abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117342050
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:26 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wat gaat het toch snel. Ik kan me je paints van die horror verloskundige die je ging strippen nog zo goed voor de geest halen en nu is Polle al weer een jaar lang Lex.

Fijne verjaardag! :*
O+ dank!
pi_117342122
Gefeliciteerd Lex!!!
Geniet maar lekker van je dreumes KD!

Welkom Kwisted, heftig begin, maar nu lekker genieten ;)

Kyara, balen van die aanhankelijkheid. Kan gewoon een fase zijn..
pi_117342150
Nou ja, het aanhankelijke is niet zo erg maar het huilerige/hangerige is zo zielig.
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:53:12 #204
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117342198
Zonder te zijn bijgelezen (dat komt als de dame weer slaapt) wil ik even jompelen:

*O* Ze heeft vannacht doorgeslapen *O*

Heerlijke nacht gehad van half 11 tot 7 O+ en toen maakte ik haar wakker toen ik ging kijken of ze 't nog wel deed :@ . Ze is nu énorm actief want uitgeslapen :') :D
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:58:00 #205
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117342264
KD, gefeliciteerd met Lex! *O* Fijne dag vandaag!

Kwisted, welkom! *O*

Fijn Soesa! *O*

hier ligt er nu 1 te krijsen in de box, geen idee wat er is?? :{ Naja, we moeten toch zo weg om boodschappen te gaan doen...En luiers te halen...Maatje 4 alweer :{
pi_117342329
Haaaai Kwisted!! wat fijn dat F.leur zo goed aan de borst drinkt!!

KD gefeliciteerd met je dreumes!!

Kyara arme Midasje!! mijn baby was ook ziek vannacht, spugen,39c korts, vieze spuit luier... -O-

Ik geef helemaal geen liga, ja man had het gekocht maar ik wist niet wat ik ermee moest dus heb het aan Octo gegeven :P

PE..sprong? :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:04:12 #207
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117342362
Nee Poepluier :') Geen wonder dat ze aan het janken was |:(
pi_117342377
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:26 schreef Xanteh het volgende:
Welkom Kwisted :)

Hier ook verotte nachten nog steeds. Las dat de 19 weken sprong wel 4 tot 5 weken kan duren. Bleah!
Oh gezellig! :(

Fijn tante soesa *O*

PE :D arme C

Bitterend :( :*

[ Bericht 11% gewijzigd door Zoë23 op 28-09-2012 09:21:27 ]
pi_117342501
Nou heb net even gebeld met de filiaalleidster. Het was een goed gesprek. Ze hebben idd overlegd, maar NIET besloten. Zij heeft aangegeven dat zij met mij konden overleggen. Ook heeft zij van de leidsters begrepen dat het slechte slapen al langer duurt. Maar dat kunnen we aan de hand van de schriften makkelijk terugzien. Dus dat ging zij nakijken en ook met de leidsters bespreken dat dat niet de manier van communiceren is. Ik heb ook aangegeven dat de onrust van de feestdagen, 4- maanden sprongetje en buikkramp/ ontlasting kan komen *O*

PE welke liga heb je toen gegeven, eerste of tweedestaps.

Kwisted en Fleur, welkom en gefeliciteerd *O*

Zoe dicke :*, hoop dat het nu toch beter gaat worden.

Xanteh :*, hier hetzelfde euvel, sterkte!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117342614
Wat stom dat het dan daarop wordt gegooid Tinu. Midas slaapt ook niet zo goed op het kdv maar niemand die dan vraaagt of hij niet daar zijn flesje kan krijgen in plaats van thuis (wat ik trouwens ook niets leuk zou vinden overigens).

Bitterend, beterschap voor je meisje :*
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:28:01 #211
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117342792
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:11 schreef Tinuviel het volgende:
PE welke liga heb je toen gegeven, eerste of tweedestaps.

1e stap, gele verpakking
pi_117342979
Even een wals hoor. Mn meisje is aan het wennen op het KDV en ik vind het helemaal niks ;( Mn baby hoort bij mij te zijn, niet bij iemand anders..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_117343322
Sterkte Marjolijntje.... ik vond het ook verschrikkelijk.... :*
pi_117343461
Kyara dat had te maken met dat hij aan de borst in slaap viel en vervolgens slecht sliep. Ik denk dat zij denken dat hij dat met een flesje niet zou doen. Maar dat is denk ik bij sprongetje en buikpijn ook niet anders als hij uit de fles drinkt.

Bitterend beterschap voor je meisje!

Sterkte Marjolijntje, mettertijd wordt het makkelijker.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117343858
Welkom Kwisted! Geniet van je kleine hummeltje!

Hiep Hiep Hoera voor Lex. Tot ziens bij de dreumesjes :W

Wat zijn die tandjes lastig hè Kyara. Fritske werd vanochtend ook huilend wakker, 2e tand onder is onderweg. Laten we hopen dat ze er snel minder last van hebben!

Tante_Soesa *O* Heerlijk geslapen! *O*

Het lijkt erop dat er toch een goede oplossing gaat komen met je kdv Tinuviel. Fijn in elk geval dat je een goed gesprek met de filiaalleidster hebt gehad en dat ze met je mee wil denken.

Ach Marjoleintje toch :'( Ik vond het de eerste dag ook verschrikkelijk om zonder mijn baby van huis te gaan. Maar na een paar dagen was het ook wel weer lekker om gewoon J1981 te zijn en niet alleen maar mama van Fritske. Hoop dat het voor jou ook snel zo gaat voelen. :*
  vrijdag 28 september 2012 @ 10:19:37 #216
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117343945
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
of 12 mnd en heb je opeens geen baby meer, doei allemaal, geniet van die prullies he!
Damn, dacht ik er van de week nog aan, vergeet ik het alsnog!
Sexy Lex van harte met je verjaardag! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_117344304
kwisted welkom!!

Doei Kleurdoos, veel plezier bij de dreumesen!

Soesa, wat goed!!

Hmmm, toch een beetje vreemd allemaal Tinuviel. Alsof de leidsters geen zin meer hebben in jouw bezoekje en hoopten dat ze er zo vanaf zouden komen.

Liga, geef het niet..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117344554
:D Volgens mij vond hij het lekker Troeta!
pi_117344611
:D troeta
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:06:14 #220
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_117345199
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
of 12 mnd en heb je opeens geen baby meer, doei allemaal, geniet van die prullies he!
Mooie Lex is een dreumes! Ik kan niet wachten totdat hij ook z'n muzikaliteit gaat tonen met Poesie Mauw ;)
pi_117345362
troeta :D
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:22:52 #222
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117345695
:( Ze hebben bij de kruidvat de luiers duurder gemaakt. 13 nogwat zijn ze nu, eerst waren ze 11,49 of 10,49.... }:| Klooio's o|O
pi_117345958
Troeta :D

Tinu, fijn dat de filiaalleidster wat anders aangaf.. Hopelijk komen jullie eruit zonder teveel problemen ;)

Daan doet sinds gisteren mee op "klap eens in je handjes".. Eerst klappen, en dan zijn handjes op zijn hoofd. Zwaaien en wijzen begint ook te komen.. Zo leuk die nieuwe ontwikkelingen O+
pi_117348223
Troeta, zeker bij de ene leidster voelt het ook zo. Ik verwacht ook niet veel begrip. Ze heeft al een keer eerder gezegd toen ik lang aan het voeden was, dat ze nu weer weet waarom zij zelf lang geleden gestopt was met bv.

Kleurdoos en Lex gefeliciteerd *G* Veel plezier bij de dreumesen.

PE, nee toch?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117348581
Soesa, fijn zeg,jullie nacht!
Hier had ze van 8 tot 5 geslapen. Dus ook lekker lange nachten, al mag ze dr laatste voeding ook wel wat later hebben :D
Maar mag niet klagen :D

Ik moet haar echt al dagen wakker maken voor.de.voeding. Ze slaapt echt veeeeel.
pi_117348863
Kom even binnenvallen. Ik wordt hier echt gek van. Mijn grote maakt alleen maar onzin als ik ga voeden. Is ook niet zo gek dat mijn baby onrustig drinkt en vervolgens een batterij aan boertjes en scheetjes loslaat. Ik zou ook niet kunnen drinken als mijn grote broer constant onzin maakte. En luisteren doet mijn peuter de hele tijd al slecht ook als het niet om voedingen van zijn kleine broer gaat.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117353450
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 08:12 schreef Kwisted het volgende:
Hoi!!

Ik kom even binnen in t topic.
Afgelopen zaterdag ben ik de gelukkige mama geworden van F.leur! De bevalling was heftig en uiteindelijk is ze gehaald met de pomp. Ze woog dan ook bijna 9pond en was n sterrenkijker.

Het gaat heel erg goed met ons! De dame drinkt vanaf dag 1 al super goed aan de borst. En er begint zelfs al enige regelmaat in ons leven te komen. We genieten volop.

Nu lekker meelezen/meelezen in dit topic!
En nog een foto, omdat ik zo'n trotse mama ben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117353575
Ahh kiek nou wat een lieffie <3

Ach Tinu valt niet mee :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 28 september 2012 @ 16:29:24 #229
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117357136
Oh wat is ze moooooiiii Kwisted!!! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117357520
Kwisted wat een mooie meid!! Welkom :)

Tinu, dat lijkt me ook frustrerend, een grote broer die precies weet wanneer hij herrie kan gaan schoppen :*.

Lex gefeliciteerd!!

Beterschap voor ziekige baby's en sterkte met doorkomende tandjes ;( :*.

Marjolijntje dat is ook moeilijk. Wij gaan maandag en ik zie er als een berg tegenop... Sterkte!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 28 september 2012 @ 17:40:48 #231
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117359948
Kwisted! Welkom :W en ook een welkom voor je kleine bollo O+ wat een lieverd zeg!

Troeta :D _O-
pi_117365739
Hij vond het echt heerlijk altijd liga, maar het plakt zo ontzettend, dat krijg je niet zo ff weg met een snoetenpoetser!

Mex is tijdens het voeden ook ontzettend lastig hoor, drinkt z'n drinken snel op en wil dan nieuwe,of z'n schoenen aan of hij drukt autootjes of stiften in m'n handen of smijt dingen naar Nena's hoofd. Ben alleen maar aan het waarschuwen en Nena zit me dan maar schattig aan te kijken.
Hij is best jaloers, maar net haalde we hem op bij mijn schoonouders n ze lag nog ff bij opa op schoot,dacht ie dat we d'r achterlieten en dat vond ie toch niet goed:-)

Nena laat sinds vandaag ook wat meer tijd tussen de voedingen, zou er een ritme komen?
pi_117366439
Faye was vandaag erg onder de indruk van het KDV.. Daar veel schrikken en huilen van de herrie (ze liet zich wel troosten) en heeft daar amper geslapen. Een half uurtje in de wipper, meer niet.
Thuis wilde ze alleen maar aan de borst hangen en mocht ik haar ook niet weg leggen als ze sliep. Dan weer wakker en huilen. Ze moet er echt heel erg wennen. Ik ben niet stil ofzo als ze slaapt, maar ik ben ook maar alleen thuis, dus herrie van spelende kindjes is ze niet gewend.
Nu ligt ze wel in bed en slaapt ze, hopelijk maakt ze een goede nacht.
Vind het heel moeilijk nu om haar daar volgende week echt de hele dag te laten als ik moet werken.. Maar eerst twee dagen naar mn moeder. Scheelt dat het daar wel rustiger is in huis, ik hoop dat ze er snel een beetje aan went dat ik dan weg ben.. Pfff. Ik vind het echt zwaar..
pi_117366731
Ik vond het ook heel moeilijk. Midas had precies hetzelfde. Slaapt ook amper. Hij schrikt wel een stuk minder van het lawaai (het is eigenlijk niet eens lawaai maar gewoon spelende kinderen). Dat zien ze ook vaker bij eerste/enige kinderen. Die zijn dat niet gewend. Slapen ging vorige week wel iets beter toen ik zijn knuffel had meegegeven. Misschien is dat ook nog een idee, iets vertrouwds van thuis meegeven.

Maar ik blijf het onnatuurlijk vinden om je kind zo achter te laten.
pi_117367021
Zit nu op pc en kan de foto zien, wat een moppie kwisted!! Die lipjes O+

Moeilijk hoor Marjolijn, ik kan het niet hoor m'n kindjes op een kdv, maar ik zie dat mijn neefje en nichtje het super naar hun zin hebben daar.
Ze worden al snel wat groter en dan is het juist geweldig al die spelende kindjes.
pi_117367849
Lawaai is inderdaad ook spelende kindjes, dat kent ze niet van thuis. (vind ik ook niet echt lawaai/herrie hoor, maar weet niet hoe ik het anders moet noemen).
Troeta, ik wil het liever ook niet.. De twee andere dagen gaat ze naar mijn moeder, maar ook dat heb ik liever niet. Maar ik kan niet thuis blijven helaas, hebben we de mogelijkheid momenteel niet voor.
Ik hoop gewoon dat ze snel went en het daar ook leuk gaat vinden. De leidsters zijn in ieder geval wel heel lief, ook met Faye. En als ze iets groter is en echt gaat spelen etc, wordt dat natuurlijk wel leuk met de andere kindjes.
pi_117368054
Als ze eenmaal wat weerbaarder wordt is het ook leuker. Midas zit sinds een maand of zo in de kinderstoel en dan doen ze echt met alle eetmomenten mee (fruit, boterham etc). Hij vindt dat helemaal leuk. Hij vindt het nu ook leuk om naar spelende kindjes te kijken en ik merk ook buiten het kdv dat hij daar nu heel goed mee om gaat.

Ik hoor ook van veel mensen dat 1 dag per week eigenlijk net iets te weinig is omdat ze dan steeds weer een beetje moeten wennen (hier ook 1 dag kdv en 2 dagen oma). Maar ik vind het zo'n lange dag dat ik het hem echt niet aan wil doen om 2 dagen te gaan (buiten het hele financiele aspect).
pi_117368344
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Kwisted het volgende:

[..]

En nog een foto, omdat ik zo'n trotse mama ben
SPOILER
O+ mooi meisje

Tinu & marjolijntje :*
pi_117378478
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:37 schreef Troeta het volgende:
Zit nu op pc en kan de foto zien, wat een moppie kwisted!! Die lipjes O+

Moeilijk hoor Marjolijn, ik kan het niet hoor m'n kindjes op een kdv, maar ik zie dat mijn neefje en nichtje het super naar hun zin hebben daar.
Ze worden al snel wat groter en dan is het juist geweldig al die spelende kindjes.
Bij Floris vind ik t nu minder moeilijk (maandag,gaat ie voor t eerst, mja hij is natuurlijk al bijna 2j 3m, dus is anders). Elise gaat vanaf 8 oktober naar mn moeder en schoonmoeder. Haar naar een kdv moet ik niet aan denken.
Niet werken trouwens ook niet. Vorige keer thuis gezeten vanaf 28 weken zwangerschap tot Floris 5,5 maand was en toen was ik echt wel toe aan werken.
Ik ga straks ook maar 2 dagen werken (ipv 2,5 dag) en das ook wel fijn. Precies goed.
Ergens vind ik die 10 weken best kort, maar ga liever over een paar weken een weekje op vakantie ofzo. Heb niet zoveel vakantiedagen meer :)
Maar goed ze is in goede handen en heb op zich ook wel een beetje zin om weer te beginnen :D
Ik word ook gemist haha, dus dat is ook goed.voor.mn ego :P
  zaterdag 29 september 2012 @ 07:20:52 #240
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_117381146
Kleurdoos gefeliciteerd met Lex, ik zag in een ander topic een foto van hem, het is een echt knulletje geworden O+

Rayen moest ook wennen aan alle drukte van een kdv maar uieindelijk ging het heel goed. Inmiddels gaat hij al enkele weken naar een gastouder.
Buiten dat het stukken goedkoper is vind ik het ook beter dat hij elke dag dezelfde "verzorgster" ziet. En er zijn ook meer kindjes dus interactie genoeg.
En er word ook lekker met hem gewandeld.

Hebben jullie nooit een gastouder overwogen? Ik lees eigenlijk alleen hier maar dat de kinderen naar een kdv gaan, of naar familie (helaas zit mijn familie niet in de buurt)
Rayen 2½ jaar!
pi_117381193
Ik heb het wel overwogen maar ik zie in mijn omgeving ook veel nadelen van een gastouder. Overigens gaat Midas maar 1 dag per week dus dan heeft hij ook steeds dezelfde verzorgers en dezelfde kindjes ;)
pi_117381210
Op 'mijn' KDV heeft Faye ook dezelfde verzorgsters (iedereen werkt daar vaste dagen en het is maar een heel klein KDV) en gaat ook maar 1 dag in de week. Ook zijn het altijd dezelfde kindjes op vrijdag. Gastouder hebben we ook over gedacht, maar vind ik ook niet alles.
Mijn ouders gaan wel kijken of ze officieel gastouder kunnen worden, dan krijgen we er ook nog wat toeslag voor van de belastingdienst. Voor mijn ouders ook fijn nu mijn moeder zonder werk is komen te zitten door reorganisatie..

Faye heeft vannacht in ieder geval prima geslapen, daar was ik ook wel een beetje bang voor maar ging goed dus :) 1 voeding om kwart voor 5 en half 8 wakker.
  zaterdag 29 september 2012 @ 08:00:21 #243
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117381231
Hier 2 dagen kdv, daar staan 2 vaste leidsters op, maar Anouk wordt 's morgens ook wel door anderen opgevangen en die herkent ze ook, dus geen probleem eigenlijk.
Ik heb om eerlijk te zijn helemaal niet nagedacht over gastouder :@ Ook helemaal niets daarover uitgezocht? Stom eigenlijk... Maar goed, ze heeft het er volgens mij prima naar haar zin.
pi_117381260

doeg allemaal O+
  zaterdag 29 september 2012 @ 08:34:13 #245
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117381384
Daag Lex :W O+
pi_117381790
Gave collage KD O+ Mooi jong :Y

Mijn kinderen gaan helemaal nergens heen. Ik werk niet O+
(Nou, das ook niet helemaal waar. Ik ben gastouder, maar er is hier geen vraag, dus ik heb nog geen andere kinderen :) )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_117381865
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 09:25 schreef Vlindur het volgende:
Gave collage KD O+ Mooi jong :Y

(Nou, das ook niet helemaal waar. Ik ben gastouder, maar er is hier geen vraag, dus ik heb nog geen andere kinderen :) )
Phff hier wel. Krijg zoveel aanvragen dat ik gewoon kan kiezen welke kinderen/ouders ik wil ;)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  zaterdag 29 september 2012 @ 09:46:46 #248
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_117381974
Draakje is een tijdje bij een gastouder geweest, en dat beviel super goed. Hier in de buurt heb je alleen grote kdv's en hun beleid stond me totaal niet aan. Ze was meer een nummer dan een baby zullen we maar zeggen. Bij de gastouder was het kleinschaliger, meer één-op-één contact en het was ook veel flexibeler. Ook betaalden wij alleen de gebruikte uren ipv dagdelen zoals het kdv. En het was op loopafstand. Ik vind het wel jammer dat ze er niet meer heen kan, no job, no money :(...
pi_117382032
Ik ben heel tevreden over onze kdv!! ze gaat 2 dagen, heeft de zelfde leidsters en altijd dezelfde kindjes, het is een drukke groep (verticaal baby's, peuters en dreumsen tussen elkaar) ze doen Rapley met haar omdat ik dat vroeg, ook voeden met fles op verzoek en slapen of haar verzoek..precies hoe ik het graag wil hebben ^O^
  zaterdag 29 september 2012 @ 10:15:22 #250
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117382301
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 09:46 schreef NotTheSame het volgende:
Draakje is een tijdje bij een gastouder geweest, en dat beviel super goed. Hier in de buurt heb je alleen grote kdv's en hun beleid stond me totaal niet aan. Ze was meer een nummer dan een baby zullen we maar zeggen. Bij de gastouder was het kleinschaliger, meer één-op-één contact en het was ook veel flexibeler. Ook betaalden wij alleen de gebruikte uren ipv dagdelen zoals het kdv. En het was op loopafstand. Ik vind het wel jammer dat ze er niet meer heen kan, no job, no money :(...
Maar dan wel lekker genieten van je draak! O+
(Maar kan mij ook zeker voorstellen dat je aan het werk wilt hoor! :* )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')