Ga eens gauw op mannen vallen. Dan ben je van mij. Punt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
t is dat ik niet op het mannelijke geslacht val, maar gitaar mag er zeker zijn hoor u_u
ik zou hem doen als hij aardiger wasquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
t is dat ik niet op het mannelijke geslacht val, maar gitaar mag er zeker zijn hoor u_u
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga eens gauw op mannen vallen. Dan ben je van mij. Punt.
quote:
Wie zou jij niet doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zou hem doen als hij aardiger was
gewoon slaan, zo rollen we toch u_uquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zou hem doen als hij aardiger was
quote:Op zondag 23 september 2012 00:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wie zou jij niet doenIn verband met hormonen etc
[..]
DOE S NIE ZO KLEF.. MENSEN KUNNEN NIET HANDELEN MATTIE!!!quote:
[..]
met wat argumenten is ze geheid wel om te krijgenquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga eens gauw op mannen vallen. Dan ben je van mij. Punt.
Oké sorryquote:Op zondag 23 september 2012 00:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
DOE S NIE ZO KLEF.. MENSEN KUNNEN NIET HANDELEN MATTIE!!!
ok genoeg getrolld
als de argumenten 2 tieten en een kut zijn dan vastquote:Op zondag 23 september 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met wat argumenten is ze geheid wel om te krijgen
sowieso.. elke lesbo heeft uiteindelijk gewoon een dikke ukelele nodigquote:Op zondag 23 september 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh excuusquote:Op zondag 23 september 2012 00:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga zo naar bed denk ik.![]()
denken dat ik door de hormonen iedereen zou doen.. dat was voor die tijd ook al hoor
een argument van 20 cm helpt vastquote:Op zondag 23 september 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2012 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sowieso.. elke lesbo heeft uiteindelijk gewoon een dikke ukelele nodig
ik heb wel wat diks voor jequote:Op zondag 23 september 2012 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
[..]
zo flauw, waarom lach ik om mezelf
Ik heb veel benamingen voor een lul gehoord, maar ukelele is toch echt nieuw.quote:Op zondag 23 september 2012 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mooi moment was dat ja.quote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"ik doe alles wat je zegt"
[..]
creatief brein :$quote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb veel benamingen voor een lul gehoord, maar ukelele is toch echt nieuw.
je moet niet alles serieus nemen wat ik zegquote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef sararaats het volgende:
[..]Ik ben ook een potje maar 1 van 1.52m groot
minipotjequote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef sararaats het volgende:
Tschussquote:
Hier kon ik echt geen jam van maken.quote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef sararaats het volgende:
nightynightquote:Op zondag 23 september 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
Voor de verandering duik k er ook eens in, trusten
trustquote:Op zondag 23 september 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
Alteid spanne0dcreatieve meisjuhs :$ :$ :$quote:
Trustequote:Op zondag 23 september 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
seg jy nau xDquote:Op zondag 23 september 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Alteid spanne0dcreatieve meisjuhs :$ :$ :$
Hihi ja.quote:
dat jei span0nd bent xD :$quote:
Geen idee maar je gaat het ons vast vertellenquote:Op zondag 23 september 2012 00:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hihi ja.
En waarom denk ik nu aan De Minilotten van Kokonera?
Nee, hardop. Jij zingt mooi.quote:Op zondag 23 september 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga liedjes zingen in m'n heaufd
Waren rokje en ik ookquote:Op zondag 23 september 2012 00:10 schreef Toekito het volgende:
Ik ben de enige nuchtere in de trein geloof ik
ik begin m'n nuchterheid voor de 2e keer vandaag weer kwIjt te rakenquote:Op zondag 23 september 2012 00:10 schreef Toekito het volgende:
Ik ben de enige nuchtere in de trein geloof ik
YOUR DOMINATING WAYS, MY OVERWHELMING FEAR OF CONFLICT FEEDSquote:Op zondag 23 september 2012 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, hardop. Jij zingt mooi.
Ik wacht in spanning af.quote:Op zondag 23 september 2012 00:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee maar je gaat het ons vast vertellen
Waarschijnlijk omdat minipotje rijmt op minilotjequote:Op zondag 23 september 2012 00:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee maar je gaat het ons vast vertellen
Je bent zelf een FEEDSquote:Op zondag 23 september 2012 00:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
YOUR DOMINATING WAYS, MY OVERWHELMING FEAR OF CONFLICT FEEDS
en dat in 13 minutenquote:Op zondag 23 september 2012 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik begin m'n nuchterheid voor de 2e keer vandaag weer kwIjt te raken
owja, dat was een suske en wiske verhaalquote:Op zondag 23 september 2012 00:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat minipotje rijmt op minilotje
Is btw m'n favoriete Suske en Wiske album.
Ttttsssskkkk.quote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En nu durf je weer een grote bek te hebben. Typisch, wel
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Jaaa pfff net!quote:Op zondag 23 september 2012 00:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jawel. Hardquote:Op zondag 23 september 2012 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Loop maar even weg. Neenee, niet wegrennen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Omdat het warm is?quote:Op zondag 23 september 2012 00:16 schreef sararaats het volgende:
Waarom zweet ik zo hard tussen m'n boobs?
inspanning? gewoon heet?quote:Op zondag 23 september 2012 00:16 schreef sararaats het volgende:
ik ben ijs en ijskoud van binnenquote:
Logisch, ik ben thuis. Jij daar.quote:Op zondag 23 september 2012 00:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben ijs en ijskoud van binnen
ik dacht dat jij juist wel een hete chick wasquote:Op zondag 23 september 2012 00:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben ijs en ijskoud van binnen
Confirmedquote:Op zondag 23 september 2012 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij juist wel een hete chick was
smooth mawfakkaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 23 september 2012 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Logisch, ik ben thuis. Jij daar.
only on the outsidequote:Op zondag 23 september 2012 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij juist wel een hete chick was
ik was toen best verlegen en niet zo voorbereid, true storyquote:Op zondag 23 september 2012 00:19 schreef LovelyLady het volgende:
rokje
waarom was jij zo stil in zwolle?
Je komt nu zoveel anders over
jij bent IRL stiller dan online?quote:Op zondag 23 september 2012 00:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik was toen best verlegen en niet zo voorbereid, true story
Ah okequote:Op zondag 23 september 2012 00:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik was toen best verlegen en niet zo voorbereid, true story
Teveel zweetklieren?quote:Op zondag 23 september 2012 00:16 schreef sararaats het volgende:
nahh valt mee.. maar die "meet" in zwolle kwam enigszins onverwachts.. dan raak ik van de wijsquote:
ik vond het echt wel leuk toen hoor.. meen ikquote:
was jij bij die "KSC" meet?quote:Op zondag 23 september 2012 00:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nahh valt mee.. maar die "meet" in zwolle kwam enigszins onverwachts.. dan raak ik van de wijs
was niet echt een meet eh.. meer minimeetquote:
Ik mag niet met jou dansen van mijn geloofquote:Op zondag 23 september 2012 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
OPPAN GANGNAM STYLE BITCHAZ.. wie wil er met me dansen
okay, was ergens in juli ook een uitgebreidere Zwolle meet toen ik op vakantie wasquote:Op zondag 23 september 2012 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
was niet echt een meet eh.. meer minimeet
dus denk dat jij op wat anders doelt?
ja maarquote:Op zondag 23 september 2012 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik mag niet met jou dansen van mijn geloof
nee da was m niet.. ik doe over t algemeen ook alleen aan 1 op 1 meets.. of met z'n 3'enquote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
okay, was ergens in juli ook een uitgebreidere Zwolle meet toen ik op vakantie was
ah, ook een feessie daarquote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef Toekito het volgende:
Halve trein wordt geslooptlange leve dronken jeugd.
welke regio?quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee da was m niet.. ik doe over t algemeen ook alleen aan 1 op 1 meets.. of met z'n 3'en
truste Saraquote:Op zondag 23 september 2012 00:25 schreef sararaats het volgende:
Ik ga slapen
Slaapwel geile bokken en geiten
doeg smurfquote:Op zondag 23 september 2012 00:25 schreef sararaats het volgende:
Ik ga slapen
huh? waar ik woon?quote:
trustenquote:Op zondag 23 september 2012 00:25 schreef sararaats het volgende:
Ik ga slapen
waar je zoal meet?quote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
huh? waar ik woon?
[..]
trusten
nja eigenlijk overal en nergens wel.. depends on: financieel, hoe interessant/leuk ik diegene vind etcquote:
Orgieeeeeee!quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee da was m niet.. ik doe over t algemeen ook alleen aan 1 op 1 meets.. of met z'n 3'en
ah zelfde als hier dusquote:Op zondag 23 september 2012 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja eigenlijk overal en nergens wel.. depends on: financieel, hoe interessant/leuk ik diegene vind etc
zondagquote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan mag hij mijn nek in smeren en dan ga ik slapen ja...
een saaie zondag tegemoet
ik wachtquote:
groepsmeets doe ik niet.. ben ik te autistisch voor.. veel te eng :$quote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef Koen66 het volgende:
ik doe gemiddeld laatste jaren 2 grotere meets per jaar en daar blijft het eigenlijk bij
er is F1 hoorquote:Op zondag 23 september 2012 00:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan mag hij mijn nek in smeren en dan ga ik slapen ja...
een saaie zondag tegemoet
ik vind het leuk om veel Fokkers te meeten, en aangezien ik "geketend" ben en dus niet zomaar allerlei minimeets kan doen dan maar grote meetsquote:Op zondag 23 september 2012 00:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
groepsmeets doe ik niet.. ben ik te autistisch voor.. veel te eng :$
hoezo ben je "geketend" dan if i may ask?quote:Op zondag 23 september 2012 00:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het leuk om veel Fokkers te meeten, en aangezien ik "geketend" ben en dus niet zomaar allerlei minimeets kan doen dan maar grote meets
Vond het eerst ook eng, maar was snel erg tof
getrouwdquote:Op zondag 23 september 2012 00:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoezo ben je "geketend" dan if i may ask?
nja ok.. maar dan kun je nog wel minimeets houden toch?quote:
als je getrouwd ben kan je moeilijk iedere week met anderen op stap gaan hequote:Op zondag 23 september 2012 00:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoezo ben je "geketend" dan if i may ask?
Ik laat het Koen zelf wel uit leggenquote:Op zondag 23 september 2012 00:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja ok.. maar dan kun je nog wel minimeets houden toch?
helaas niet. Ik ga hele dag sport kijken en sluit af met BZV denk ik.quote:
ik zie t probleem niet tbh mja goedquote:Op zondag 23 september 2012 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je getrouwd ben kan je moeilijk iedere week met anderen op stap gaan he
en aangezien ze chatten ook helemaal niet zitten
geslacht: Manquote:Op zondag 23 september 2012 00:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
helaas niet. Ik ga hele dag sport kijken en sluit af met BZV denk ik.
Ik weet het nog nietquote:Op zondag 23 september 2012 00:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
helaas niet. Ik ga hele dag sport kijken en sluit af met BZV denk ik.
ook gezellig toch?quote:Op zondag 23 september 2012 00:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
zal wel weer hier hangen
laten we zeggen dat ik een vrij begriploze vrouw heb die ook nog psychische problemen heeft, en die in woorden mij best vrij laat, maar in daden liever zou hebben dat ik niet zou chatten en al zeker niet internetcontacten opzoektquote:Op zondag 23 september 2012 00:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zie t probleem niet tbh mja goed.. wellicht heb ik daar een andere kijk op
aiii ok.. dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 23 september 2012 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat ik een vrij begriploze vrouw heb die ook nog psychische problemen heeft, en die in woorden mij best vrij laat, maar in daden liever zou hebben dat ik niet zou chatten en al zeker niet internetcontacten opzoekt
dat dus
maar ik heb ook nog wel enigsinds een eigen leven, dus ik trek me lang niet altijd iets van d'r aanquote:Op zondag 23 september 2012 00:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
aiii ok.. dan heb ik niks gezegd![]()
bellertquote:
Meer!quote:Op zondag 23 september 2012 00:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmmmm nek hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
oh w8.. *danst verder*
dan is t goedquote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik heb ook nog wel enigsinds een eigen leven, dus ik trek me lang niet altijd iets van d'r aan
ik ken het al heb ik het omgekeerd. Ben dr bijna nooit. Mijn xbox herkend me niet meer.quote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ikthanks
Denk dat het meer is dat ik fulltime thuis zit
laten we zeggen dat ik vaak op 2 benen hink, doorgaan of nokken, en dat die 2 jongens die ik hier ook nog heb me vooralsnog voor het 1e laten kiezen.quote:Op zondag 23 september 2012 00:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan is t goed
mja ik wil natuurlijk niet oordelen verder, want ik weet al die dingen niet
mgoed, as long as you're happy koenie!!
geen opwindende dames gesproken vandaagquote:
trustquote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ah Cryothic is klaar met gamentrusten allen
sweet dreams
Wat een kutdag heb jij dan gehadquote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen opwindende dames gesproken vandaag
slaap fijn lolaquote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef LovelyLady het volgende:
sweet dreams
dat klinkt wel lastig koenquote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat ik vaak op 2 benen hink, doorgaan of nokken, en dat die 2 jongens die ik hier ook nog heb me vooralsnog voor het 1e laten kiezen.
Dat wil niet zeggen dat we niet ook nog gelukkige momenten hebben hoor, maar soms
dat hoop ik ookquote:Op zondag 23 september 2012 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat klinkt wel lastig koen.. ik weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen.. maar ik hoop echt voor je dat t allemaal goed komt, hoe dan ook
trustenquote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef LovelyLady het volgende:
sweet dreams
Je bent zelf een platequote:Op zondag 23 september 2012 00:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
BUT I DON'T BREAK THAT EASILY AND IF YOU DARE, THEN YOU WOULD SEE THAT IVÉ BEEN CARRYING ALL THE WEIGHT OF THE BURDENS ON YOUR PLATE
Ik kom even deze rokje een kusje gevenquote:Op zondag 23 september 2012 00:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
BUT I DON'T BREAK THAT EASILY AND IF YOU DARE, THEN YOU WOULD SEE THAT IVÉ BEEN CARRYING ALL THE WEIGHT OF THE BURDENS ON YOUR PLATE
omg leef jij nogquote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik kom even deze rokje een kusje geven
Doe maarquote:Op zondag 23 september 2012 00:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal jou eens carry'en
hehe uiteraard leef ik nogquote:Op zondag 23 september 2012 00:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
omg leef jij nog!!! goedenavond zeg
![]()
![]()
Ik lig al in bed, soppend.quote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom er zo aan
Pak de fiets wel, rijden lijkt me geen goed idee
ook lekkerquote:Op zondag 23 september 2012 00:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik hou het maar bij de chips en baco
quote:Op zondag 23 september 2012 00:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi blijven liggen, kom zo op je liggen.
Dat kan niet gekkieeeee.quote:
Wegrennen? Doe ik nooooooooooooooit..quote:
Je had dan ook meer wijn gehad dan de rest van de wereldquote:Op zondag 23 september 2012 00:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kan niet gekkieeeee.
Wat een meet. Ik vind de hele wereld lief nu.
wat gitaar zegtquote:Op zondag 23 september 2012 00:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kan niet gekkieeeee.
Wat een meet. Ik vind de hele wereld lief nu.
Zoveul heul niett.quote:Op zondag 23 september 2012 00:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je had dan ook meer wijn gehad dan de rest van de wereld
solly. Beste foto.quote:
want ubermenschen jwzquote:Op zondag 23 september 2012 00:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
solly. Beste foto.
Ja bejaarden ftw, ze hielden van ons. En wij deden no care.
raar mannetje met z'n vieze tandenquote:Op zondag 23 september 2012 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die gast die bij jullie kwam staan en weet-ik-wat allemaal zei
Die liep snel weg toen ik er weer bij kwam zeg
Hihihi, ik hield 'm nogal in de gaten, die smeerlapquote:Op zondag 23 september 2012 01:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
raar mannetje met z'n vieze tanden
jammer wel.. wou m net castrerenquote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hihihi, ik hield 'm nogal in de gaten, die smeerlap
Da;s meer een tekst voor Tamashii geloof ikquote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
AND I WILLINGLY SUBMIT TO YOU BECAUSE I L-L-LOVE THE WAY YOU DOMINATE ME
Och, één vinger en 't was z'n laatstequote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jammer wel.. wou m net castreren
bwehehehequote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da;s meer een tekst voor Tamashii geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
kom je tof doen dangggg u_uquote:Op zondag 23 september 2012 01:04 schreef Tamashii het volgende:
Ah pfoe. Jullie doen zo he. Is goed.
Die gast die bij jullie kwam staan toen ik bier haalde, die had niet dichterbij moeten komenquote:
welk liedje?quote:Op zondag 23 september 2012 01:07 schreef Tamashii het volgende:
Dit liedje he. En wijn ja.makes me crazy.
Ut waren er tweeeee.quote:Op zondag 23 september 2012 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die gast die bij jullie kwam staan toen ik bier haalde, die had niet dichterbij moeten komen
Together, we will live forever.quote:
awww ok.. welterusten gitaartjequote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga eens slapen
Hopen dat ik morgen weer mag rijden
Wel. Met die nickolson jas van je.quote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt me trouwens niet eens geslagen
Trustenquote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
awww ok.. welterusten gitaartje![]()
Als dat al slaan was...quote:Op zondag 23 september 2012 01:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wel. Met die nickolson jas van je.
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga eens slapen
Hopen dat ik morgen weer mag rijden
quote:Op zondag 23 september 2012 01:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Fijn kan ik weer gaan fappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
oh nee tochquote:
niet zeuren, ik sop de hele avond al nonstopquote:
Sopsopsop till you dropdropdropquote:Op zondag 23 september 2012 01:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zeuren, ik sop de hele avond al nonstop
Goeie tekst wel.quote:Op zondag 23 september 2012 01:30 schreef Tamashii het volgende:
Noooooo I wont fall in loveeeeeee. What a wicked game to play. To make me feel this way.
quote:Op zondag 23 september 2012 01:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
what a wicked thing to do, to let me dream of you lalala
godse kolere mooi kutnummer
tong..tamme asser.. TONG!!!quote:
Volgende keer beter.quote:Op zondag 23 september 2012 01:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tong..tamme asser.. TONG!!!![]()
I WARNED YOU
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 22-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 220 Knetterkrankjorum
02 197 Vinniiee
03 160 LovelyLady
04 139 Jofunu-kun
05 129 Mistress_X
06 103 -_Guitarist_-
07 086 Dr.Sexy
08 082 AldoTheApache
09 057 sararaats
10 054 JJH
11 051 heloef
12 042 kingtoppie
12 042 gewoonmezelf87
14 039 Royco1
15 032 goldfinger1963
16 027 Fera
16 027 JijHebtGeenRokje
18 020 Faxie
19 016 Samzz
20 013 Toekito
20 013 Grijsbaard
22 012 DevilsWhore
23 008 Tamashii
24 007 Tom_Joad
24 007 Braamyo
24 007 Nixx-
27 006 Kaneelstokje
28 003 GSbrder
29 002 TheGirlNextDoor
30 001 Drizzt_DoUrden
30 001 twi
30 001 Koen66
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Goedemorgenquote:
Weer wat extra centjes aan het binnen harken?quote:Op zondag 23 september 2012 08:54 schreef Tamashii het volgende:
Pffft. Uitslapers hier. Ik ben alweer twee uur bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |