SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.noppies panty maat 40/42, alleen aangepast maar was te klein
spijkerbroek Miss Etam Fitt Jeans, Maat 44
zo goed als nieuw, gekocht aan het einde van de zwangerschap maar zat voor mij niet meer lekker![]()
De broekjes zijn weg. Slofjes zou je even de voetjes moeten opmeten, maatvoering bij babypaws is in cm. Die met de grijze bloem zijn iig te klein, uit mn hoofd is dat een maat 18 ongquote:Op zondag 23 september 2012 08:19 schreef Lamb29 het volgende:
Linda... zijn de broekjes maat 92 van WE een beetje warm of van dat dunne stof?
En de slofjes met de grijze bloem & de babypaws welke maat zijn die? Ik zie maat 4 en maat 6 staan maar waar kan ik dat mee vergelijken..
Vooral veel interesse in de slofjes wanneer mijn dame met maat 23/24 ze zou passen!
Haar voetjes zijn geloof ik 13/14cm nu...quote:Op zondag 23 september 2012 11:02 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
De broekjes zijn weg. Slofjes zou je even de voetjes moeten opmeten, maatvoering bij babypaws is in cm. Die met de grijze bloem zijn iig te klein, uit mn hoofd is dat een maat 18 ong
Maat 6 is 14,5cm volgens hun website.quote:Op zondag 23 september 2012 13:38 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Haar voetjes zijn geloof ik 13/14cm nu...
quote:Op zondag 23 september 2012 08:54 schreef becky27 het volgende:
Gerb, je kleertjes zijn binnen!! Supertof, dat Bert&Ernie pakje![]()
Noortje wilde ze meteen aan de pop geven....
[ afbeelding ]
Dat zijn die roze hè? Die zien er wel lekker warm uit.. Zou je ze eens willen meten voor me?quote:Op zondag 23 september 2012 14:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maat 6 is 14,5cm volgens hun website.
Zeeman? Maar dan heb je wel maat 74/80. Maar met 60 graden wassen en in een hete droger kom je al een eindquote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef Zoë23 het volgende:
Ik zoek een donkerblauwe langemouw romper mt 74
Haha bedankt! Ga ik daar even kijkenquote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Zeeman? Maar dan heb je wel maat 74/80. Maar met 60 graden wassen en in een hete droger kom je al een eind.
ik heb er wel 1 liggen, 74/80quote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef Zoë23 het volgende:
Ik zoek een donkerblauwe langemouw romper mt 74
Dat zijn de roze ja. De onderkant is aan te zien dat ze gebruikt zijn, maar de neuzen zijn zgan. Er was al eerder interesse per PM, dus als diegene reageert gaat die voor. Meten zal ik morgen even voor je doen, ze liggen in Noahs kamerquote:Op zondag 23 september 2012 15:44 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Dat zijn die roze hè? Die zien er wel lekker warm uit.. Zou je ze eens willen meten voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |