Inbakeren heeft hier ook geholpen zeker tot hij een maand of 5,5 was!quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier bracht inbakeren daar rust in Phaidra maar ik weet dat niet iedereen er voorstander van is.
Ik weet niet of ik daar nu nog (met 3,5 maand) nog mee wil starten... Bovendien sabbelt hij graag op z'n handjes (speen wil hij niet).quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier bracht inbakeren daar rust in Phaidra maar ik weet dat niet iedereen er voorstander van is.
Dat is heus niet erg. Je hoeft niet óveral op te reageren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
Zal ik doen Kyara, maar dan vergeet ik de helft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
nou ja, het komt ook omdat manlief ineens op de laptop inlogt hoor. Normaal gebruikt hij de desktop.
Idd onpraktisch somsquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar nu nog (met 3,5 maand) nog mee wil starten... Bovendien sabbelt hij graag op z'n handjes (speen wil hij niet).
Hij valt nu vaak aan de borst in slaap, maar als ik hem weg wil leggen is hij direct wakker. Of er zit een boertje dwars waardoor hij na 10 minuten weer wakker wordt, of een krampje...
Bij mama willen zijn is erg lief, maar bijzonder onpraktisch op z'n tijd
Misschien niet duidelijk beschreven maar ik lag op bed in dezelfde kamer, niet slapend maar gewoon rusten. Ze doet dr teen/sokje in dr mond. Doe haar broekspijp altijd zo in de sok zodat het blijft zitten en bij een legging doe ik het eroverheen. Dus niet dat ze een los sokje in de mond hadquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sokje in dr mond klinkt wat gevaarlijk bij alleen in bed Zoe. Misschien die voortaan uit of een slaapzak?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:37 schreef bitterend het volgende:
Mijn baby is vandaag 10 maanden!! en ze heeft voor het eerst zuurkool op! vond ze erg lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
Don't need a reminderquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef bitterend het volgende:
Haha! ik wou net zeggen! Welkom met je bollo...
Ja het gaat echt snel! binnenkort is Anouk jarig
Tinu wat jammer! heb je meer dingetjes lopen??
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:18 schreef Kyara het volgende:
D'r zit een puntje! Er komt nou toch echt een tandje aan
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:18 schreef Kyara het volgende:
D'r zit een puntje! Er komt nou toch echt een tandje aan
Geen idee...ze krijgt borstvoeding en ze drinkt tot ze niet meer kanquote:Op woensdag 26 september 2012 13:10 schreef kleinzusje het volgende:
Geweldig TS !
Hoeveel drinkt ze dan ongeveer voor ze savonds gaat slapen ?
Dat wist ik niet. Lijkt me idd dat leidsters wel weten wel kan en niet kan.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Susie het volgende:
Mij is verteld dat ze door een hydrofiel kunnen ademen (goed, moet dus niet 4 keer dubbel gevouwen zijn he?) Sterker nog, op het kdv viel Anouk niet in slaap als ze geen hydrofiel over haar ogen had...lijkt mij niet dat de leidsters dat doen als het gevaarlijk zou zijn? Aangezien je speciaal moet tekenen als ze op de buik moeten/mogen slapen?
quote:Op donderdag 27 september 2012 01:10 schreef Tinuviel het volgende:
Tante_Soesa fijn dathetslapen zo goed gaat. Bij ons was het overdag slapen ook lastiger dan s'nachts hoor en soms nog steeds
Ah, fijn om te horen van jullie! Wegleggen lukt hier een heel enkele keer, toevallig gister 1x en vandaag tot nu toe ook 1x. Misschien begint ze het te leren!quote:Op donderdag 27 september 2012 08:26 schreef Marjolijntje het volgende:
Soesa, Faye valt eigenlijk alleen maar in slaap op schoot of aan de borst. Als ze dan eenmaal slaapt kan ik haar wegleggen, maar wakker in bed leggen accepteert ze echt niet. Dan wordt ze alleen maar heel erg boos en gaat ze sowieso niet slapen.
Lief dat je 't vraagt! Het gaat een beetje rommelig moet ik zeggen (af en toe heb ik haar al aangelegd voordat we bedenken dat die voeding een flesvoeding zou 'moeten' zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 09:17 schreef Troeta het volgende:
Mooie stats Soesa! Hoe gaat het afbouwen? Krijgt ze geen krampjes van de flesvoeding?
Oh, niet onaardig bedoeltquote:Op donderdag 27 september 2012 11:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier ook een mini die lastig 'weg te leggen' is hoor! Gaat wel steeds beter hier omdat ik goed begin door te krijgen wanneer ze op het goede 'wegleg' punt ismaar de ene dag doet ze zo 3 slaapjes in haar bed en de andere dag is het drama en ben ik blij als ze 10 minuten slaapt
![]()
Hier valt ze sowieso niet aan de borst in slaap, wel in de doek gelukkig!
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:40 schreef Kersjes het volgende:
Hier gaat het wegleggen sinds een paar weken vrij goed!
Niet in zijn eigen bed weliswaar (daar heeft hij slechts 1x in gelegen voor 'n slaapje van 1,5 uur), maar toch![]()
Overdag slaapt hij in de doek, op het voedingskussen op de bank of gewoon lekker op schoot.
We gaan meestal rond half 12 naar bed (veeeeel te laat) en dan gaat hij met ons mee naar boven. Hij slaapt bij ons in bed![]()
Oh jongens, ik ben zo verliefd op mijn baby![]()
Hij heeft een wat moeilijke start gehad, maar het gaat nu zo geweldig met hem!
Zantac voor de reflux, hij groeit goed, krampjes lijken voorbij te zijn en na een experiment kunnen we stellen dat hij waarschijnlijk niet allergisch is voor o.a. koemelk en ei.
En hij lacht![]()
Ik moest er lang op wachten, maar nu doet hij het zo vaak! Wel subtiel en niet te scheutig hoor, maar smelten doe ik elke keer opnieuw.
Pffff, volgende week weer werken. Buikpijn krijg ik van de gedachte alleen al
Dat denk ik idd ook maar fijn om te horen dat het bij jullie exact zo gaat. Sterkt mij in mijn gevoel dat we het goed doen! En genieten doe ik zeker, heerlijk dat warme lijfje tegen mij aanquote:Op donderdag 27 september 2012 11:51 schreef Kersjes het volgende:
Soesa, genieten he?
En moeilijke slaper![]()
Komt bij verreweg de meeste kindjes mettertijd goed hoor, no way dat ze op haar 5e alleen nog bij jou op schoot wil slapen!
Ze zijn maar zo kort zo klein, ik zeg: geniet ervan zolang het nog duurt!
Phaidra was hier gister op bezoek met haar kleintje. Die heeft met Seth lekker in de box gespeeld!
2 van die kleine lieverds naast elkaar, wild spartelend omdat ze zo enthousiast werden van de mobile
Check.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat denk ik idd ook maar fijn om te horen dat het bij jullie exact zo gaat. Sterkt mij in mijn gevoel dat we het goed doen! En genieten doe ik zeker, heerlijk dat warme lijfje tegen mij aan. Oh, ik heb wel een 'nadeel' ontdekt. Ik heb teveel tijd om te internetshoppen
.
Wat leuk dat Seth en I. met elkaar hebben gespeeld! Klinkt erg lief. De mobile is hier ook een groot succes
Wtf cb meteen langskomenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh, niet onaardig bedoeltik ben blij dat het bij jullie ook zo gaat. In mijn omgeving slapen alle baby's altijd netjes 3 uur achter elkaar in hun eigen bed. Ik begon al te twijfelen...en de CB mevrouw stelde al meteen een huisbezoek voor zodat we hulp konden krijgen bij onze, ik citeer, moeilijke slaper. Nou, ik heb even bedankt, lijkt me niet nodig. Ze is geen moeilijke slaper want ze slaapt op schoot meer dan prima.
Straks op het KDV zal ze wel moeten... Gelukkig heb ik nog 6 weken te gaan! We blijven oefenen!
Overigens valt ze hier ook aan de borst in slaap en ook in de Bondolino.
Welkomquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:12 schreef Kwisted het volgende:
Hoi!!
Ik kom even binnen in t topic.
Afgelopen zaterdag ben ik de gelukkige mama geworden van F.leur! De bevalling was heftig en uiteindelijk is ze gehaald met de pomp. Ze woog dan ook bijna 9pond en was n sterrenkijker.
Het gaat heel erg goed met ons! De dame drinkt vanaf dag 1 al super goed aan de borst. En er begint zelfs al enige regelmaat in ons leven te komen. We genieten volop.
Nu lekker meelezen/meelezen in dit topic!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:16 schreef Kyara het volgende:
. En geloof me, het komt goed! voor je het weet ben je 5 maanden verder en weer zwanger
Lexquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
of 12 mnd en heb je opeens geen baby meer, doei allemaal, geniet van die prullies he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |