abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117228256
Hier bracht inbakeren daar rust in Phaidra maar ik weet dat niet iedereen er voorstander van is.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117228495
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier bracht inbakeren daar rust in Phaidra maar ik weet dat niet iedereen er voorstander van is.
Inbakeren heeft hier ook geholpen zeker tot hij een maand of 5,5 was!
pi_117228716
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet niet of ik daar nu nog (met 3,5 maand) nog mee wil starten... Bovendien sabbelt hij graag op z'n handjes (speen wil hij niet).

Hij valt nu vaak aan de borst in slaap, maar als ik hem weg wil leggen is hij direct wakker. Of er zit een boertje dwars waardoor hij na 10 minuten weer wakker wordt, of een krampje...

Bij mama willen zijn is erg lief, maar bijzonder onpraktisch op z'n tijd ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117229281
Zal ik doen Kyara, maar dan vergeet ik de helft :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_117229365
Dank marjo voor de tips! draagdoek-muts
Tinu: doetie, maar is nu erg druk.

Feli met alle fijne nachten.
succes met met prikjes soesa.
pi_117229366
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik doen Kyara, maar dan vergeet ik de helft :D
Dat is heus niet erg. Je hoeft niet óveral op te reageren.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_117229512
:D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:16:26 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117230233
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:17 schreef Kyara het volgende:

[..]

nou ja, het komt ook omdat manlief ineens op de laptop inlogt hoor. Normaal gebruikt hij de desktop.
:* Neem je maar in de maling
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_117236399
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar nu nog (met 3,5 maand) nog mee wil starten... Bovendien sabbelt hij graag op z'n handjes (speen wil hij niet).

Hij valt nu vaak aan de borst in slaap, maar als ik hem weg wil leggen is hij direct wakker. Of er zit een boertje dwars waardoor hij na 10 minuten weer wakker wordt, of een krampje...

Bij mama willen zijn is erg lief, maar bijzonder onpraktisch op z'n tijd ;)
Idd onpraktisch soms
Mijn moeder heeft trouwens van een fleecedeken een dekentje voor het ledikant gemaakt, deze is echt handig met het instoppen. Doe haar handjes altijd op haar borst, helpt met inslapen. Doe ik 't niet dan valt ze niet in slaapt, of slaapt ze heel kort.

S wilde net niet slapen, ben op bed gaan liggen en S in haar ledikant ( staat deze week in onze kamer).. Viel ze bijna in slaap.. Hoor ik een mini scheetje.. Toch even kijken, bed nat tot het matras |:( Ze had dr sokje in dr mond (rug bol en blijkbaar genoeg ruimte bovenin de luier) en zo floept t natte dus op t matras. Argh! Alles verschonen en haar kleding dus ook. Zat echt geen poep in dr luier alleen bovenin een mini beetje.
S klaarwakker.. Samen in bed gelegen want had enorm veel pijn door het bed opmaken/S omkleden enz.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 25-09-2012 16:33:03 ]
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:27:55 #110
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117236994
Prikjes gehad ;(. Wat is dat zielig zeg! Ik moest ook huilen :@ . Maar E. ging er prima mee om, even huilen maar was snel getroost. We waren met de Bondolino dus ze kon op de terugweg lekker tegen haar papa aan zitten. Nu ligt ze lekker te slapen!

Stats: 58 cm, 5720 gram. Lekker spekkie dus! Ze liet meteen weer even zien hoe lang ze haar hoofd op kan houden en dat ze zo mooi kan lachten O+ en daarna ging die trut prikken :')

Herkenbaar Phaidra! E. doet exact hetzelfde. Ik heb hier ook nog niet helemaal de oplossing gevonden. Heb wel een Puckababy gekocht en wil het toch gaan proberen. Ze slaat zichzelf vaak wakker met haar armpjes of slaat tegen de spijltjes van haar bedje aan. Ze slaapt dan vaak max. een uur.

Ai, Zoë! :o

pi_117237293
Mooie stats tante soesa!
En prikjes zijn echt heel sneu :*
pi_117239109
Phaidra, hier was het hetzelfde probleem. Het werd echt beter, zeker toen hij goed kon duimen en het is zo een duimenkind. Je zou kunnen proberen in te bakeren met gebogen armpjes, zodat zijn handen naast het gezicht liggen of hem strak met een deken instoppen.
Hier werd het ook beter toen hij naar het kdv ging. En met voedingskussen voeden en dan zo wegleggen, is dat een optie?

Die apenheul ziet er echt zo leuk uit. Ik wil ook. Waar ligt het ook alweer en is het in het najaar ook leuk, als het weer misschien mnder leuk is?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117240323
Tante goed zeg!!

Tinu hoe ging je gesprek?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117240602
Sokje in dr mond klinkt wat gevaarlijk bij alleen in bed Zoe. Misschien die voortaan uit of een slaapzak?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117240778
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sokje in dr mond klinkt wat gevaarlijk bij alleen in bed Zoe. Misschien die voortaan uit of een slaapzak?
Misschien niet duidelijk beschreven maar ik lag op bed in dezelfde kamer, niet slapend maar gewoon rusten. Ze doet dr teen/sokje in dr mond. Doe haar broekspijp altijd zo in de sok zodat het blijft zitten en bij een legging doe ik het eroverheen. Dus niet dat ze een los sokje in de mond had
pi_117240817
Tis een boefie zoe O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117240927
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:55 schreef bitterend het volgende:
Tis een boefie zoe O+
O+
pi_117242414
Mijn baby is vandaag 10 maanden!! en ze heeft voor het eerst zuurkool op! vond ze erg lekker :Y)
pi_117242768
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:37 schreef bitterend het volgende:
Mijn baby is vandaag 10 maanden!! en ze heeft voor het eerst zuurkool op! vond ze erg lekker :Y)
*O* voor de vermaandag!
wat goed :s)
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:52:21 #120
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_117243004
Afgelopen zaterdag om 05.27 ben ik vader geworden van onze dochter Liz. Ze woog bij de geboorte maar liefst 4,355 kg en is 53 cm lang.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_117243084
Zoe, wat een poep kunstenaar is je meid.

Wow tante_soesa geweldige groeicurves!

Bitterend, zuurkool nomnomnom. Ben zelf helemaal geen fan van zuurkool.
Ja op zich goed. Maar vind ze wel ver weg zitten, Andelst, volgens mij was ik niet meer ver weg van Kyara op een gegeven moment. En iedereen werkt daar 36 uur verdeeld over 4,5 dag en thuiswerken doen ze volgens mij niet aan. Ben er nog niet helemaal over uit.

Welkom AartBakkebaard en gefeliciteerd met je dochter! *O*. wat een lieverd.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:56:41 #122
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117243162
Bitterend, wat leuk! En alweer 10 maanden :o. Gaat snel!

Tinu, 4,5 dag werken lijkt mij wel veel met 2 kindjes! Hoeveel uur wil je werken?

AartBakkebaard, gefeliciteerd!
pi_117243430
Ik wil wel 32 uur werken, als ik het handig kan indelen eventueel 36 uur. Dan zou ik wel het liefst 4 uur zelf eillen mogen indelen s'avonds of in het weekend.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117243739
Gefeliciteerd en welkom AB :)
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:14:01 #125
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117244033
Welkom Aard met mooie bolle dochter! O+ (mag ik zeggen :P)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')