Check.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan wel uit de OP, want is geen USA-serie. Is van de BBC en begint vandaag:
[BBC1] Hunted
Ik vond m goed. Ben benieuwd naar de volgende. Deed me aan the Devil's Advocate denken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:36 schreef FerryNL het volgende:
Zometeen de eerste aflevering van 666 Park Avenue kijken.Ben benieuwd of het wat is
Ik vond hem ook wel leuk ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:22 schreef Asskimo het volgende:
[..]
Ik vond m goed. Ben benieuwd naar de volgende. Deed me aan the Devil's Advocate denken.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:28 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel leuk ja.Mij deed het op de een of andere manier een beetje aan Persons Unknown denken.
Mwah niet echt eigenlijk.quote:
Het is een samenwerking tussen de BBC en het Amerikaanse Cinemax. Had dus wel degelijk in de OP kunnen blijven staan, maar goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan wel uit de OP, want is geen USA-serie. Is van de BBC en begint vandaag:
[BBC1] Hunted
nee? Ik heb de eerste gezien en die vond ik wel tof.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:33 schreef JDx het volgende:
Nieuwe aflevering van Last Resort is ook niet doorheen te komen, wat een saaie boel zeg.
Paar maanden terug inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:35 schreef JDx het volgende:
Cool, Don't Trust the B---- in Apartment 23 heeft ook een nieuw seizoen gekregen, wist ik helemaal niet.
Ik heb de eerste aflevering ook gezien. Het verhaal lijkt me inderdaad goed maar bij de hoofdrolspeelster heb ik nog mijn twijfels. Ik ga het zowiezo een kans geven om te volgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:44 schreef Wielracer het volgende:
Iemand iets van de Mob doctor gezien.Gisteren de eerste aflevering en het kon me wel boeien.
Een mix van Grey's Anatomy en The Sopranos
Inderdaad, afschuwelijk. Zal wel heel snel geschrapt worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
The Neighbors was ook erg slecht
Smaken verschillen denk ik, ik vond 'm namelijk juist erg goed. Kijk alweer uit naar aflevering 3.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
nee? Ik heb de eerste gezien en die vond ik wel tof.
quote:Fox orders more 'The Mindy Project' and 'Ben & Kate'
Fox displayed its first sign of confidence in some of its freshman shows today by ordering more episodes of The Mindy Project and Ben & Kate.
The network ordered nine additional half-hours of Mindy and six more of Ben. Those are considered full-season orders for both Tuesday comedies.
“Ben and Kate and The Mindy Project have everything we want to stand for in comedy … smart writing, hugely appealing casts and comedy that feels contemporary and real … which is why we’re confident they will continue to build on what is already an appointment comedy night for young, influential audiences on Tuesdays,” said Entertainment Chairman Kevin Reilly in a statement.
Season to date, Fox says Mindy is the No. 1 new comedy among adults 18-34. It stars Mindy Kaling as an OB/GYN trying to balance both her personal and professional life. Kate follows a pair of odd-couple siblings.
Bron
Vind het wel leuk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:33 schreef JDx het volgende:
Nieuwe aflevering van Last Resort is ook niet doorheen te komen, wat een saaie boel zeg.
Maar wel hele matige kijkcijfers helaas. Weerhoudt mij ervan om het een kans te geven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:07 schreef JDx het volgende:
[USA] 666 Park Avenue was ook weer leuk (2e ep).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |