En nog een foto, omdat ik zo'n trotse mama benquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:12 schreef Kwisted het volgende:
Hoi!!
Ik kom even binnen in t topic.
Afgelopen zaterdag ben ik de gelukkige mama geworden van F.leur! De bevalling was heftig en uiteindelijk is ze gehaald met de pomp. Ze woog dan ook bijna 9pond en was n sterrenkijker.
Het gaat heel erg goed met ons! De dame drinkt vanaf dag 1 al super goed aan de borst. En er begint zelfs al enige regelmaat in ons leven te komen. We genieten volop.
Nu lekker meelezen/meelezen in dit topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:57 schreef Kwisted het volgende:
[..]
En nog een foto, omdat ik zo'n trotse mama benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi meisje
Tinu & marjolijntje![]()
Bij Floris vind ik t nu minder moeilijk (maandag,gaat ie voor t eerst, mja hij is natuurlijk al bijna 2j 3m, dus is anders). Elise gaat vanaf 8 oktober naar mn moeder en schoonmoeder. Haar naar een kdv moet ik niet aan denken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:37 schreef Troeta het volgende:
Zit nu op pc en kan de foto zien, wat een moppie kwisted!! Die lipjes![]()
Moeilijk hoor Marjolijn, ik kan het niet hoor m'n kindjes op een kdv, maar ik zie dat mijn neefje en nichtje het super naar hun zin hebben daar.
Ze worden al snel wat groter en dan is het juist geweldig al die spelende kindjes.
Phff hier wel. Krijg zoveel aanvragen dat ik gewoon kan kiezen welke kinderen/ouders ik wilquote:Op zaterdag 29 september 2012 09:25 schreef Vlindur het volgende:
Gave collage KDMooi jong
(Nou, das ook niet helemaal waar. Ik ben gastouder, maar er is hier geen vraag, dus ik heb nog geen andere kinderen)
Maar dan wel lekker genieten van je draak!quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:46 schreef NotTheSame het volgende:
Draakje is een tijdje bij een gastouder geweest, en dat beviel super goed. Hier in de buurt heb je alleen grote kdv's en hun beleid stond me totaal niet aan. Ze was meer een nummer dan een baby zullen we maar zeggen. Bij de gastouder was het kleinschaliger, meer één-op-één contact en het was ook veel flexibeler. Ook betaalden wij alleen de gebruikte uren ipv dagdelen zoals het kdv. En het was op loopafstand. Ik vind het wel jammer dat ze er niet meer heen kan, no job, no money...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |