
Zagen jullie ook mensen met Palestijnen sjalen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
GVD kap nou eens met die lange ballen en gooi er wat creativiteit en snelheid in.
Is Fischer niet toevallig mee ofzo? Die is wel gretig om zich te bewijzen in het eerste"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Next Messi.quote:Op zondag 23 september 2012 13:40 schreef Stiggie het volgende:
GVD kap nou eens met die lange ballen en gooi er wat creativiteit en snelheid in.
Is Fischer niet toevallig mee ofzo? Die is wel gretig om zich te bewijzen in het eerste"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
inZanityquote:Op zondag 23 september 2012 13:38 schreef mrstylo het volgende:
Zagen jullie ook mensen met Palestijnen sjalen?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Twente is nu wel wat constanterquote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef blackAFCA het volgende:
Winterstop gewoon weer 12 punten achter en weer kampioen worden![]()
Nu al haten op zogenaamde Pirlo.quote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Poulsen mag wel eens stoppen met al die lange tering ballen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Twente heeft nog geen serieuze wedstrijd gehad..quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Jij zag die open deur en dacht ik grijp mijn kans?quote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nu nog wel, ook die zullen uiteindelijk punten morsen![]()
Concurrentie is nu veel te sterk. Op deze manier staan we 20 punten achter bij de winterstop...quote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef blackAFCA het volgende:
Winterstop gewoon weer 12 punten achter en weer kampioen worden![]()
Hoezo gaat die dikke warmlopen ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 13:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij zag die open deur en dacht ik grijp mijn kans?, het tochtte nog niet genoeg
![]()
![]()
Waar speelt Erikson?quote:Op zondag 23 september 2012 13:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Erikson laat maar weer zien dat hij het nooit gaat redden in de top.![]()
wiequote:Op zondag 23 september 2012 13:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Erikson laat maar weer zien dat hij het nooit gaat redden in de top.![]()
Omdat Lukoki het alternatief is wat nu speeltquote:"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Alleen Twente en az zijn goed.quote:Op zondag 23 september 2012 13:42 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Concurrentie is nu veel te sterk. Op deze manier staan we 20 punten achter bij de winterstop...![]()
Sowieso dom om een dwerg van 1 meter 50 in dit soort potjes in te zettenquote:Op zondag 23 september 2012 13:43 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Omdat Lukoki het alternatief is wat nu speelt![]()
Ado staat boven AZquote:Op zondag 23 september 2012 13:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alleen Twente en az zijn goed.![]()
Je weet maar nooit. Misschien gaat hij straks beter spelen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Erikson laat maar weer zien dat hij het nooit gaat redden in de top."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Fixedquote:Op zondag 23 september 2012 13:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alleen Twente en az zijn goed veel beter.![]()
![]()
twente wordt dus kampioen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
AZ? Meh.quote:Op zondag 23 september 2012 13:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alleen Twente en az zijn goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoor commentator echt niet."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Eigen schuld, moet je maar opladen voor je begintquote:Op zondag 23 september 2012 13:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Controller viel uit, de Jong kon niet schieten.![]()
![]()
Zit een volume knop op je tv hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Als grote club haten op scheidsrechter.
Het tribunegeluid staat een beetje hard.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Uitlachen mag toch welquote:Op zondag 23 september 2012 13:45 schreef mrstylo het volgende:
Als grote club haten op scheidsrechter."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 13:45 schreef mrstylo het volgende:
Als grote club haten op scheidsrechter.![]()
![]()
Ik ben geen grote club hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 13:45 schreef mrstylo het volgende:
Als grote club haten op scheidsrechter.![]()
Oh kijk de scheidsrechter is aan bod gekomen hoor
AZ heeft ook nog maar 8 punten uit 5 wedstrijden, en als Twentefan ben ik wel benieuwd hoe we gaan presteren tegen de betere clubs.quote:No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Dit was de eerste echte kans die ik gezien heb vandaag van Ajax, maar ik heb het eerste half uur dan ook gemistquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: