abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117228256
Hier bracht inbakeren daar rust in Phaidra maar ik weet dat niet iedereen er voorstander van is.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117228495
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier bracht inbakeren daar rust in Phaidra maar ik weet dat niet iedereen er voorstander van is.
Inbakeren heeft hier ook geholpen zeker tot hij een maand of 5,5 was!
pi_117228716
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet niet of ik daar nu nog (met 3,5 maand) nog mee wil starten... Bovendien sabbelt hij graag op z'n handjes (speen wil hij niet).

Hij valt nu vaak aan de borst in slaap, maar als ik hem weg wil leggen is hij direct wakker. Of er zit een boertje dwars waardoor hij na 10 minuten weer wakker wordt, of een krampje...

Bij mama willen zijn is erg lief, maar bijzonder onpraktisch op z'n tijd ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117229281
Zal ik doen Kyara, maar dan vergeet ik de helft :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_117229365
Dank marjo voor de tips! draagdoek-muts
Tinu: doetie, maar is nu erg druk.

Feli met alle fijne nachten.
succes met met prikjes soesa.
pi_117229366
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik doen Kyara, maar dan vergeet ik de helft :D
Dat is heus niet erg. Je hoeft niet óveral op te reageren.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_117229512
:D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:16:26 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117230233
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:17 schreef Kyara het volgende:

[..]

nou ja, het komt ook omdat manlief ineens op de laptop inlogt hoor. Normaal gebruikt hij de desktop.
:* Neem je maar in de maling
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_117236399
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar nu nog (met 3,5 maand) nog mee wil starten... Bovendien sabbelt hij graag op z'n handjes (speen wil hij niet).

Hij valt nu vaak aan de borst in slaap, maar als ik hem weg wil leggen is hij direct wakker. Of er zit een boertje dwars waardoor hij na 10 minuten weer wakker wordt, of een krampje...

Bij mama willen zijn is erg lief, maar bijzonder onpraktisch op z'n tijd ;)
Idd onpraktisch soms
Mijn moeder heeft trouwens van een fleecedeken een dekentje voor het ledikant gemaakt, deze is echt handig met het instoppen. Doe haar handjes altijd op haar borst, helpt met inslapen. Doe ik 't niet dan valt ze niet in slaapt, of slaapt ze heel kort.

S wilde net niet slapen, ben op bed gaan liggen en S in haar ledikant ( staat deze week in onze kamer).. Viel ze bijna in slaap.. Hoor ik een mini scheetje.. Toch even kijken, bed nat tot het matras |:( Ze had dr sokje in dr mond (rug bol en blijkbaar genoeg ruimte bovenin de luier) en zo floept t natte dus op t matras. Argh! Alles verschonen en haar kleding dus ook. Zat echt geen poep in dr luier alleen bovenin een mini beetje.
S klaarwakker.. Samen in bed gelegen want had enorm veel pijn door het bed opmaken/S omkleden enz.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zoë23 op 25-09-2012 16:33:03 ]
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:27:55 #110
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117236994
Prikjes gehad ;(. Wat is dat zielig zeg! Ik moest ook huilen :@ . Maar E. ging er prima mee om, even huilen maar was snel getroost. We waren met de Bondolino dus ze kon op de terugweg lekker tegen haar papa aan zitten. Nu ligt ze lekker te slapen!

Stats: 58 cm, 5720 gram. Lekker spekkie dus! Ze liet meteen weer even zien hoe lang ze haar hoofd op kan houden en dat ze zo mooi kan lachten O+ en daarna ging die trut prikken :')

Herkenbaar Phaidra! E. doet exact hetzelfde. Ik heb hier ook nog niet helemaal de oplossing gevonden. Heb wel een Puckababy gekocht en wil het toch gaan proberen. Ze slaat zichzelf vaak wakker met haar armpjes of slaat tegen de spijltjes van haar bedje aan. Ze slaapt dan vaak max. een uur.

Ai, Zoë! :o

pi_117237293
Mooie stats tante soesa!
En prikjes zijn echt heel sneu :*
pi_117239109
Phaidra, hier was het hetzelfde probleem. Het werd echt beter, zeker toen hij goed kon duimen en het is zo een duimenkind. Je zou kunnen proberen in te bakeren met gebogen armpjes, zodat zijn handen naast het gezicht liggen of hem strak met een deken instoppen.
Hier werd het ook beter toen hij naar het kdv ging. En met voedingskussen voeden en dan zo wegleggen, is dat een optie?

Die apenheul ziet er echt zo leuk uit. Ik wil ook. Waar ligt het ook alweer en is het in het najaar ook leuk, als het weer misschien mnder leuk is?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117240323
Tante goed zeg!!

Tinu hoe ging je gesprek?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117240602
Sokje in dr mond klinkt wat gevaarlijk bij alleen in bed Zoe. Misschien die voortaan uit of een slaapzak?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117240778
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sokje in dr mond klinkt wat gevaarlijk bij alleen in bed Zoe. Misschien die voortaan uit of een slaapzak?
Misschien niet duidelijk beschreven maar ik lag op bed in dezelfde kamer, niet slapend maar gewoon rusten. Ze doet dr teen/sokje in dr mond. Doe haar broekspijp altijd zo in de sok zodat het blijft zitten en bij een legging doe ik het eroverheen. Dus niet dat ze een los sokje in de mond had
pi_117240817
Tis een boefie zoe O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117240927
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:55 schreef bitterend het volgende:
Tis een boefie zoe O+
O+
pi_117242414
Mijn baby is vandaag 10 maanden!! en ze heeft voor het eerst zuurkool op! vond ze erg lekker :Y)
pi_117242768
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 18:37 schreef bitterend het volgende:
Mijn baby is vandaag 10 maanden!! en ze heeft voor het eerst zuurkool op! vond ze erg lekker :Y)
*O* voor de vermaandag!
wat goed :s)
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:52:21 #120
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_117243004
Afgelopen zaterdag om 05.27 ben ik vader geworden van onze dochter Liz. Ze woog bij de geboorte maar liefst 4,355 kg en is 53 cm lang.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_117243084
Zoe, wat een poep kunstenaar is je meid.

Wow tante_soesa geweldige groeicurves!

Bitterend, zuurkool nomnomnom. Ben zelf helemaal geen fan van zuurkool.
Ja op zich goed. Maar vind ze wel ver weg zitten, Andelst, volgens mij was ik niet meer ver weg van Kyara op een gegeven moment. En iedereen werkt daar 36 uur verdeeld over 4,5 dag en thuiswerken doen ze volgens mij niet aan. Ben er nog niet helemaal over uit.

Welkom AartBakkebaard en gefeliciteerd met je dochter! *O*. wat een lieverd.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 25 september 2012 @ 18:56:41 #122
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117243162
Bitterend, wat leuk! En alweer 10 maanden :o. Gaat snel!

Tinu, 4,5 dag werken lijkt mij wel veel met 2 kindjes! Hoeveel uur wil je werken?

AartBakkebaard, gefeliciteerd!
pi_117243430
Ik wil wel 32 uur werken, als ik het handig kan indelen eventueel 36 uur. Dan zou ik wel het liefst 4 uur zelf eillen mogen indelen s'avonds of in het weekend.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_117243739
Gefeliciteerd en welkom AB :)
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:14:01 #125
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117244033
Welkom Aard met mooie bolle dochter! O+ (mag ik zeggen :P)
pi_117244549
Haha! ik wou net zeggen! Welkom met je bollo...

Ja het gaat echt snel! binnenkort is Anouk jarig :o

Tinu wat jammer! heb je meer dingetjes lopen??
  dinsdag 25 september 2012 @ 19:49:59 #127
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117245734
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef bitterend het volgende:
Haha! ik wou net zeggen! Welkom met je bollo...

Ja het gaat echt snel! binnenkort is Anouk jarig :o

Tinu wat jammer! heb je meer dingetjes lopen??
Don't need a reminder :( Ze denkt zelf al dat ze dreumes is volgens mij. Probeert heel veel te vertellen, maar snap er nog geen hol van _O-
pi_117246073
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:16 schreef Susie het volgende:

[..]

:* Neem je maar in de maling
do not mess with a pregnant woman :(

:*
pi_117246171
Bitterend, R. alweer 10 maanden :o
Wat gaat het hard!

Tinu, apenheul is in Apeldoorn en ook in het najaar leuk hoor :Y

Wat een schatje AB! En lekker groot :D
pi_117246176
Double pregnant! O+
pi_117247297
D'r zit een puntje! Er komt nou toch echt een tandje aan *O*
pi_117247669
Heee heee! ^O^
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:17:15 #133
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117250446
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:18 schreef Kyara het volgende:
*O*
  dinsdag 25 september 2012 @ 21:23:17 #134
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117250799
Welkom AartBakkebaard ! Gefeliciteerd! *O*

:o Bitterend, die van jou al 10 maanden? :o *O*

*O* voor het doorkomende tandje! Fijn Kyara!

Oh,en Apenheul is opzich wel leuk, maar wij konden ons er geen hele dag vermaken iig...Park is niet zo heel groot. (Maar dat heb ik met meerdere parken...Nu ik volwassen ben lijkt alles klein en stom ed :P Zo anders dan in mijn herinnering)
pi_117253184
:W
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 25 september 2012 @ 22:24:43 #136
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_117254336
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:05 schreef Argento het volgende:
_O-
pi_117258295
Aart feli *O*
Krijg heimwee naar het echte newborn :@ zoooooooooo lief !
pi_117267651
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 22:05 schreef Argento het volgende:
:6
pi_117267684
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 september 2012 20:18 schreef Kyara het volgende:
:D.
Billies tandje is echt al zo'n richeltje, en het tandje ernaast zit vlak onder het tandvlees. Dus dat zal niet lang duren voor nummer 2 ook doorkomt. Denk ik.
pi_117268894
Oja! Ik zat al te googlen, maar kan niet echt iets vinden.

Hoe lang hebben jullie een hydrofiel onder je beebs bolletje laten liggen in bed?
Billie werkt dat ding los en gooit het door z'n hele bedje heen. Dus ik ben eigenlijk geneigd om 'm eruit te laten.. maarja, dat is niet altijd handig.

Iemand tips?
pi_117268950
Bij Midas ligt er niks meer onder zijn hoofd sinds hij een maand of 3 is. Wij hebben een aerosleep en daar heb je ook niet zoveel aan als je er nog van alles op gaat leggen. Heb je hem puur tegen het spugen?
pi_117269115
Eh.. ik heb 'm eigenlijk puur omdat.. Nja. De kraam had 'm erin gelegd. En ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat het niet meer zou hoeven. :? Tot ik 'm zo zag rommelen met dat ding :')

Spugen doet 'ie eigenlijk niet tot nauwelijks, dus daar is het niet specifiek voor nu. Maar eruit halen zou dus gewoon kunnen? Er is geen bijzondere reden waarom dat ding moet blijven liggen? Wat een domme vraag eigenlijk :D.
pi_117269377
:D

ik zou hem er gewoon uithalen hoor.
pi_117269462
Ja, ik ga het doen ook. Ik vind het nog best eng als ie zo aan de wandel gaat met die hydrofiel.
  woensdag 26 september 2012 @ 13:00:39 #145
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117269598
Haha Kuukske! Grappig hoe je soms dingen doet omdat je het altijd al deed.

Ik heb de hydrofiel ook al uit haar bedje gehaald, ze lag zo te woelen dat 'ie af en toe in een prop naast haar hoofd lag. Vond ik ook niet prettig en ze spuugt weinig.

Ze heeft gelukkig niet echt last van de prikjes gekregen. Was gistermiddag wel een beetje huilerig en heeft een keertje extra gedronken maar that's it. Vannacht gewoon weer een prima nacht gemaakt, half 11 tot 5. Heerlijk hoor! Het wordt steeds een beetje langer, ze is echt naar (tijdelijk :')) doorslapen toe aan het werken.

Nu ligt ze eindelijk weer eens overdag in haar eigen bedje te slapen. De verpleegkundige bij het CB vond het maar apart dat ze 's nachts zonder problemen in haar bedje slaapt maar overdag niet. De meeste kindjes willen dan helemaal nooit in hun eigen bedje slapen :'). Gek meisje O+!
pi_117269931
Geweldig TS !
Hoeveel drinkt ze dan ongeveer voor ze savonds gaat slapen ?
pi_117269971
Hahaha, ik heb die hydrofiel voor de leuk/ kleur ( roze, oranje....) :@ :D
  woensdag 26 september 2012 @ 13:18:38 #148
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_117270220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:10 schreef kleinzusje het volgende:
Geweldig TS !
Hoeveel drinkt ze dan ongeveer voor ze savonds gaat slapen ?
Geen idee...ze krijgt borstvoeding en ze drinkt tot ze niet meer kan :') :Y). 2 weken geleden was ze steeds enorm aan het clusteren 's avonds en opeens ging ze langer slapen. Nu doet ze dat niet meer en drinkt ze meestal rond 7en bij me, om daarna bij haar vader op zijn borst te slapen tot een uur of 10/half 11. Dan gaan we naar bed en krijgt zij nog een schone luier en de borst. Aan de borst valt ze al in slaap en dan kan ik haar zo in haar eigen bedje leggen en dan slapen we!

Edit: oh, rond 7en krijgt ze trouwens een flesje flesvoeding i.v.m. borstvoeding afbouwen. Heb wel het idee dat ze daar lekker voldaan van is want sinds ze die krijgt slaapt ze de avonden tenminste!
pi_117274135
Kuukse
Wij hebben de hydrofiel er na 6-8weken uit gedaan toen S van wieg naar ledikant ging en ik die hydrofiel niet meer goed kon instoppen.
S had haar handje er een keer onder gedaan en ik vond het eng, wat als ze de hydrofiel over haar gezicht zou doen..?

En als je mini niet spuugt enz hoeft het ook niet.

TS
Fijn dat ze weinig last heeft gehad!
& leuk gek meisje :D fijn dat ze wat doorslaapt snachts
  woensdag 26 september 2012 @ 15:32:16 #150
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117275047
Mij is verteld dat ze door een hydrofiel kunnen ademen (goed, moet dus niet 4 keer dubbel gevouwen zijn he?) Sterker nog, op het kdv viel Anouk niet in slaap als ze geen hydrofiel over haar ogen had...lijkt mij niet dat de leidsters dat doen als het gevaarlijk zou zijn? Aangezien je speciaal moet tekenen als ze op de buik moeten/mogen slapen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')