Moet je daar iets aan vragen dan? De doop is toch vanuit geloofsovertuiging en niet om cadeautjes te scoren? De kleine krijgt dat toch nog niet meequote:Op maandag 24 september 2012 15:21 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Aha, het wordt steeds duidelijker !
mijn meisje hoort daar ook bij he zoë:P. Die is net zo oud als de kleine van Tinuviel:)
Zo even en beetje bijlezen.
Ben bezg met voorbereidingen voor de doop van Lisa die is over twee weken:) Weet ook niet zo goed wat ik aan de peter meter en oma moet vragen.
Dan zeg je toch dat je niks wil?quote:Op maandag 24 september 2012 15:35 schreef Sam1993 het volgende:
dat weet ik alleen ze vragen zelf wat ze mooeten geven en heb gezegd een cadeaubon van de hema maar dat wilde ze niet doen. bij ons in de familie is ook altijd al zo geweest dat peter meter en oma grotere dingen geven dan iemand anders in de familie en zit nu dus een beetje vast in wat ik dan zou moeten vragen want ik heb ook al zoveel. o.a zilvere bestekset heb ik al gekregen bij de geboorte en een zilvere armbandje ook.
Mijn ouders sparen voor mijn nichtje en voor S.quote:Op maandag 24 september 2012 16:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dan zeg je toch dat je niks wil?
Als.je.niks.kan bedenken is t toch ook zonde van het geld.
Kunnen ze dat desnoods beter op een spaarrekening voor dr storten
Maar.goed.ik heb geen ervaring met dopen. Nog.nooit bij geweest
Lekker zo'n pittig mannetjequote:Op maandag 24 september 2012 16:46 schreef Nirak het volgende:
Zoë, zoveel geluidjes ja? Hier is het brabbelen, huilen of krijssen/roepen. Niet persé in die volgorde
Laten we zeggen dat het een pittig mannetje is
Maar om op jou vraag terug te komen: ja, ze weten stiekum al heel veel, vlak ze niet uit die kleintjes
Ja is handig tochquote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Kyara het volgende:
Hier krijgen mensen ook een hele instructie als ze oppassen hoor
Was wel bij bekenden maar niet zo dat we heel regelmatig bij elkaar over de vloer kwamen zodat je regels,bedtijden enz weet.quote:Op maandag 24 september 2012 19:43 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe 3 kinderen zonder instructie is echt helemaal niets. Instructie lijkt me sowieso handig.
En in verband met oudste vinden wij het ook fijn om de oppas al een keer hier te hebben als wij er ook zijn om kennis te maken met de kids waar wij bij zijn.
Meestal welquote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef Tinuviel het volgende:
Nirak, weet jij ng waar je de glijbaan zag? Hoewel wij nu misschien wachten tot de verjaardag van onze peuter. Denk dat het mooie weer toch een beetje voorbij is voor dit jaar. Leuk zo'n pittig mannetje, toch?
Vind je schoonmoeder daar ook iets van? ( dat ze niet oppast)?quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Xanteh het volgende:
Ha ik begrijp het wel een beetje denk ik Zoë. Mijn stiefvader past wel eens een uurtje op, en het vriendje van mijn zusje ook. Daar heb ik een goed gevoel bij. Mijn schoonmoeder daarin tegen zou ik weer niet laten oppassen. Ik weet hoe ze met C omgaat en ik krijg er altijd een beetje de kriebels bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff das niet niks. Was dat toen dat ze bij de bevalling wilde zijn (naar het ziekenhuis wilde komen) of haal ik nu dingen door elkaar?quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef Xanteh het volgende:
Ze woont niet om de hoek dus dat ze ooit moet oppassen, die kans is nihil. Maar ooit moet ik met de billen bloot en vertellen dat ik het niet wil (manlief steunt me in die beslissing). Ze heeft vaak in onze relatie zitten roeren en de bevalling behoorlijk verpest. Heb het een beetje met haar gehad.
Dat je schoonmoeder slecht hoort lijkt me idd erg onhandig bij het oppassen. En het is jullie kind dus jullie weten toch het beste hoe je met S moet omgaan? Wel flauw dat ze dan niet luistert. Ach ja.. volgens mij kunnen we beter een schoonmoedertopic openen, loopt vast storm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |