Inbakeren heeft hier ook geholpen zeker tot hij een maand of 5,5 was!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier bracht inbakeren daar rust in Phaidra maar ik weet dat niet iedereen er voorstander van is.
Ik weet niet of ik daar nu nog (met 3,5 maand) nog mee wil starten... Bovendien sabbelt hij graag op z'n handjes (speen wil hij niet).quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier bracht inbakeren daar rust in Phaidra maar ik weet dat niet iedereen er voorstander van is.
Dat is heus niet erg. Je hoeft niet óveral op te reageren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik doen Kyara, maar dan vergeet ik de helft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
nou ja, het komt ook omdat manlief ineens op de laptop inlogt hoor. Normaal gebruikt hij de desktop.
Idd onpraktisch somsquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar nu nog (met 3,5 maand) nog mee wil starten... Bovendien sabbelt hij graag op z'n handjes (speen wil hij niet).
Hij valt nu vaak aan de borst in slaap, maar als ik hem weg wil leggen is hij direct wakker. Of er zit een boertje dwars waardoor hij na 10 minuten weer wakker wordt, of een krampje...
Bij mama willen zijn is erg lief, maar bijzonder onpraktisch op z'n tijd
Misschien niet duidelijk beschreven maar ik lag op bed in dezelfde kamer, niet slapend maar gewoon rusten. Ze doet dr teen/sokje in dr mond. Doe haar broekspijp altijd zo in de sok zodat het blijft zitten en bij een legging doe ik het eroverheen. Dus niet dat ze een los sokje in de mond hadquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sokje in dr mond klinkt wat gevaarlijk bij alleen in bed Zoe. Misschien die voortaan uit of een slaapzak?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:37 schreef bitterend het volgende:
Mijn baby is vandaag 10 maanden!! en ze heeft voor het eerst zuurkool op! vond ze erg lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
Don't need a reminderquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef bitterend het volgende:
Haha! ik wou net zeggen! Welkom met je bollo...
Ja het gaat echt snel! binnenkort is Anouk jarig
Tinu wat jammer! heb je meer dingetjes lopen??
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:18 schreef Kyara het volgende:
D'r zit een puntje! Er komt nou toch echt een tandje aan
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:18 schreef Kyara het volgende:
D'r zit een puntje! Er komt nou toch echt een tandje aan
Geen idee...ze krijgt borstvoeding en ze drinkt tot ze niet meer kanquote:Op woensdag 26 september 2012 13:10 schreef kleinzusje het volgende:
Geweldig TS !
Hoeveel drinkt ze dan ongeveer voor ze savonds gaat slapen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |