Blijkbaar ...quote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef spierbal het volgende:
Bestaat er een opleiding tot vakkenvuller ?
Je kan assistent supermarktmanager studeren / detailhandelquote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef spierbal het volgende:
Dat dus, het is echt bullshit in mijn ogen. Maar je kan er wel een mbo diploma (t/m 4) mee halen, dat wel.quote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef spierbal het volgende:
Ditquote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef spierbal het volgende:
Het was niet minachtig bedoeld, maar je zal er geen toekomst in hebben. Want supermarkt bazen nemen sneller jongere mensencaan die 3x zo goedkoop zijn als jou. Dus al word je ooit ontslagen kom je moeilijk aan de bak bij een nieuwe supermarkt.quote:Op zondag 23 september 2012 00:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Bedankt.
En tja, opleiding tot vakkenvuller...![]()
Er bestaan vast ook opleidingen tot putjesschepper.
Genoeg vakkenvullers die best een opleiding tot vakkenvuller kunnen gebruiken, hoor. FIFO vullen blijkt erg moeilijk; aan de kant gaan voor klanten is soms onmogelijk; vriendelijkheid tegen klanten is soms ver te zoeken; vragen van klanten beantwoorden kunnen/doen sommigen niet. Oh en dan hebben we het nog niet gehad over het tempo. Ik spreek hier niet als klant, wel als supermarktmedewerker (geen vakkenvuller!). Mijn handjes jeuken soms om die mensen eens een lesje "betere medewerker" te geven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |